AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg dater en mann og vi har begge lyst til å fortsette å date hverandre og lære hverandre bedre å kjenne. Han er pen og omsorgsfull og virker bare snill og god. Problemet er at jeg er for mange år siden seksuelt misbrukt og merker nå at jeg holder litt igjen av meg selv og ikke slipper han helt innpå. Mest har jeg lyst til å slippe all usikkerhet og gi mer av meg. Jeg vil ikke skremme han bort med å virke kald og ikke glad i kroppskontakt, for jeg er glad i det når jeg har lært meg en person å kjenne og jeg føler meg trygg. Hvordan skal jeg fortelle han om det som har vært uten å skremme han bort?Anonymous poster hash: 2fb9c...8db
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Du får jo bare fortelle det som det er. Blir han skremt bort,så er han ikke den riktige for deg... Begynn litt forsiktig når du forteller. Håper han takler det på rette måten. Lykke til.
Anglofil Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har opplevd noe lignende, og for meg var det viktig å bare være ærlig om det. Si det rett ut. Jeg tenker at han i så fall ikke er mye å samle på hvis han ikke tåler ærlighet rundt dette. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå