AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Er den samme som skrev om at han ble sjalu (ikke mye, men tenker på det) når han såg par på gaten for en liten stund siden. Argh. Har ikke det lett på samlivsfronten som dere skjønner. Blir vel ikke noe annet valg enn å hente ei jente opp fra fattigdommen fra et land, er jo nobelt det og. Ja, så absolutt mener jeg at jeg har noe å tilby henne også, utenom det selvfølgelige. Noen tips? Hvordan møttes dere? Anonymous poster hash: 779f3...b4c 1
dillyduzit Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Jeg og min nåværende møttes på matbutikken, faktisk (usa). Husk at nordmenn er mer lukket enn "the americans", for meg var det kleint, men tok sjansen når han spurte meg ut på en kaffedate og vips, vi begynte å date og er nå et par.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Helt ærlig: Dersom du ikke klarer å finne deg noen er det fordi du ikke prøver hardt nok. Det er ikke så vanskelig å finne noen. Se rundt seg - selv idioter har kjæreste. Og de rareste menneskene man kjenner er kanskje sammen med en helt fantastisk person. Det gjelder bare å være tilgjengelig. Dra på byen, dra på treningssenter, møt medstudenter eller kollegaer og SNAKK med dem. Ser du en jente du syns er søt, ta initiativ. Prat med henne. Be henne på en kaffe. Det er så enkelt, faktisk. Jeg traff min kjæreste på vors. Hadde aldri møtt han før, men vi pratet mye hele kvelden. Han kjøpte drinker, var skikkelig spandabel og gav meg mye oppmerksomhet. Dagen etter det begynte vi å prate, og siden har vi pratet hver eneste dag. Nå har vi vært sammen en stund. Og det begynte med at HAN tok initiativ til å prate med meg! Anonymous poster hash: cdbc8...83c 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg og min nåværende møttes på matbutikken, faktisk (usa). Husk at nordmenn er mer lukket enn "the americans", for meg var det kleint, men tok sjansen når han spurte meg ut på en kaffedate og vips, vi begynte å date og er nå et par. Må oppføre meg som en amerikaner med andre ord ^^ Anonymous poster hash: 779f3...b4c
MajorasMaske Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Hvorfor ikke bare gi opp, hvis det tydeligvis er umulig?
Gjest extra Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Helt ærlig: Dersom du ikke klarer å finne deg noen er det fordi du ikke prøver hardt nok. Det er ikke så vanskelig å finne noen. Se rundt seg - selv idioter har kjæreste. Og de rareste menneskene man kjenner er kanskje sammen med en helt fantastisk person. Det gjelder bare å være tilgjengelig. Dra på byen, dra på treningssenter, møt medstudenter eller kollegaer og SNAKK med dem. Ser du en jente du syns er søt, ta initiativ. Prat med henne. Be henne på en kaffe. Det er så enkelt, faktisk. Jeg traff min kjæreste på vors. Hadde aldri møtt han før, men vi pratet mye hele kvelden. Han kjøpte drinker, var skikkelig spandabel og gav meg mye oppmerksomhet. Dagen etter det begynte vi å prate, og siden har vi pratet hver eneste dag. Nå har vi vært sammen en stund. Og det begynte med at HAN tok initiativ til å prate med meg! Anonymous poster hash: cdbc8...83c For din "oppskrift" gjelder selvsagt alle... 1
dillyduzit Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Må oppføre meg som en amerikaner med andre ord ^^ Anonymous poster hash: 779f3...b4c Det er ikke det jeg sier (og jeg antar det er sarkasme med tanke på "^^"). Poenget er at dette er noe som kan fungere men også gå rett til vest før du har tenkt tanken. Om du føler det er umulig å skaffe seg ei jente, så er det kanskje bare å gi opp? Å hente seg noen fra et fattig land som ikke kan norsk, eller i verstefall engelsk, lyser desperat lang vei. Min kjæreste snakker amerikansk fordi han er amerikansk og vi bor i usa, og vi er her på ferie. Han skal ikke behøve å lære seg norsk, fordi han simpelt ikke behøver å lære seg det heller. Poenget er: Ikke hent noen fra et fattig land.
