AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Først av alt: JA, jeg vet facebook ikke er rette arena for å vurdere seriøsiteten / verdien i et forhold. Men man kan undres over ting som skjer der likevel. Hva tenker dere hvis man poster et hjerte på samboerens vegg på facebook og man bare får en "like" tilbake ? Jeg ble skuffet (og usikker) barnslig, jeg vet, så sier ikke det til ham. Han jobber i turnusjobb og er borte på jobb i 2 uker og hjemme 2 uker. Vi er i midten av 30-årene og har et barn sammen. Jeg er alene med ansvaret om barnet mens han er på jobb og savner han veldig. Han derimot har på en måte to liv, et på jobb og et hjemme. Vi snakker ofte sammen på telefon, og han sier han savner oss også, selvsagt, men likevel virker det som om han liker å kunne reise avgårde og få "fri" fra hverdagens tjas og mas også. Jeg skal inrømme at dette gjør at jeg til tider blir usikker på oss og relasjonen, men prøver å ikke vise det! Det har også vært et par epiosoder med flørting til andre damer fra hans side som nok gjør at jeg føler meg ekstra sårbar når han er så langt borte og er sammen med arbeidskolleger jeg ikke vet hvem er. I allefall, jeg ville vise min kjærlighet (og markere territoriet litt kanskje) og hadde et håp om å få litt oppmerksomhet / bekreftelse tilbake. Og nå føler jeg meg egentlig litt latterligjort- offentlig - av meg selv, siden responsen tilbake var dårlig og alle kan se det... Huff, gjør ikke det igjen iallefall... Anonymous poster hash: b18db...2b9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Hva tenker dere hvis man poster et hjerte på samboerens vegg på facebook og man bare får en "like" tilbake ? Anonymous poster hash: b18db...2b9 Jeg tenker at problemstillingen bør være tilbakelagt på ungdomsskolen. Overraskende hvor mange voksne folk her inne som er seriøst opptatt av antall likes, og nå er det heller ikke nok å bli likt. De fleste menn poster vel ikke hjerter på facebook, har stort sett observert jenter som gir det til hverandre. Anonymous poster hash: 25a94...386 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ser det stött og stadig at folk "liker" i stedet for å kommentere. Anonymous poster hash: d943c...e95 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ser det stött og stadig at folk "liker" i stedet for å kommentere. Anonymous poster hash: d943c...e95 Hvordan skal man kommentere et hjerte? Anonymous poster hash: 25a94...386
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hvordan skal man kommentere et hjerte? Anonymous poster hash: 25a94...386 " " ? Endret 15. mai 2014 av Evilposelos 1
Gjest extra Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Først av alt: JA, jeg vet facebook ikke er rette arena for å vurdere seriøsiteten / verdien i et forhold. Men man kan undres over ting som skjer der likevel. Hva tenker dere hvis man poster et hjerte på samboerens vegg på facebook og man bare får en "like" tilbake ? Jeg ble skuffet (og usikker) barnslig, jeg vet, så sier ikke det til ham. Han jobber i turnusjobb og er borte på jobb i 2 uker og hjemme 2 uker. Vi er i midten av 30-årene og har et barn sammen. Jeg er alene med ansvaret om barnet mens han er på jobb og savner han veldig. Han derimot har på en måte to liv, et på jobb og et hjemme. Vi snakker ofte sammen på telefon, og han sier han savner oss også, selvsagt, men likevel virker det som om han liker å kunne reise avgårde og få "fri" fra hverdagens tjas og mas også. Jeg skal inrømme