Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen kan dele erfaringer eller tanker angående min problemstilling.

Jeg trodde jeg hadde EL i påskeuka (16-20 April). Jeg testet ikke for EL den måneden, men følte på meg at det var tid for EL. Forventet TR skulle da bli ca 2 April.

I dag, 14 dager over ikm fikk jeg antydning til TR (jeg blør litt når jeg er på toaletten- får se hvordan det utvikler seg).

Det er fryktelig rart, jeg var nesten sikker på at en spire hadde festet seg denne gangen. Har hatt mye murringer (spesielt rett etter EL og uka etterpå), stikkinger (kun en dag) og ømme brystvorter (for en uke siden- dette har jeg vanligvis ikke).

Ble så utrolig skuffet i dag da TR dukket opp. Jeg klarer ikke legge i fra meg tanken om at det kaaaan jo være noe der.

Hva tenker dere? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende det var en kjemisk graviditet. Så fikk du litt symptomer fordi egget festet seg med så løsnet det igjen..

ta en test om en uke eller noe.

Anonymous poster hash: 5fb6b...d60
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt graviditetstest da?

Anonymous poster hash: 46af8...d61
AnonymBruker
Skrevet

Tok du noen test mellom IKM og nå som blødningene startet? Om du ikke har testet, så trenger det ikke være kjemisk eller spontantabort, da kan det være forsinkelse i syklus, kanskje pga sen EL eller pga en hormonforstyrrelse av noe slag.

Anonymous poster hash: de2ef...503
Skrevet

Hehe, tok test ja, og den var negativ!!

Bare til info kan jeg bekrefte at håpet er ute for denne gang, dessverre! ;) Var helt sikkert bare forsinket.

Takk for svar, det settes stor pris på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...