AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg jenter. Jeg vil fortelle dere noe sykt. Det skjedde for dager siden. Jeg tok først en pille sobril for å sove litt bedre. Så ble jeg vekket og sa stod jeg opp og tok 4 til (!) Har prøvd det før så jeg viste at det ikke var farlig. Og morgenen jeg våknet var beste mornig i hele mitt liv. Jeg var full av energi, pyntet meg til jobb, ryddet litt før jeg gikk. På jobben fikk jeg så mye skryt for å ha gjort så mye. Jeg var i knall humør. Var kjempe hyggelig med kundene mine ( vanligvis er jeg litt lykegyldig og bare gjør jobben min) men denne gangen var jeg ordentlig lykkelig og motivert!! Jeg forstår ikke hvordan en "overdose" sobril gjøre slikt! Jeg har hatt en utrolig fantastisk dag uten angst og uten å blir trøtt tidig på kvelden. Gikk til og med på trening osv. Til vanlig orker jeg såvidt å dusje når jeg kommer hjem fra jobb. Orker bare slenge meg på sofaen og der blir jeg til jeg skal legge meg. Har ikke overskudd eller energi til noe annet. Men nå er det sånn at jeg er tom for sobril men går på cipralex (antidepressiva). Betyr det kanskje at jeg trenger sterkere antidepressiva ? Det hjelper jo nesten ikke lenger med de jeg har. Anonymous poster hash: e75d8...644
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Mankan få en såkalt paradoksal effekt av medisiner. Så du ble full av energi av en beroligende medisin. Men ikke gjør det ofte, for da vil du oppleve abstinenser av Sobrill, og de er ikke like hyggelige. Anonymous poster hash: e9137...292 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Ta her. Jeg har lyst å slutte med det helt og helst med antidepressiva siden jeg og samboeren min skal prøve å få barn Men når jeg ikke tar cipralex på en stund blir jeg svimmel og humøret veldig svingete. Så da MÅ jeg ta en.... Anonymous poster hash: e75d8...644 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg trodde du mente brukeren sobril... Anonymous poster hash: ec4dc...895 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jo sobril og! Anonymous poster hash: e75d8...644
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Jeg blir sånn av Paralgin Forte, og det er vist ikke så unormalt, det kan være en av (bi)virkningene. Jeg blir veldig glad og får energi. Kanskje det er sånn med Sobril også. Ikke det vanligste, men ikke helt unormalt? Anonymous poster hash: 91be6...c7c
Gjest Blomst83 Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Du kan ikke sammenligne effekten du fikk av sobril vs cipralex.Det er 2 vidt forskjelige medikamenter.
Kontormus Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Sobril fåes i 10, 15 og 25 mg. Har vanskelig for å tro at du ble pigg av 4 av sistnevnte hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Pass på så du ikke havner under kategorien sobrildamene...Anonymous poster hash: 438f6...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå