Gå til innhold

Har du handlet på Ullared i Sverige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har litt lyst til å dra på shoppingtur, etter å ha sett serien på tv. Lurer på hva du evt. syns om stedet og hvordan du opplevde kø/utvalg/priser etc. Hvor langt reiste du for å komme dit? Overnatting?

http://www.gekas.se/norsk Anonymous poster hash: 7e9a1...5d8

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/837432-har-du-handlet-p%C3%A5-ullared-i-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var der på jente tur. Reiste dit først, var mye folk og syntes jeg ikke fikk sett så mye. Pratet med noen som handlet der ofte. De sa at det var klær de sparte mest på. Ble ikke så mye handling, for får litt noja med mye folk.

Sov over på hotell i Gøteborg.

De har overnattingsmuligheter på ullared

Anonymous poster hash: cca7f...6e2

AnonymBruker

Har vært der og har et ord; KAOS. Kjøpesenteret er enormt, utvalget enormt, og menneskemengden er enorm. JOvisst var det mye der som var billig, men det var også følelsen av at kvaliteten var ganske dårlig på mye av det. Det blir litt som å gå på nille, bogerud tekstil, rimi og skeidar.. Men for all del - det var en opplevelse, og vi hadde bilen full av dill, klær og mye annet vi egentlig ikke trengte, men som vi kjøpe fordi det var "billig".

Men gjør det IKKE igjen..

Anonymous poster hash: 96919...e00

Vi har vært der flere ganger. Første gangen var vi bare i nærheten og stakk innom. Da hadde jeg ikke særlig lyst, etter å ha sett på tv. Jeg ble positivt overrasket. Det var selvsagt mye "jall" der, men også veldig mange kjente merker - til en meget lav pris.

Vi har vært der midt i sommerferien og på vinteren UTEN å stå i noen køer for å komme inn. Det var ganske mange folk der i vinterferien, men absolutt ikke vanskelig å gå rundt å titte.

Klær har jeg ikke sett på særlig på. Der er jeg kresen...

Annonse

Vært der 4 ganger. Mye å spare på f.eks. leker. Mye av de samme merkene som ellers. Herreklær og barneklær har de en del ålreit av. Noe ok basisklær for kvinner og, men mye av det er dårlig kvalitet.

Har kun vært der på hverdager. En gang var jeg der en mandag i slutten av november, da var det litt mye kø. Ellers har jeg vært der litt utover i uka og i begynnelsen av november og i oktober, og da har vi kommet omtrent rett til kassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...