Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt problemer nå i noen måneder. Jeg har vel egentlig ikke hatt noe tro på at vi skulle klare å komme oss tilbake til det gode igjen, men jeg har gjort det jeg kunne for at ting skulle holde seg greit mellom oss. Slik at vi ihvertfall skulle ha muligheten til å gå fra hverandre med en god tone mellom oss.

Men så har det skjedd noen småting i det siste som har fått meg til å lure litt. Mye meldinger på Facebook, trukket seg mer og mer unna meg.

Jeg har en spesiell hendelse som har satt sine spor. Jeg kom inn i stua, hvor han satt og chattet med en kvinne. Da han plutselig oppdaget at jeg var der skvatt han til, lukket vinduet veldig raskt, og åpnet nytt for å dra på en annen nettside.

Så det er en kvinne han chatter mye med. Hva som skjer mellom de vet jeg ikke. Vil jeg egentlig vite det? Kjenner jeg er svært nysgjerrig på hva som er skrevet mellom de, men jeg vil jo egentlig ikke snoke.

Så hva gjør jeg? Jeg kan på grunn av praktiske ting ikke flytte ut her enda.

Anonymous poster hash: dd7a8...b66
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ikke noe om hva du føler for han, men føler du ikke noe lengre, ikke snok, da har dere gått videre og han kan snakke med hvem han vil.

Føler du mye for han og vet du blir lei deg om han liker en annen, må du i alle fall ikke snoke! Da blir du bare såret!

Det jeg har opplevd (tre ganger) var at i det forholdet tok slutt, begynte mennene å snakke med nye damer på slutten, eller med EN gang etterpå. Jeg tror mange (både menn og kvinner) føler at det å snakke med noen som er interessante hjelper de i gjennom en evt., kjedelig hverdag? Sorg? El. Så om du er ferdig med denne mannen, la han holde på.

Anonymous poster hash: ce84e...4ef

Skrevet (endret)

Jeg kan på grunn av praktiske ting ikke flytte ut her enda.

Reagerte mest på denne egentlig.

Det forholdet er over og ut hvis du er mest redd for din bo-situasjon mer enn det faktum at han kan være utro, eller i det minste er i ferd med å få følelser for noen andre enn deg. Noe det jo tyder på hvis han snakker med andre damer over nett.

Hva er det problemstillingen her egentlig? Hva du skal kunne gjøre for å utsette dette helt til du er klar til å kunne flytte ut? Du starter jo med det også i teksten din, at du helst ønsker at dere skal splittes som venner, ikke nå, men seinere tydeligvis..

Release him - så får han holde på uten å få dårlig samvittighet hvis du uansett har gjort deg en mening om at det aldri kan bli dere to i fremtiden.

Du kan jo bare si at du er klar over at forholdet går at skogen, men at du liker han nå som en venn. Er bruddet gjort på en ok måte, så vil han sikkert være snill å la deg bo der helt til du kan flytte ut - såfremt det ikke handler om år fremfor måneder.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Dere må åpenbart avklare om det er slutt eller ikke. Er det slutt, har han lov, det samme gjelder deg.

Anonymous poster hash: d9376...b64

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reagerte mest på denne egentlig.

Det forholdet er over og ut hvis du er mest redd for din bo-situasjon mer enn det faktum at han kan være utro, eller i det minste er i ferd med å få følelser for noen andre enn deg. Noe det jo tyder på hvis han snakker med andre damer over nett.

Hva er det problemstillingen her egentlig? Hva du skal kunne gjøre for å utsette dette helt til du er klar til å kunne flytte ut? Du starter jo med det også i teksten din, at du helst ønsker at dere skal splittes som venner, ikke nå, men seinere tydeligvis..

Release him - så får han holde på uten å få dårlig samvittighet hvis du uansett har gjort deg en mening om at det aldri kan bli dere to i fremtiden.

Du kan jo bare si at du er klar over at forholdet går at skogen, men at du liker han nå som en venn. Er bruddet gjort på en ok måte, så vil han sikkert være snill å la deg bo der helt til du kan flytte ut - såfremt det ikke handler om år fremfor måneder.

Ts her. Hvor skriver jeg at bosituasjonen er det største problemet? Du får det til å høres ut som at jeg er synderen her.

Vi skal selvfølgelig ta oss en prat om dette, men det gjør det ikke enklere. Kom inn her for råd og støtte, ikke noe verre.

Skrevet

Ts her. Hvor skriver jeg at bosituasjonen er det største problemet? Du får det til å høres ut som at jeg er synderen her.

Vi skal selvfølgelig ta oss en prat om dette, men det gjør det ikke enklere. Kom inn her for råd og støtte, ikke noe verre.

Selvfølgelig er du ikke "synderen". Men hvis du har merket at dette ikke kan fungere, så har nok han også gjort det. Er du redd for at dere skal splittes som uvenner, så burde du jo ta dette opp og si at det er greit at han ser seg rundt for å finne andre folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...