Gå til innhold

Vil tipse om Super Balm fra Boots, veldig god og billig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god stund siden siden gikk jeg tom for night balm'en fra Decleor som jeg lenge har brukt på ansiktet under fuktighetskrem om natten. Jeg har typisk tørr og fuktfattig hud av typen som føles stram etter en dusj og som krever rike produkter som hydrerer masse. Siden det tok litt tid å få hjem en ny fra Decleor, plukket jeg rimelig tilfeldig opp en balm på Boots apotek som heter Organic Super Balm i nøden. Betalte vel knappe 70-80 kroner for den og forventet ikke noe særlig, men jammen har jeg blitt positivt overrasket!

Har holdt meg til denne i to måneder nå ettersom jeg er så fornøyd. Våkner opp hver dag og føler meg så utrolig myk og hydrert i huden, og huden er veldig pen og har mye glød. Har ikke fått en eneste urenhet, bare masse fukt. Ser på Makeup Alley at mange andre med tørr og stram hud er fornøyd også. Kan sikkert gjøre noen litt shiny, men tørr hud som min tar den til seg fort.

Ville altså bare tipse om dette produktet hvis noen er ute etter en billig men veldig deilig ansiktsbalm :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Høres bra ut, men den er dessverre utelukket for meg siden boots tester på dyr. Sjekket nettopp listen fra PETA og dyrevernalliansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...