Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har pause i forholdet vårt.. Vi skal ikke se hverandre før juli. Grunnen er fordi at jeg ville slå opp med han for noen uker tilbake, men han stoppet meg og spurte om vi kunne gi det en ny sjanse. Jeg sa ja. Jeg ville slå opp for noen uker tilbake fordi han har vært utro, og jeg klarer ikke stole 100% på han lenger, jeg har mistet en del følelser for han tror jeg.. Vi har som sagt pause nå, likevel så savner jeg han noe sinnsykt allerede. Vi er gode venner også, til tross for at vi har hatt noen krangler og blir litt lei av hverandre etter noen dager/uker..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet ikke om det er best å gjøre det helt slutt, eller gi det en til sjanse i juli. Jeg er så glad i han. Og vi har hatt det så fint den siste tiden, hent til han foreslo en pause.

Det jeg er mest redd for er at han finner seg noen andre innen den tiden, eller glemmer meg, aldri sender meg meldinger mer.. Eller at han finner ut at han har det bedre uten meg.. Jeg er jo litt sånn at jeg vil finne meg noen andre også. Egentlig er han ikke så bra for meg, men jeg kan ikke la være å tenke på han. Jeg savner han sånn. :/

noen som vet hva jeg burde gjøre? Vært i samme situasjon eller liknende? Jeg prøver å bruke dagene til noe, men jeg har ikke noe å gjøre. Og det ender med at jeg tenker på han, eller sender melding at jeg savner han.. Åååh, jeg hater dette. Er så uvandt å ikke være med han. :(

Anonymous poster hash: 5eb31...504
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pause til juli?? Pause er sjelden noen god ide og spesielt så lenge..

Prat skikkelig sammen og kom dere gjennom dette sammen. Er det noe å satse på ordner det seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skal jobbe med en film i hele juni utenfor Oslo, derfor blir han veldig opptatt med det.. derfor sa han det er best å tenke på det, enn å tenke på å være med meg akkurat nå.

Ts

Skrevet

Han skal jobbe med en film i hele juni utenfor Oslo, derfor blir han veldig opptatt med det.. derfor sa han det er best å tenke på det, enn å tenke på å være med meg akkurat nå.

Ts

Er det en grunn til pause? Ærlig talt, om han ikke kan være fra hverandre i en måned uten å dermed måtte ha pause i forholdet, så betyr tydeligvis ikke forholdet deres så mye for ham!

AnonymBruker
Skrevet

Er det en grunn til pause? Ærlig talt, om han ikke kan være fra hverandre i en måned uten å dermed måtte ha pause i forholdet, så betyr tydeligvis ikke forholdet deres så mye for ham!

Nei, men vi har hatt det litt trøblete som sagt i første innlegg.. At jeg har vært usikker på forholdet vårt, derfor sa han at det var best å ta en pause siden han vil vi skal bruke tiden til å finne ut av om vi vil være sammen eller ikke. Han sa han ikke vil at jeg skal "kaste bort" tiden min hvis det bare blir dritt uansett. Så vi skal bruke tiden til hva den er verdt nå, og komme fram til noe tilslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...