Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen for ei uke siden, og nevnte da at vi prøvde å bli gravide. Hun tok da en blodprøve på meg for å se om jeg var blitt gravid denne mnd. Dessverre var testen negativ, men etter å ha svelget skuffelsen og innsett at vi må prøve igjen, klarer jeg liksom ikke å kvitte meg med tanken på at blodprøven kanskje ble tatt for tidlig...kanskje litt tvilsomt å trekke legens kunnskap i tvil, men jeg fikk pos. utslag på EL-testen ei uke før blodprøven, noe som da trolig vil si at EL var ca. 6 dg. før blodprøven siden El-testene slår ut positivt FØR EL (hvis jeg har forstått det rett). Kan det være at blodprøven ble tatt for tidlig? Det er jo lov å håpe..... selv om jeg nok innerst inne vet at jeg er VEl optimistisk nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å håpe......... hadde det vært meg, hadde jeg kjøpt en test på apoteket........ bare sånn for sikkerhets skyld. Og hvis den ikke gir utslag, er det bare å øve videre.. :-) :-) Stå på!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge ikke mensen kommer er det jo i alle fall en mulighet! Hvis det var så kort til fra EL til prøven ble tatt vil jeg jo så abolutt tro det er mulig at du ikke hadde begynnt å produsere noe hcg enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...