at dette gjør at jeg til tider blir usikker på oss og relasjonen, men prøver å ikke vise det! Det har også vært et par epiosoder med flørting til andre damer fra hans side som nok gjør at jeg føler meg ekstra sårbar når han er så langt borte og er sammen med arbeidskolleger jeg ikke vet hvem er. I allefall, jeg ville vise min kjærlighet (og markere territoriet litt kanskje) og hadde et håp om å få litt oppmerksomhet / bekreftelse tilbake. Og nå føler jeg meg egentlig litt latterligjort- offentlig - av meg selv, siden responsen tilbake var dårlig og alle kan se det... Huff, gjør ikke det igjen iallefall... Anonymous poster hash: b18db...2b9 Jeg synes at dette var litt vel sensitivt fra din side... 2
Thinkerbell. Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Jeg tenker at et likes var en fin respons:) 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Ja, jeg er nok i det sensitive hjørnet for øyeblikket! Glad for å høre det og glad for at andre ikke hadde reagert Og nei, bare så det er sagt, så forventet jeg ikke hjerte og dilldall tilbake - men kanskje et "savner dere" "tenker på dere" "jentene mine" eller no... Anonymous poster hash: b18db...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Først av alt: JA, jeg vet facebook ikke er rette arena for å vurdere seriøsiteten / verdien i et forhold. Men man kan undres over ting som skjer der likevel. Hva tenker dere hvis man poster et hjerte på samboerens vegg på facebook og man bare får en "like" tilbake ? Jeg ble skuffet (og usikker) barnslig, jeg vet, så sier ikke det til ham. Han jobber i turnusjobb og er borte på jobb i 2 uker og hjemme 2 uker. Vi er i midten av 30-årene og har et barn sammen. Jeg er alene med ansvaret om barnet mens han er på jobb og savner han veldig. Han derimot har på en måte to liv, et på jobb og et hjemme. Vi snakker ofte sammen på telefon, og han sier han savner oss også, selvsagt, men likevel virker det som om han liker å kunne reise avgårde og få "fri" fra hverdagens tjas og mas også. Jeg skal inrømme at dette gjør at jeg til tider blir usikker på oss og relasjonen, men prøver å ikke vise det! Det har også vært et par epiosoder med flørting til andre damer fra hans side som nok gjør at jeg føler meg ekstra sårbar når han er så langt borte og er sammen med arbeidskolleger jeg ikke vet hvem er. I allefall, jeg ville vise min kjærlighet (og markere territoriet litt kanskje) og hadde et håp om å få litt oppmerksomhet / bekreftelse tilbake. Og nå føler jeg meg egentlig litt latterligjort- offentlig - av meg selv, siden responsen tilbake var dårlig og alle kan se det... Huff, gjør ikke det igjen iallefall... Anonymous poster hash: b18db...2b9 min gså jobber vekke, men da 5-5. Hadde jeg skrevet et hjerte på siden hans, så er det ikke noe sikekrt jeg hadde fått et hjerte tilbake. Jeg kan godt skrive god tur, kommer til å savne deg etter han har dratt. Og da kun få et liker. Ikke alltid han skriver jeg elsker deg , tilbake etter jeg har skrevet det. Skjønner usikkerheten din, følte på den selv, men nå har jeg innsett han bare er sånn. Anonymous poster hash: aadc4...0e0 1
Crobern Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Du er altså redd for hva de andre tror på facebook fordi han kun likte det? Blås i hva de andre må mene. Han sier til deg på tlf at han savner deg. Er ikke alle som vil utlevere alt på facebook. Jeg hadde tatt det helt med ro. Om han ikke hadde "likt" en gang, så hadde jeg tatt det helt med ro.
Gjest Snuppi Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan skal man kommentere et hjerte? Anonymous poster hash: 25a94...386 Sånn:
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Først av alt: JA, jeg vet facebook ikke er rette arena for å vurdere seriøsiteten / verdien i et forhold. Men man kan undres over ting som skjer der likevel. Hva tenker dere hvis man poster et hjerte på samboerens vegg på facebook og man bare får en "like" tilbake ? Jeg ble skuffet (og usikker) barnslig, jeg vet, så sier ikke det til ham. Han jobber i turnusjobb og er borte på jobb i 2 uker og hjemme 2 uker. Vi er i midten av 30-årene og har et barn sammen. Jeg er alene med ansvaret om barnet mens han er på jobb og savner han veldig. Han derimot har på en måte to liv, et på jobb og et hjemme. Vi snakker ofte sammen på telefon, og han sier han savner oss også, selvsagt, men likevel virker det som om han liker å kunne reise avgårde og få "fri" fra hverdagens tjas og mas også. Jeg skal inrømme at dette gjør at jeg til tider blir usikker på oss og relasjonen, men prøver å ikke vise det! Det har også vært et par epiosoder med flørting til andre damer fra hans side som nok gjør at jeg føler meg ekstra sårbar når han er så langt borte og er sammen med arbeidskolleger jeg ikke vet hvem er. I allefall, jeg ville vise min kjærlighet (og markere territoriet litt kanskje) og hadde et håp om å få litt oppmerksomhet / bekreftelse tilbake. Og nå føler jeg meg egentlig litt latterligjort- offentlig - av meg selv, siden responsen tilbake var dårlig og alle kan se det... Huff, gjør ikke det igjen iallefall... Anonymous poster hash: b18db...2b9 Gjorde ingenting at du gjorde det,og skjønner du håpet på mer enn et "liker". Men helt vanlig å trykke bare,så tror ikke du skal føle deg dum!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Ja, jeg er nok i det sensitive hjørnet for øyeblikket! Glad for å høre det og glad for at andre ikke hadde reagert Og nei, bare så det er sagt, så forventet jeg ikke hjerte og dilldall tilbake - men kanskje et "savner dere" "tenker på dere" "jentene mine" eller no... Anonymous poster hash: b18db...2b9 Han synes vel det er for privat for facebookveggen. Anonymous poster hash: 25a94...386
Gjest Snuppi Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes at alle disse hjertene og kjærlighetserklæringene på FB er kjempe kleint. Om noen poster hjerter på veggen min, trykker jeg bare liker.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Jeg er og i midten av 30 åra i permisjon med baby og tenker dette er rimelig....tja. Hva er ordet? For meg hadde det vært kjempekleint å få hjerter og annet på veggen. Skriv det i innboksen, det er privat og jeg er ikke 14 år. Klissete romantikk er greit, men ikke noe man tvinger alle vennene på FB til å måtte ta del i.Anonymous poster hash: dcc9e...295 1
Berit Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Hadde vært glad for liker. Kanskje han ikke vet hvordan taste inn et hjerte? Det visste ikke jeg før, og vet veldig lite hvordan man lager de forskjellige smilyene. Vet det går an å sjekke, men forventer overhode ikke at noen gjør det, tror neppe min mann hadde brukt tid på å finne det ut.
Gjest Pheel Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hadde skjønt det om han overså den helt, men å like er jo å "svare" på det. Selv bare gjort det da min nåværende samboer skrev det innimellom til meg i starten av forholdet, og kanskje svart med det samme tilbake på veggen, men de fleste menn er jo ikke så opptatt av det, og heller ikke "status" på FB overhodet. Ikke noe å bry seg om. Endret 15. mai 2014 av Pheel
ZANET Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Er man i 30-årene er det kanskje best å ta sånt på privaten og ikke åpent på Facebook. Synes det er helt ok å bare like. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Jeg var på ferie i to uker, og savnet kjæresten min veldig. Skrev et hjerte på wallen hans, og fikk en del likes på det.. Så han slettet det. Ble ganske lei meg, og spurte litt fleipete om hvorfor han tok det vekk. Fikk ikke noe ordentlig svar egentlig, og var lei meg en liten stund.. Så gikk det over, og har siden det ikke skrevet hjerte på wallen hans, tenker heller ikke videre over det. Det hender vi legger ut bilder hvor hverandre er tagget, og han har lagt ut en liten statusoppdatering på sin facebook hvert år på vår årsdag. Tror ikke du skal legge så mye i det Du fikk nå ihvertfall en like, min bare slettet hele hjertet mitt ;p -jente22. Anonymous poster hash: 8677b...609
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Jeg skjønner deg. Jeg reagerte på lite respons fra min. Men da han skrev "elsker deg og savner deg" på veggen min så glemte jg det bort, trykte like etter noen timer for så å skrive et <3 Så jeg blir ikke fornærmet lengre. Ser nå at jeg er like dårlig til å svare heheAnonymous poster hash: 0262c...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå