Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan liker gutter best at man går fram på tinder? Hva bør jeg si/ikke si? Det er veldig viktig at jeg ikke fucker det opp, så han bare ignorerer meg.

Har skjønt det slik at det er vanlig at folk ikke svarer eller tar kontakt, så da blir jeg litt usikker.

Anonymous poster hash: 4ceea...01e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan liker gutter best at man går fram på tinder? Hva bør jeg si/ikke si? Det er veldig viktig at jeg ikke fucker det opp, så han bare ignorerer meg.

Har skjønt det slik at det er vanlig at folk ikke svarer eller tar kontakt, så da blir jeg litt usikker.

Ikke forvent at mannen skal ta kontakt. Si Hei og forvent at noen ignorer deg (har skjedd med meg): :fnise:

Jeg har ikke mye erfaring med akkurat Tinder, men ikke vær for frempå. Merket at jeg har forsøkt å holde samtalen til en i live ved å skrive alt for innlevende og med masse detaljer. Du vil kanskje merke hvem du har litt kjemi med i begynnelsen :)

AnonymBruker
Skrevet

Men denne fyren kan virkelig ikke ignorere meg:P Det kan ikke skje! Han er for deilig. Haha.

Derfor lurer jeg på om det er noe jeg bør si eller unngå, for å få svar og for å holde interessen. Har ikke snakket med noen på tinder før, så aner ikke hvordan jeg skal gå fram.

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg endelig fått match på Tinder :fnise:

Anonymous poster hash: d643a...c96
Skrevet

Men denne fyren kan virkelig ikke ignorere meg:P Det kan ikke skje! Han er for deilig. Haha.

Derfor lurer jeg på om det er noe jeg bør si eller unngå, for å få svar og for å holde interessen. Har ikke snakket med noen på tinder før, så aner ikke hvordan jeg skal gå fram.

Det beste er vel å holde en samtale slik du ville gjort om du møtte han på en bar. Vanskelig å si nøyaktig hva du ikke bør snakke om, men temaer som barn og ekteskap er vel en no-brainer ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare svare for min egen del. Men jeg liker når jenter skriver mye, og fisker etter informasjon. For jeg er en slik person selv, jeg liker å skrive mye. Men kan jo starte samtalen rolig. En "HEI" går fint an, men da svarer jeg bare hei hei tilbake.. og forventer at du skal skrive noe/spørre om noe, for da føler jeg du er interessert, og da kan jeg skrive mye tilbake / spørre tilbake.

Men det er bare meg .. det.

Anonymous poster hash: 51236...60d
Skrevet

Jeg er riktig nok ikke mann , men aktiv på tinder og en av de som er så kjedelig at jeg bare skriver "hei hatt en fin dag ?"

Foreløpig har alle jeg har skrevet til svart . Så det funker ihvertfall for meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Vær interessant i måten du skriver på, det er slik du kommer til å få oppmerksomheten hans på! Altfor mange gutter (inkludert meg selv) kommer ikke veldig langt på Tinder, rett og slett fordi jenta mister interesse veldig fort. Med denne karen kan du kanskje motbevvise det. Start samtalen med bare "hei", om han skulle se ut til å være den av den mer vante typen til å få interesse av jenter, kanskje en liten passiv-frekk/ovenpå kommentar er på sin plass som "Så, du ville ikke starte samtalen altså?" og en eventuell smiley av ditt valg! Spør hvordan han har det og hva som skjer, hva han driver med og slike ting, så kanskje dere finner noen felles interesser! Og det er for all del ikke farlig å være "aggresiv" i fremgangen heller, spør han på en date etter en stund eller noe felles aktivitet, tar det for lang tid, ender du bare med å gå rundt grøten .. Og da mister han fort interessen!

Håper det hjelper deg litt, lykke til! M20

Anonymous poster hash: bd987...e06

Skrevet

Eneste som skjer på Tinder for meg er korte samtaler.,.så over til snapchat, så litt snapchat før evt. møtes.

Vil du virkelig holde kontakten med ham- så- ganske enkelt- hold den:) fortsett å skrive korte meld eller sende snaps- spør om å treffes:) det funker best, syns jeg:) når en først treffes, så ta de lengre samtalene da hvis du liker personen! :D hvis ikke..arranger en flukt! :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...