vonnie Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Hei jeg har ett lite problem... Jeg skal hvis alt går etter planen gifte meg i 2006. Men det jeg sliter med er å finne en forlover. Familien min flyttet veldig mye når jeg var yngre ( mor og far problemer ) Så vi bodde aldri lenge nok på ett sted til at jeg kunne finne meg noen veninner. Jeg har heller ingen jeg kan kalle veninner nå. Jeg hadde en jeg så på som bestevennine tidligere , men ho hadde seg med eksen min ( mens vi var sammen). Så det vennskapet ble fort avsluttet. Jeg har heller ingen familie. ( bare min mor og bror ). Tenkte på broren min , men han er altfor spesiell og veldig mye eldre en meg. Så det går ikke. (føler jeg selv). Vi er en venne gjeng,og i den venne gjengen er det en jeg føler at jeg har litt kontakt med , men vi er egentlig ikke sånn kjempe veninner. Og jeg kjenner kun ho gjennom familien til sambo. Går det ann og spørre ho. Eller tror dere det vil bli rart. Og at andre i den familien kommer til å tro jeg er rar. Det er mulig jeg er rar som tenker på det , men jeg føler veldig på det. Hva tror dere?
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Har du lyst har du lov Tror nok ikke folk kommer til å reagere... (dessuten så er det jo lenge til du skal gifte deg, så det haster vel ikke så mye..?) Clea
vonnie Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2004 nei han har ingen søster, han har en bror. det er sant det haster ikke , men det er faktisk det eneste jeg tenker på akkurat nå ang bryllup. Jeg er kanskje litt rar ....jeg vet liksom at alt det andre med bryllup kommer etterhvert så det tenker jeg ikke på. Men detta forlover greiene tenker jeg på. Ellers så kan jeg bare vente til de spør hvem jeg har tenkt på som forlover...og da kan jeg si det som det er og foreslå henne..... tusen takk for svar uansett.... man kan altid stole på dere her inne på KG :-)
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Du kan vente med å spørre. Mye kan skje mht vennskap (i positiv forstand) på et år. Det ahr ingen hast.
Bokalven Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Jeg er enig... Ta det med ro og vent og se. Kanskje moeter du en eler ei du blir kjempevenn med?
Spirito Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Jeg sliter også der, men det har sikkert skjedd en forandring innen jeg skal gifte meg.
Bridget Jones Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Hvis du vil ha henne kan dere jo bli enda mere venner på ett år. Ellers du har ikke noen søskenbarn da. Har du god kontakt med mamman din kan du jo bruke henne. Lykke til det ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå