AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg tar stadig kjæresten i små løgner. Ser her inne at mange jenter opplever det samme. Det går på småting som hvorfor han ikke får blitt med på ting, hvorfor han ikke kommer over likevel osv. Er det virkelig sånn at menn juger glatt for å slippe konfrontasjon og spørsmål ? Anonymous poster hash: 2f5ba...c97
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Ja det gjør vi! Alle sammen altså...vi er svin uten unntak...Anonymous poster hash: cfa61...038 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg tar stadig kjæresten i små løgner. Ser her inne at mange jenter opplever det samme. Det går på småting som hvorfor han ikke får blitt med på ting, hvorfor han ikke kommer over likevel osv. Er det virkelig sånn at menn juger glatt for å slippe konfrontasjon og spørsmål ?Anonymous poster hash: 2f5ba...c97 Det er da allment kjent at menn er feige, spesielt når det gjelder nære relasjoner. Anonymous poster hash: 95227...0e8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Det er da allment kjent at menn er feige, spesielt når det gjelder nære relasjoner. Anonymous poster hash: 95227...0e8 Korrekt. Anonymous poster hash: efe96...029
Teeden Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Det er da allment kjent at menn er feige, spesielt når det gjelder nære relasjoner. Anonymous poster hash: 95227...0e8 Det er nok bare det at 70% av samværet kjeder ræva av oss og derfor er det umulig å være komplett ærlig uten at forholdet til slutt ryker. Ja, de alle fleste menn vil spille fifa hele dagen kontra å ta med dama ut på middag. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Japp. Letter med en løgn enn sannheten, for da fyrer dere bare opp og lager drama over ingenting og lager tråder på KG. Anonymous poster hash: c70bb...490
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Det er nok bare det at 70% av samværet kjeder ræva av oss og derfor er det umulig å være komplett ærlig uten at forholdet til slutt ryker. Ja, de alle fleste menn vil spille fifa hele dagen kontra å ta med dama ut på middag. Sånn er det bare. Hvorfor tror du folk er i forhold hele livet, gifter seg, får barn osv, dersom 70% av samværet er forjævlig? Anonymous poster hash: efe96...029
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Ja menn lyver men vet du hva det gjør kvinner også
Teeden Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor tror du folk er i forhold hele livet, gifter seg, får barn osv, dersom 70% av samværet er forjævlig? Anonymous poster hash: efe96...029 Hvorfor tror du vi lyver så mye da? De 30 prosentene veier gjerne opp for de 70 prosentene vi kunne vært for uten.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor tror du vi lyver så mye da? De 30 prosentene veier gjerne opp for de 70 prosentene vi kunne vært for uten. Hvordan føles det å være en feig løgnhals? Grow some. Anonymous poster hash: efe96...029
Tarsan97 Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Om menn lyver...det er mange menn i verden da. Nei, vil jeg påstå Det er ikke noe generellt. Å lyve ødelegger kredabilliteten som det heter på fint, troverdigheten din. Det spiller ingen rolle hvor liten løgnen er. Er du tatt i en løgn forandrer det bildet av deg en gang for alle. Derfor bør en bli bevisst, på samme måte som de som har andre dårlige vaner om ikke å lyve. En som har sluttet å røyke må kanskje si til seg selv hele dagen, ikke ta en første røyk. Da går det i dass. Sånn er med troverdigheten din og. Beskytt den så folk vet att når du sier noe,- så er det sånn. Jeg har vert gift i 21 år og jeg har aldri, ALDRI vert borti att konemoren ( eller jeg) har servert selv en liten hvit løgn. Og det er det som må til. Det er viktig å etterstrebe. Endret 15. mai 2014 av Tarsan97
Teeden Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan føles det å være en feig løgnhals? Grow some. Anonymous poster hash: efe96...029 Lyver du alltid fordi du er feig? Man lyver for å spare tid og krefter, ikke fordi man er redd eller feig. Har aldri sagt noe om jeg personlig lyver mye eller ikke, kun forklar hvorfor vi gjør det.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 En partner lyver hvis det blir diskusjoner og minidrama for hver minste ting. Det er noe å tenke på for oss alle. En bør stille seg spørsmålet hvordan en kan skape et klima der det ikke er behov for, eller ønske om, å fortelle hverken små elelr store løgner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå