Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hatt den i skapet i flere måneder kom jeg plutselig på at jeg skulle prøve den. Altså Clarins Fix makeup spray og jeg må si jeg er mektig imponert!

Jeg har fet hud i t-sonen og føler at uansett hvilken foundation jeg bruker så smelter den bort i løpet av noen få timer. I går prøvde jeg altså den sprayen og sminken satt helt til jeg skulle ta den av sent på kvelden!

Har aldri opplevd maken og ville bare dele. :)

Har tidligere prøvd både Mac sin, Urban decay sin og en som het ett eller annet med model ..... day....

Nå er jeg solgt! Må snart ha ny foundation og tenkte å prøve Clarins da. Noen som har prøvd? Har ikke utforska det merket før, men nå skal det prøves. :)

Anonymous poster hash: 89749...7b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert et skikkelig teit spørsmål, men bruker man sprayen før man tar på sminken eller når man er ferdig? :P

Skrevet

sikkert et skikkelig teit spørsmål, men bruker man sprayen før man tar på sminken eller når man er ferdig? :P

Etter at sminken er på :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Clarins, og synes det er litt synd det er et litt undervurdert merke. Selv bruker jeg mye av hudpleien og har også en hel haug av sminken. Er veldig glad i blushen til Clarins, for ikke å snakke om Clarins Extra Comfort Foundation, som passer min tørre hud ypperlig. Jeg vet de har noen andre foundations til fetere hudtyper, så spør gjerne om tips eller råd hos parfymeri. Kan du få med prøver så er jo det enda bedre :)

Anonymous poster hash: 9bb98...6fe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Clarins er overvurdert, som alt annet man får kjøpt på parfymeri.

Anonymous poster hash: 88ee5...cb5
AnonymBruker
Skrevet

Clarins er overvurdert, som alt annet man får kjøpt på parfymeri.

Anonymous poster hash: 88ee5...cb5

Og hva vil du anbefale da? (Ikke engang nevn Decleor, for jeg har fått pereoral dermatitt av det merket 2 ganger, og det er IKKE morro).

Fortell meg gjerne hvilken setting spray som er bedre enn Clarin sin!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*snip*

Nå er jeg solgt! Må snart ha ny foundation og tenkte å prøve Clarins da. Noen som har prøvd? Har ikke utforska det merket før, men nå skal det prøves. :)

Jeg har en foundation fra Clarins og synes den sitter veldig fint på min hud i alle fall(kombinert tørr og fet), men dessverre så er den glittrete(de kan kalle det skimmer og lysreflekterende partikler til krampa tar dem om de vil, men for meg er det glitter:P). Blir nok ikke å kjøpe den igjen.

Anonymous poster hash: c50ed...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...