Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en kjip situasjon. Jeg og kjæresten har en pause, men jeg klarer ikke la være å kontakte han.. Med meldinger altså. Jeg MÅ si natta eller god morgen. Jeg får sånn heftig trang på en måte.. Eller si "hatt en fin dag? :)" eller "hva gjør du?" "Savner deg :(" Jeg vil jo ikke gjøre det, men jeg må. Tror det bare er den oppmerksomheten jeg får og det at han skriver tilbake. Jeg blir så glad, men samtidig trist.

Det virker ikke som at han savner meg i det hele tatt. Er alltid jeg som kontakter han. Og jeg får egentlig bare kjedelige svar tilbake. Tror han ikke vil at jeg skriver til han så mye, siden vi har pause og han jobber jo mye. Jeg vil slå opp på ordentlig fordi dette er tortur. Men tør ikke det nå, med tanke på eksamen og ny jobb snart...

Hva gjør jeg? Hvordan klarer jeg å slutte å kontakte han helt? :(

Anonymous poster hash: e89d8...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke sikkert han ikke savner deg, men jeg tenker; har dere pause, så har dere pause. Det er jo en grunn til pausen, og hvis han kanskje oppfatter deg som masete, så er kanskje det grunnen til de "kjedelige" svarene hans?

Endret av Purple Diamond
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg pleier å skru mobilen i flymodus og høre på musikk til jeg sovner mens jeg tenker på alt og ingenting. Fremtid, fortid, nå tid.

Jeg er mer av typen som blir irritert når jeg får et "ikke noe spess. Dd?" som svar eller ikke noe svar i det hele tatt, så da skrur jeg av telefonen fordi jeg tror jeg straffer han med å gjøre det (dog straffer jeg egentlig meg selv)

På dagtid går det også mye i musikk og tv-titting mens jeg sjekker mobilen med gjevne mellomrom og blir skuffa om jeg ikke har fått noen melding.. Så blir jeg sur og skrur av telefonen, tar en lang dusj og peeler ansikt og kropp før jeg shaver det som kan shaves, smører meg med en god fultighetskrem og sjekker mobilen på nytt..

Skrevet

Det du driver med der kan ha motsatt effekt av hva du egentlig ønsker. Hvis du vil at han skal savne deg, så tror jeg du bør slutte å sende meldinger. Altså slutte HELT å sende meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

IKKE gjør det. Når dere har en pause så IKKE ta kontakt. Det gjør virkelig vondt verre. Du må la han savne deg, ikke kvele han med mas. Dette er veldig viktig ellers gir det helt motsatt effekt. Når du ikke gir lyd fra deg blir han interessert i hva du gjør, hvem du er med/snakker med osv og da tar han kontakt når han savner deg :)

Anonymous poster hash: f95ca...a94
AnonymBruker
Skrevet

Enig med hun over.

Om dere trenger en pause må dere ta den pausen.

Jeg ser for meg at han blir oppgitt av de trivielle meldingene dine. Dere har pause for en grunn, så å sende 'hvordan var dagen din' mld virker kanskje på han som kjedelig og overfladisk.

Vet dette er vanskelig, men prøv hardt å ikke ta kontakt!

Det jeg gjorde en stund (hadde det som deg, bare at mellom oss var det slutt) var å skrive alt jeg ville skrive inn på notater på Tlf. Da det var gått en uke, og leste alt jeg hadde skrevet der, var jeg veldig glad jeg ikke hadde sendt de til han :)

Stå på og hold deg unna! :)

Anonymous poster hash: d9bb4...92a

AnonymBruker
Skrevet

Enig med hun over.

Om dere trenger en pause må dere ta den pausen.

Jeg ser for meg at han blir oppgitt av de trivielle meldingene dine. Dere har pause for en grunn, så å sende 'hvordan var dagen din' mld virker kanskje på han som kjedelig og overfladisk.

Vet dette er vanskelig, men prøv hardt å ikke ta kontakt!

Det jeg gjorde en stund (hadde det som deg, bare at mellom oss var det slutt) var å skrive alt jeg ville skrive inn på notater på Tlf. Da det var gått en uke, og leste alt jeg hadde skrevet der, var jeg veldig glad jeg ikke hadde sendt de til han :)

Stå på og hold deg unna! :)

Anonymous poster hash: d9bb4...92a

Tusen takk for svar alle sammen :) Det hjalp veldig. Jeg skal prøve å holde meg unna. Det er jo en grunn til pausen, og da må vi bruke den til hva den er verdt. Skal leve mitt eget liv, og prøve å ikke tenke på han i det hele tatt. Og jeg skal prøve å gjøre det du gjorde AB, skrive alt i notater på telefonen. Det hjelper sikkert :)

Anonymous poster hash: e89d8...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...