Gjest extra Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Det er ikke det jeg sier (og jeg antar det er sarkasme med tanke på "^^"). Poenget er at dette er noe som kan fungere men også gå rett til vest før du har tenkt tanken. Om du føler det er umulig å skaffe seg ei jente, så er det kanskje bare å gi opp? Å hente seg noen fra et fattig land som ikke kan norsk, eller i verstefall engelsk, lyser desperat lang vei. Min kjæreste snakker amerikansk fordi han er amerikansk og vi bor i usa, og vi er her på ferie. Han skal ikke behøve å lære seg norsk, fordi han simpelt ikke behøver å lære seg det heller. Poenget er: Ikke hent noen fra et fattig land. Hvorfor lyser det desperat lang vei? Er man bundet til det samfunnet man kommer for å finne seg en kjæreste? Dette er propaganda fra kvinner som ikke klarer å matche seg med gode familiekvinner fra andre land. Endret 16. mai 2014 av extra 1
dillyduzit Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hvorfor lyser det desperat lang vei? Hvorfor lyser det desperat lang vei? Er man bundet til det samfunnet man kommer for å finne seg en kjæreste? Dette er propaganda fra kvinner som ikke klarer å matche seg med gode familiekvinner fra andre land. Husk at dette er min mening. Jeg mener personlig at man ikke gidder å prøve dersom man drar til Thailand for å hente hjem en dame bare egentlig for å få seg et ligg. Selvfølgelig, dersom hun lærer seg norsk eller i verstefall engelsk og hun virkelig prøver og disse to er genuint forelsket, null problem. Jeg føler jeg bare har sett nok av disse som henter hjem chicks fra land som har en generel lav levestandar og kun vil dra så mye penger ut av fyren som overhodet mulig. Neida, dette er ikke propaganda. Om du hadde lest det jeg skrev ang. min kjæreste så ville du kanskje ha sett at jeg ikke er "må komme fra samfunnet, må snakke norsk" person. Om kvinnen lærer seg engelsk og de er genuint forelsket; kjør på! Men jeg har sett mange menn hvor de har blitt dumpa når hun fikk pengene hun ville og plutselig satt der med et norsk/amerikansk statsborgerskap. Endret 16. mai 2014 av dillyduzit 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 For din "oppskrift" gjelder selvsagt alle... Det sa jeg selvfølgelig ikke. Bare prøver å fortelle at man faktisk ikke kan sitte på ræva og forvente at en kjæreste faller ned i fanget... Anonymous poster hash: cdbc8...83c 2
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Helt ærlig: Dersom du ikke klarer å finne deg noen er det fordi du ikke prøver hardt nok. Det er ikke så vanskelig å finne noen. Se rundt seg - selv idioter har kjæreste. Og de rareste menneskene man kjenner er kanskje sammen med en helt fantastisk person. Det gjelder bare å være tilgjengelig. Dra på byen, dra på treningssenter, møt medstudenter eller kollegaer og SNAKK med dem. Ser du en jente du syns er søt, ta initiativ. Prat med henne. Be henne på en kaffe. Det er så enkelt, faktisk. Så simpelt er det faktisk. Ikke nødvendigvis enkelt, da det som regel krever baller og at du går utenfor komfortsonen din og gjør ting selv om det skremmer vettet av deg. Har selv tatt kontakt med flere kvinner på dagtid og spurt ut flere av de. Første gang jeg gjorde det kjentes det ut som om beina mine skulle svikte, men nå begynner det å bli ganske normalt for meg. Har fått en del nye venner i prosessen også. Å være sosial åpner jo mange dører, ikke bare potensielle kjæresteemner. Forøvrig høres trådstarter veldig tafatt og desperat ut, noe som sjeldent er attraktivt. Du har kun ett liv og det er snart over. Hvordan vil du leve det? Middelmådig, kjedelig og styrt av frykt? Eller vil du oppleve noe litt mer spennende? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Det er ikke det jeg sier (og jeg antar det er sarkasme med tanke på "^^"). Poenget er at dette er noe som kan fungere men også gå rett til vest før du har tenkt tanken. Om du føler det er umulig å skaffe seg ei jente, så er det kanskje bare å gi opp? Å hente seg noen fra et fattig land som ikke kan norsk, eller i verstefall engelsk, lyser desperat lang vei. Min kjæreste snakker amerikansk fordi han er amerikansk og vi bor i usa, og vi er her på ferie. Han skal ikke behøve å lære seg norsk, fordi han simpelt ikke behøver å lære seg det heller. Poenget er: Ikke hent noen fra et fattig land. Nei, det var egentlig ikke sarkasme. De er jo ganske åpne i USA, og egentlig de fleste andre land. Ja, det er vel bare å gi opp helt fullstendig ... Anonymous poster hash: 779f3...b4c
