She_Leiva Skrevet 22. mai 2014 #41 Skrevet 22. mai 2014 Den verste jeg har fått er: "Ehh, håper du har del-kasko, for du har akkurat lagd en svææær bulk i buksa mi." Jeg lo og sa: "Og nå gjør jeg noe så umoralsk som å stikke fra ulykkesstedet." Og gikk.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #42 Skrevet 22. mai 2014 Ikke sjekketriks, kanskje, men en mannlig kollega sa dette til meg da vi pratet om hvorfor jeg var singel: "Du skjønner det, *navnet mitt*, at når mannfolka ser deg, så blir de redde og stikker av, de tenker at de ikke har sjans i havet. Vet du hvorfor? Det er fordi du ser ut som EN MILLION DOLLAR". Koselig kompliment, men kanskje ikke noe man forventer å høre fra en godt gift og voksen kar, spesielt ikke på arbeidsplassen Anonymous poster hash: 7212f...ec0
Chloe- Skrevet 22. mai 2014 #43 Skrevet 22. mai 2014 Den verste jeg har fått er: "Ehh, håper du har del-kasko, for du har akkurat lagd en svææær bulk i buksa mi." Jeg lo og sa: "Og nå gjør jeg noe så umoralsk som å stikke fra ulykkesstedet." Og gikk. Jeg sa "trenger ikke kasko for den lille ripa der."
Chloe- Skrevet 22. mai 2014 #44 Skrevet 22. mai 2014 Ellers: "Her har du 500kr. Drikk til jeg blir pen nok." 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå