Aviale Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Hei! Jeg tenker å kjøpe bareminerals sitt mineralpudder, for jeg har hørt mye bra om det. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med forskjellen på vanlig mineralpudder og den matte-versjonen? Jeg har fet hud i t-sonen, men vanlig hud ellers, hvilken bør jeg velge? Og er det noen som har tips til en bra kost som passer (helst ikke over 300 kr)? Det kan gjerne være en link på nett Blir glad for alle tips og svar!
Gjest FrkAnna Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Ville valgt matte:) den vanlige syns eg blir utruleg glinsende, og den inneheld bismuth, og det er det mange som reagerer på, altså kløe. Den matte har ikkje det the body shop har ein heilt super kabuki kost
Aviale Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2014 Supert, tusen takk for svar! Da skal matte bestilles idag. Jeg så de hadde tilbud hos Blush til 199, da må jeg bare slå til Hos min lokale Kicks kostet den 485 kr, så dette setter studentlommeboka pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå