Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år. Vi har et godt forhold, men dette med ulikt sexbehov skaper trøbbel i paradis. Jeg vil helst ha sex hver dag, mens han vil kanskje 3-4 gang i uka. Han føler at jeg maser, og han føler seg presset av meg. Dette tror jeg reduserer hans lyst. Sist jeg prøvde meg så eksploderte han. Jeg har aldri sett han så sint, så det er tydelig at dette maset mitt er noe som har plaget han lenge. Vi skal prate ordentlig om dette. Men jeg trenger hjelp til å forandre min tankegang. Jeg er redd for å miste han pga min barnslige oppførsel. Noen råd?

Anonymous poster hash: e45b1...091

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke flau da, av å mase så jævlig om å få pult at typen din eksploderer? :glare:

Anonymous poster hash: 79f4e...c97
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke flau da, av å mase så jævlig om å få pult at typen din eksploderer? :glare:Anonymous poster hash: 79f4e...c97

Flau er vel ikke den følelsen jeg kjenner mest på. Jeg ba om råd, ikke spydige kommentarer!

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje lurt å starte med å ikke mas så mye? Har han ikke lyst så har han ikke lyst. Er lite vits i å spørre flere ganger.

Anonymous poster hash: e382d...131
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å akseptere at han har et annet sexbehov enn deg?

Anonymous poster hash: 7df0e...fb0
  • Liker 2
Skrevet

vel, prøv å sette deg i hans sko og tenk over hva du hadde følt i motsatt situasjon! empati er viktig. så kan du jo kjøpe deg en liten rosa en for å "holde hodet over vann" de andre 3-4 dagene i uka :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd, har selv vært i en lignende situasjon. Jeg maste litt for mye, men jeg følte det var på sin plass, siden vi hadde sex veldig sjeldent. Hele greia førte til at jeg også har mindre sexlyst, så nå er vi litt mer på samme nivå. Det kan også hende det ikke var derfor, men en natulig konsekvens av å ha vært lenge sammen.

Uansett: Mas hjelper ikke. 3-4 ganger i uka er egentlig ikke ille, syns dere har mye sex hvis dere får til det. Det er selvfølgelig lite for en med mye sexdriv, men du må finne en annen løsning enn å mase. Dette vil bare føre til mer dritt og krangling. Kanskje du kan prøve å få ham i humør på andre måter, eller hjelper det ikke hvis du tar kontrollen og initiativ til å ha sex? Er han stressa, sliten etter jobb? Trener han?

Anonymous poster hash: beaef...3d1
Skrevet

Jeg lurer på hvordan du maser? Om du står og hopper foran og sier med sutrete stemme: "Jeg vil ha sex nåå, åå , hååå" Så er det barnslig. Men om du tar initiativ til sex hver dag, så synes ikke jeg det er å mase.Ihvertfall ikke noe å hisse seg opp over. Dere har forskjellige lyster. Du vil ha 7 ganger i uka, han vil ha 3-4 ganger. Kan du ikke tilfredsstille deg selv annenhver dag?

Håper dere finner ut av det. :)

• Liker 1
Gjest Genic
Skrevet (endret)

Få deg litt selvkontroll. All mas er turnoff, inkludert sexmas.

Endret av Genic
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode svar. Jeg prøver å ikke mase, men jeg opptrer litt surere enn vanlig, og disse signalene fanger han opp. Jeg føler meg avvist og lite attraktiv når jeg merker at han unngår situasjoner som kan føre til sex. Han er frisk og trener, men noe eldre enn meg (50 år). Jeg tror mitt mas går ut over hans manndomsfølelse eller noe slik. Ja, jeg skal virkelig prøve å godta situasjonen, kanskje det blit mer sex når jeg ikke forventer det:)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ikke ta initiativ til sex mer enn 1-2 ganger i uka.

Lettere sagt enn gjort, det vet jeg. Jeg sliter med det samme selv. Min mann vil ha sex 1-4 ganger på 14 dager, jeg vil ha sex 2-5 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 573f0...1e0

• Liker 1
Skrevet

Kjøp dildo? ingen skal bli påtvunget sex.. du kan ikke "mase" han til det..

AnonymBruker
Skrevet

Vil du han skal ha sex uten å ha lyst? Hvordan ville du følt deg da, kontra å godta 3-4 ganger i uka som tross alt er endel sammenliknet med snittet(og da spesielt for en på 50).

Anonymous poster hash: ff852...a94

Gjest Blomsterert
Skrevet

Virker som du vil ha mer sex for å føle deg attraktiv for mannen. Ettersom du blir surere(!)enn vanlig om du føler at han avviser deg .

Går ikke an å mase på sex! Kan n o e væremer avtennende?

Dere har ikke sjelden sex heller.

Syns du bør la ham få litt fred og muligheter til å ta initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...