AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg møtte en herlig fyr på fest for to uker siden. Da jeg først så han syntes jeg han var litt søt og når vi kom i prat utover kvelden så var han kjempe morsom å prate med. Han var veldig interessant og veldig pratsom, selv om jeg tror det var litt alkoholens skyld.Vi flørtet litt og, men det skjedde ikke noe mer. Selv om det var et gang det virket som om han hadde lyst til å kysse meg, men han gjorde det ikke. Han la meg til på facebook dagen etter og vi har pratet hver dag etter det, til langt på natt noen ganger. Han var litt mer "stiv" når vi pratet dagen etter, praten gikk ikke like lett, men det kom seg etterhvert og nå har vi ordentlige samtaler. Jeg sitter litt og venter på at han skal be meg ut , men jeg tror kanskje han er litt for sjenert til det. Vi har ei felles venninne som prøver å pushe han litt, men hun sliter litt med å få han i gir. Jeg har lekt med tanken om at jeg ber han ut, men vet ikke om jeg tør. Jeg vet ikke hva jeg skulle bedt han med på heller. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: efd29...44e
Frk.K Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Bare ta det sånn helt random og casual "Blir du med ut å spise eller stikke på kino engang?" da blir det ikke så kleint om han avslår 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Det er greit at kvinner flest har det flott med tanke på at de selv blir oppsøkt av menn, men en av tingene jeg liker som en mann som tar initiativ er at jeg selv velger hvem jeg vil møte og ikke er prisgitt å vente på at noen skulle ta initiativ overfor meg, som jo på mange måter ville være å overlate ting til tilfeldighetene. Hvorfor ikke bare invitere han ut? To uker er en stund. Går det for lenge kan det fort bli kjølig. Jeg fortalte en kvinne at jeg hadde lyst å møte henne igjen for en stund tilbake. Hun ble rød som en tomat og gav meg et svar som jeg i utgangspunktet tolket som en liten avvisning. Kort tid etter kom hun meg i forkjøpet og spurte om jeg ville bli med å spise lunsj en dag. Jeg ble utrolig glad! Bare skriv enkelt og greit, "Har du lyst å møtes for lunsj/kaffe/vin/øl i morgen?" Eller inviter han hjem på besøk om du er komfortabel med det. Lag middag eller noe. Lykke til. 1
missioncomplete Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Ta steget. Hvis han avslår så bare rusler du videre til neste 1
Lurt smil Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Be han med ut på en tur eller noe en søndag da vel , det er jo uformelt og enkelt . Han er jo sikkert litt interessert siden dere prater masse på face og han la deg jo til så da må han jo være litt nysgjerrig . Ta sjangsen å be han ut:) Det værste som kan skje er at han sier nei .... Og et nei er jo egentlig ikke så farlig det heller 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Det værste som kan skje er at han sier nei .... Og et nei er jo egentlig ikke så farlig det heller Har aldri sett på et nei som særlig negativt, i hvert fall ikke når det er en relativt fremmed person! De gangene jeg får nei blir jeg alltid allikevel fylt med stor glede fordi jeg faktisk gikk utenfor komfortsonen min og gjorde det jeg egentlig hadde lyst til. Synes det er mye vondere når jeg avviser meg selv før jeg i det hele tatt prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå