Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente i midten av 20-åra. For fire år siden ble jeg sammen med en gutt som er noen år eldre, etter at jeg traff ham på internett.

Han er min første kjæreste, mitt første kyss, mitt første alt.

Men. Sannheten er at jeg ble sammen med ham fordi han var den eneste som ville ha meg, og jeg var desperat etter en kjæreste.

Nå begynner derimot problemene å balle på seg, og jeg ser ikke noen lys framtid for oss.

1. Vi bor halvannen time unna hverandre, har jobb og karriere i hver vår by, og ingen har lyst til å flytte.

2. Jeg har aldri vært forelska i ham. Jeg er utrolig glad i fyren, men kan jeg gå gjennom hele livet uten å oppleve en skikkelig forelskelse?

3. Sexen er dårlig. Hans preferanser og mine preferanser går ikke over ens. Han storkoser seg, jeg tenker på klesvask.

4. Han er lat. Jeg vil ha en mann som liker å gjøre meg glad, som er litt gentleman og åpner døra, bærer handleposene, etc. Kjæresten min derimot, vil ikke engang ta én av bæreposene fordi han liker ikke å bære ting. Mens jeg synes det er hyggelig å gjøre små søte ting, som å lage en brødskive til ham eller legge igjen lapper under hodeputa når jeg har vært på besøk, gadd han ikke engang ringe meg etter at jeg hadde vært på mammografi og trodde jeg hadde fått brystkreft.

5. Han vil ha barn, jeg vil ikke ha barn med ham.

Tross dette har vi holdt sammen i fire år. Han vet at jeg har tenkt på tanken å slå opp, og da ble han veldig lei seg. Men ikke noe har bedre seg, og jeg vet ikke om det er noe poeng i å kaste bort både min og hans tid på et forhold som ikke har noen framtid.

Men det er veldig vanskelig for meg å forlate ham, også. Jeg har dårlig selvtillit, vet ikke om det er noen andre som vil ha meg. Det er også veldig trygt å være sammen med en som jeg kjenner så godt, og ikke minst vil jeg jo ikke at han skal bli lei seg.

Noen tips til ei som er frustrert?

Anonymous poster hash: b2719...d95
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lag en plan for hva dy sakl fylle livet ditt med framover. Ting som gir selvtillit og ta deg i kontakt med nye mennesker.

Og så tar du deg sammen og slår opp. Du er jo helt sikkert på at det ikke er noen fremtid i dette, slik du beskriver det, og da er der bedre til før du kommer deg videre.

Anonymous poster hash: fb3f3...054

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor vil ingen andre ha deg?

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke ha han men blir likevel. Løsningen er enkel: gjør det slutt eller la være.

Anonymous poster hash: 2bdbc...74a
Skrevet

Høres ut som det er han som trenger tips mer en deg, som sitter deg å lurer på å velge eller vrake.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hadde aldri klart å være i et sånt forhold.

Hvorfor skulle du ikke få noen andre?

Han høres ikke særlig sympatisk ut heller.

Syns du skal slå opp. Var selv i et forhold noen år da jeg var på din alder. Husker enda den gode frihetsfølelsen da jeg tilslutt slo opp. Husker tilmed hvor jeg gikk da jeg kjente den følelsen :-)

Nå var jeg forelsket i starten,men ble etterhvert mer avhengig uten rette følelser.

Håper du får mer tro på deg selv.

Syns du ikke det er rart om han er den e n e s t e som vil ha deg?

Det er nok ikke tilfellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...