HanneB Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Fikk et tips av en kollega at det var smart og lage en bordplan med forklaring av hvem de forskjellige gjestene var. Denne kunne legges i sanghefte
Isiselin Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Vi også. Får alle trykksaker designet av en grafisk designer i familien og han sendte meg forslag på sangheftet i går! Det blir kjempefint! Bakerst i heftet etter alle sangene står bordplan og helt til sist liste med gjester med tilhørighetskommentarer.
apriljente Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Skal dere lese opp navnene m tilhørighet osv?
Tari Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Vi hadde ikke tenkt å lese det opp, men ha det i heftet så folk kan lese selv.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Vi skal også ha et ark i sangheftet med en forklaring på hvem som er hvem. Men hvor mye skriver dere andre egentlig? Jeg har egentlig vurdert å skrive f.eks: N.N - brudens tante Men bør jeg kanskje ha med andre opplysninger og, f.eks: N.N - brudens tante. Gift med X.X, bosatt i ... - Yrke. Hva gjør dere?
Seterjenta Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Vi skal også ha et ark i sangheftet med en forklaring på hvem som er hvem. Men hvor mye skriver dere andre egentlig? Jeg har egentlig vurdert å skrive f.eks: N.N - brudens tante Men bør jeg kanskje ha med andre opplysninger og, f.eks: N.N - brudens tante. Gift med X.X, bosatt i ... - Yrke. Hva gjør dere? Vi har bare tenkt å ha " N.N. brudens tante, gift med X.X." Syns det holder igrunn...
Spirito Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Da er det lett for de single å finne hverandre.
diddi Skrevet 15. juni 2004 #10 Skrevet 15. juni 2004 Vi skrev også hvor de var bosatt dersom de kom langveis fra (utandet f.eks.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå