Gå til innhold

Hva synes dere om fedre som oppfører seg som en sjalu mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ovenfor datterens kjæreste ?

Anonymous poster hash: 4a993...a1e
Videoannonse
Annonse
Gjest Peaches
Skrevet

Ehm.. Det hadde jeg syntes var litt sykt.

• Liker 1
Skrevet

Da er ikke far sjalu på den vanlige måten, men reagerer på att en annen mann tar hans lille prinsesse. Og da en mann som i hans øyne muligens ikke er en mann, men en guttunge med allt det innebærer.

Fedre er fulle av beskytterinstinkter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da er ikke far sjalu på den vanlige måten, men reagerer på att en annen mann tar hans lille prinsesse. Og da en mann som i hans øyne muligens ikke er en mann, men en guttunge med allt det innebærer.

Fedre er fulle av beskytterinstinkter.

Beskytte er en ting og oppføre seg som en sjalu tulling er en annen ting.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Faren min satte en effektiv stopper for alt av kjæresteri mens jeg og søstrene var tenåringer, han skulle ikke ha det slik som borte hos taterne med flust av fjortissfittegraviditeter og forlovelser som 15 åring og ekteskap like etter jenta fyller 18 år. Vi skulle bli ferdige med videregående skole vi før vi skrevde, og deretter kunne vi gjøre hva vi ville, pule ti karer hver dag, hvis det var så om å gjøre.

Endret av Gjest
Skrevet

Sjalu? Vennligst elaborer.

Gjest Dalma
Skrevet (endret)

Pappa pleide å gjøre et nummer av å pusse hagla når guttekompisene mine var innenfor synsvidde.

Uheldigvis for ham var alle mine ungdomskjærester jenter.

Endret av Dalma
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Pappa pleide å gjøre et nummer av å pusse hagla når guttekompisene mine var innenfor synsvidde.

:fnise:

Anonymous poster hash: c97be...ba1

• Liker 2
Skrevet

Owned :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det uheldigvis? Hvis han ikke visste, så spiller det vel ingen rolle? :)

Gjest Dalma
Skrevet

Hvorfor er det uheldigvis? Hvis han ikke visste, så spiller det vel ingen rolle? :)

Fordi han satt på trappa og polerte hagla mens han skulte på nabogutten samtidig som jeg drev og pulte venninna mi på pikerommet.

• Liker 3
Skrevet

Fordi han satt på trappa og polerte hagla mens han skulte på nabogutten samtidig som jeg drev og pulte venninna mi på pikerommet.

Igjen, uheldigvis? Han trodde jo han gjorde det han trengte. Det han ikke vet, er da ikke uheldig for ham?

Gjest Dalma
Skrevet

Igjen, uheldigvis? Han trodde jo han gjorde det han trengte. Det han ikke vet, er da ikke uheldig for ham?

Vel, han kasta bort en god del tid og energi. Og han fant jo selvsagt ut at jeg ikke er helt streit etterhvert.

• Liker 1
Skrevet

Vel, han kasta bort en god del tid og energi. Og han fant jo selvsagt ut at jeg ikke er helt streit etterhvert.

Da så. OK. Tror du han hadde pussa hagla foran venninne dine, dersom han visste da?

Gjest Dalma
Skrevet

Da så. OK. Tror du han hadde pussa hagla foran venninne dine, dersom han visste da?

Neh, han er for sjåvinistisk til det. Men han hadde definitivt ikke diska opp med bacon og pannekaker til frokost når de overnatta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slik oppførsele burde føre ting fengselstraff. Det er jo en direkte drapstrussel

Gjest Dalma
Skrevet

Slik oppførsele burde føre ting fengselstraff. Det er jo en direkte drapstrussel

Oi, så sensitive vi var her, da.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...