Gå til innhold

Brukere du ønsker vil komme tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Cuntzilla.

Og hvor er Skjoldmøy? Er hun er enda eller har hun forsvunnet fra forumet?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cuntzilla.

Og hvor er Skjoldmøy? Er hun er enda eller har hun forsvunnet fra forumet?

Skjoldmøy hopper litt ut og inn. Så vidt vites har hun ikke slettet seg, men hun er vel "periodeaktiv".

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Skjoldmøy hopper litt ut og inn. Så vidt vites har hun ikke slettet seg, men hun er vel "periodeaktiv".

Ok :) Da stemmer jeg for at hun burde være her oftere. Jeg liker det hun skriver og synes hun har mye både fornuftig og morsomt å komme med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er motbydelig hvordan folk bruker denne saken til litt söndagsunderholdning

Syns du det er rart at folk bli sjokkerte og lurer på hva som skjedde, når de hører det? Det syns ikke jeg. Det er ikke merkelig i det hele tatt at folk lurer på hva som skjedde.

Anonymous poster hash: 216ad...734

• Liker 10
Skrevet

Ok :) Da stemmer jeg for at hun burde være her oftere. Jeg liker det hun skriver og synes hun har mye både fornuftig og morsomt å komme med.

Kan gjerne legge en stemmeseddel til i den avstemningen :ler:

• Liker 1
Gjest MiezeKatze
Skrevet

Syns du det er rart at folk bli sjokkerte og lurer på hva som skjedde, når de hører det? Det syns ikke jeg. Det er ikke merkelig i det hele tatt at folk lurer på hva som skjedde.

Anonymous poster hash: 216ad...734

Jeg synes det er motbydelig at folk bruker det til underholdning.

AnonymBruker
Skrevet

Er havbris fortsatt her?

Ja, jeg "så" henne for ikke så veldig lenge siden, men hun sa også at hun har fått kreft og er her mindre av den grunn :-(

Anonymous poster hash: c625c...be9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er motbydelig at folk bruker det til underholdning.

Underholdning? Folk lurer på hva som skjedde!

Anonymous poster hash: bca79...c76

• Liker 9
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg er nevnt :hoppe: Var her under annet nick før, men har valgt å holde litt lavere profil denne gangen.

Jeg savner Ludovie, Cuntzilla, Alice Ayres, Elastica. Pøbelsara og Brutal Mann. Og Milla-tiden var jo noe helt for seg selv...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nevnt :hoppe: Var her under annet nick før, men har valgt å holde litt lavere profil denne gangen.

Jeg savner Ludovie, Cuntzilla, Alice Ayres, Elastica. Pøbelsara og Brutal Mann. Og Milla-tiden var jo noe helt for seg selv...

Elastica! Hun savner jeg også. Hadde ikke hun en interiørblogg, også? Synes hun hadde god smak.

Jeg savner Giacomo_P (usikker på skrivemåte), Havbris (alltid så klok!) og Alice Ayres. Men er usikker på om Alice Ayres var en virkelig person... :)

Anonymous poster hash: 12b60...153

Skrevet

Brutal_Mann - Og han andre som aldri hadde noe hell med damer, han Steinar40?? Han er her kanskje enda? Jeg følger ikke med på samliv og relasjoner lengre. :)

Skrevet

Jeg savner Kevlarsjäl. Og Raindrops!

Skrevet

Er havbris fortsatt her?

Jeg er her og er innom rett som det er. Men står midt i cellegiftkurer etter brystkreft og har ikke så mye overskudd til annet enn å bry meg om meg selv. Men er snart ferdig med kurer og deretter strålinger så jeg regner med å komme sterkere tilbake :)
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her og er innom rett som det er. Men står midt i cellegiftkurer etter brystkreft og har ikke så mye overskudd til annet enn å bry meg om meg selv. Men er snart ferdig med kurer og deretter strålinger så jeg regner med å komme sterkere tilbake :)

Åh, så trist å høre! Du er så god person! Jeg håper alt vil gå bra med deg, og du er så snill og god og jeg erfart all hjelpen du har gitt her inne.

Anonymous poster hash: 8bd8d...022

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Milla-tiden var meget interessant. Montro om hun finnes her fortsatt? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Han kaller seg for Leo Nardo. Jakegreen sin gamle bruker var "Janus." Regner med at han ikke bryr seg om at noen gjenkjenner han, han har jo sin egen måte å skrive på. :)

Anonymous poster hash: e9e1c...1d5

Hvordan vet du dette?

Anonymous poster hash: 8c50a...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...