AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg må bare innrømme at jeg blir veldig sjarmert av søte sjekkereplikker, til tross for at det virker som om at en del synes det er veldig harry. Han jeg dater nå sjekket meg ved å spørre om jeg hadde hest, og når jeg sa nei og spurte hvorfor han lurte på det så svarte han "nei, jeg trodde alle prinsesser hadde hest". Hahah! Anonymous poster hash: ea590...a12
Sapientia Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Har ikke blitt utsatt for så mange av dem. Men når det har skjedd så har jeg vel mer trukket på smilebåndet over klisjéen enn å bli sjarmert av det.
Gjest heihade Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Nei. Mister all interesse (hvis det var noen) tvert.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Liker mer: Du er jævelig sexy. Hjem til deg eller meg ? Anonymous poster hash: eca7f...2fc
Red-Ruby Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Kanskje hvis de føles ekte, i riktig situasjon av riktig mann. Hadde neppe funket med en jeg ikke kjent feks
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Det spørs.. Hvis en klein sjekkereplikk er det første en fyr sier til meg, så må han være min type og veldig sjarmerende og ha ment det som en spøk hvis jeg skal gidde å bruke mer tid på han. Hvis det er en fyr jeg har datet en stund og det er hans humor så kan jeg bli sjarmert ja Anonymous poster hash: 10cb8...a53
Gjest Snuppi Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Nei, det blir alt for kleint. Husker det kom en type bort til meg en gang med den eldste og kleineste replikken av alle replikker.... "Er pappen din er en tyv? Om han er det, har han stjålet alle stjernene på himmelen og puttet dem i øynene dine" Eh... ja.... Hva sier man til det da....
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Nå er jeg mann, men jeg synes sånt bare er direkte pinlig og vitner om en slags stille desperasjon og et håp om at et eller annet skal fungere. Ja til å snakke normalt til kvinner - noe jeg synes virker ganske sjeldent basert på en del samtaler jeg overhører. Tenker da ikke nødvendigvis på sjekkereplikker, men menn som ikke greier å slappe av og være seg selv.
skyflakes Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Hvis han er veldig sjarmerende, og det er sagt med glimt i øyet og humor - så kan det funke. Hvis en fyr er dønn seriøs, og sier "Gjorde det vondt når du falt ned fra himmelen?" oppriktig ment, så hadde jeg lurt på om det manglet flere sosiale antenner i topplokket.
Gjest Tingelinling Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Jeg liker menn som tør å åpne munnen sin for å få sagt noe. Da duger det med en klein sjekkereplikk også. Ikke at det nødvendigvis blir noe ut av det, men jeg får ikke kvalmebølger av det heller.
Gjest Dalma Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 "Skrapte du knærne dine når du kravla opp fra helvete? Du er nemlig djevelsk heit!" Det er den eneste sjekkereplikken som noen gang har fungert for mitt vedkommende. 2
Gjest Snuppi Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 "Skrapte du knærne dine når du kravla opp fra helvete? Du er nemlig djevelsk heit!" Det er den eneste sjekkereplikken som noen gang har fungert for mitt vedkommende. Den var ny!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Jeg må bare innrømme at jeg blir veldig sjarmert av søte sjekkereplikker, til tross for at det virker som om at en del synes det er veldig harry. Han jeg dater nå sjekket meg ved å spørre om jeg hadde hest, og når jeg sa nei og spurte hvorfor han lurte på det så svarte han "nei, jeg trodde alle prinsesser hadde hest". Hahah! Anonymous poster hash: ea590...a12 Må si sluttpoenget overrasket meg. Jeg hadde ventet noe litt annet. Anonymous poster hash: ac1d4...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå