Gå til innhold

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg var innom popin i går og var så dum at jeg prøvde ei olabukse.... :roll:

De hadde den i XL/34, og jeg tenkte, dum som jeg er, at DET må jo passe??? (bruker str 40-42 i bukser ellers) men tror dere den passet da???? Nope!! (og den var i strech....)

Jeg har visst hofter som gjør at dersom jeg har lyst på olabukser så får jeg pent finne meg i å gå på Match Women å kjøpe olabukser uten strech, med formsydde hofter og liv under puppa, og sleng kan jeg se langt etter!!!! :roll:

Burde etterhvert innse at olabukser ikke er for meg. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en lidelse at klærne "krymper". Jeg er ikke ei dundre, men jeg sliter MYE for å finne overdeler som passer. Jeg har brede skuldre og store pupper, og da kan jeg bare glemme å få på meg det meste som finnes av skjorter og gensere.

Ja jeg kan gå på butikker som har "stor mote", men her er det ofte ni-stygge klær. Man kan faktisk ha fasongsydde klær uten at de skal være tettsittende. En genser i teltfasong er ekstremt lite flaterende, og jeg ønsker ikke å se ut som ei dundre bare fordi jeg har store pupper.

Og en annen ting som jeg ofte har fundert over. Hvorfor lager de tettsittende gensere i digre størrelser? Når man må bruke str. 48, så burde man kanskje ikke gå i noe åletrangt?

(Også blir jeg så leeei av waco som er så sur og negativ og generaliserende overfor alt og alle. Du skremmer meg vekk fra mange tråder med de merkelige ressonementene dine, og måten du vrir og vrenger på ting på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

(Også blir jeg så leeei av waco som er så sur og negativ og generaliserende overfor alt og alle. Du skremmer meg vekk fra mange tråder med de merkelige ressonementene dine, og måten du vrir og vrenger på ting på.)

:wink: waco er bare en kverulant, innerst inne er han en snill liten blendagutt!! :)

Ikke la deg irritere av ham, da gir du ham bare det han er ute etter ser du. Han mener ikke alt han skriver, han skriver det nettop for å irritere deg og skape hyl og skrik. Ignorer eller lek med du, det funker mye bedre i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Har ignorert både han og trådene "hans" lenge. Lusker meg ut igjen. :oops: Og håper dypt og inderlig du har rett aline. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte avgårde linken til denne tråden til de som hadde laget artikkelen for en stund siden, og fikk tilbakemelding i dag. De satt stor pris på tilbakemeldingene her, og fra mengder av andre jenter og gutter som hadde gitt de ros for at de hadde tatt opp temaet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...