TooHawt Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Det sa jeg selvfølgelig ikke. Bare prøver å fortelle at man faktisk ikke kan sitte på ræva og forvente at en kjæreste faller ned i fanget...Anonymous poster hash: cdbc8...83c Du satt jo på ræva selv. :-P 2
Sandie Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Hva gjør du for å treffe damer da TS? Som nevnt av andre her,så gjelder det å være aktiv. Lag profil på en datingside, treff folk på byen og ellers i hverdagen. Legg av deg evt. overdreven kresenhet og vær en gentleman.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Du satt jo på ræva selv. :-P Poenget var at han ikke gjorde det. Og jeg har ikke alltid gjort det. Anonymous poster hash: cdbc8...83c
Deer Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 hvis du har en slik sutre-holdning er det hvertfall umulig
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Synes det er teit at man er "desperat" bare fordi man har prøvd, men ikke funnet noen enda. Skjønner godt hva du mener, men det gjelder og aldri gi opp. Dog kan det være lurt å ta noen pauser i hele sjekkingen noen perioder, fordi det rett og slett er slitsomt følelsesmessig å være på jakt hele tiden. Ellers er jeg enig i at man kanskje ikke skal være så kravstor, samt by på seg selv når man først er sosial og møter på noen. Anonymous poster hash: 6a0de...e31
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Får vel prøve å bli mer modig og sosial rett og slett. Folk pleier jo stort sett å være glade for å bli kjent med nye uansett om det blir noe eller ikke. Anonymous poster hash: 779f3...b4c
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Får vel prøve å bli mer modig og sosial rett og slett. Folk pleier jo stort sett å være glade for å bli kjent med nye uansett om det blir noe eller ikke. Hvor gammel er du? Ikke at det er så veldig relevant. Det første du må begynne med er å smile og gi blikkontakt til kvinner. Ikke på en fårete "nå smiler jeg til deg, vær så snill og smil tilbake om ikke er dagen min ødelagt" type måte. Smil fordi du er glad og smil fordi du liker kvinner. Ikke forvent noe tilbake. Mange kvinner vil se i motsatt retning. Noen vil ikke reagere. Men ganske mange vil faktisk smile tilbake. Så må du begynne å snakke med folk. Med ALLE. Til og med hun du ikke synes er attraktiv. Særlig hun. Ting jeg sier når jeg for eksempel skal handle med servicepersonell utover å si hei: "Er det en bra dag?" "Hvordan står det til?" "Skal du feire Norge i morgen?" (til svensker) Og så er jeg alltid høflig og avslutter med for eksempel: "Ok. Ha en fin dag!" Så kan du eventuelt legge til litt flørting. Når jeg har etablert meg som et kjent ansikt og ser at de kjenner meg igjen (tar som regel bare en eller to ganger), spør jeg om andre ting. Det kan være noe så uskyldig som, "Skal du noe spennende i helgen?" Hadde en lengre samtale med den supersøte svenske kantinedama som nettopp har begynt å jobbe i kantina i dag. I begynnelsen var hun litt lunken mot min sjarme, noe jeg opplevde som komisk og søtt. Men hun kunne heller ikke stå i mot sjarmen min, så nå lyser hun opp hver gang jeg kommer. Det trenger ikke om å ha noe med sex eller dating å gjøre heller. Livet er så mye morsommere på denne måten for alle parter. Barrieren for medmenneskelig kontakt har blitt så høy i samfunnet vårt, noe jeg gjør det jeg kan for å trosse hvor enn jeg går. Og det er faktisk ikke verre enn å åpne kjeften og vise litt interesse for de rundt deg. Ta opp øynene fra smarttelefonen og legg merke til menneskene rundt deg (ja, det gjelder alle som leser dette). Endret 16. mai 2014 av Leo Nardo
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Nettdating. Der har jeg møtt mine siste kjærester. Og prøv å vær åpen. Du vet aldri hvem drømmedama kan være. Anonymous poster hash: 632af...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå