AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Altså, jeg vet egentlig ikke om dette er helt normalt og at jeg bare er teit selv og må godta det, eller om jeg faktisk blir skikkelig nedprioritert av kjæresten min. Jeg begynner å bli litt smålei og forvirret. Vi har vært sammen i to år, og vi har pleid å vært sammen/sovet hos hverandre sånn 2 ganger i ukedagene + en eller to dager i helgen, alt ettersom. Men nå de siste to månedene har han aldri tid mer. Vi har sett hverandre en gang i uken, kanskje to (visst jeg har spurt). Han er ikke noe spesielt opptatt heller, sånn egentlig. Han jobber vanlig 8-16 og etter det trener han eller gamer, og er en sjelden gang på byn med kompiser. Jeg derimot trener, jobber, studerer, har hest og mange veninner jeg ser ofte, og likevel klarer jeg å skvise plass til han. Nå leser jeg i tillegg til eksamen, men likevel får jeg tid til han. Men han klarer visst ikke sette av tid til meg. Jeg har ikke vært med han en eneste helg på fire uker, vanligvis bodde jeg hos han omtrent hver helg, og han har ikke vært hjemme hos meg på en måned. Jeg begynner å bli litt smålig lei, jeg føler jo nesten ikke at jeg har en kjæreste lenger! Aner ikke om vi skal være sammen på 16 eller 17. mai foreksempel. Er jeg kanskje bare kravstor? Anonymous poster hash: 90637...adb
Gjest Peaches Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Skjønner jo godt at du er lei, det her er ikke normalt! Du er på ingen måte kravstor. 4
Gjest M1A Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Sliter han med noe for tiden, eller kan det være en måte å prøve å skyve deg unna?
Frisørdama Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Men.... Snakk med han da..??..!!..??..!! Å ikke si noe gjør iallefall ingenting bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Hva vet du noe om at jeg ikke har sagt noe, frisørdama? Jeg har pratet med han om det. Jeg har sagt hvordan jeg føler meg, og at jeg begynner å bli lei. Han sier bare at han elsker meg og at han vet han nedprioriterer meg litt, og at det ikke er meningen, men det blir sånn..... Yey. Vet han er mye sliten etter jobb og sånn, men jeg tar jo ikke akkurat så mye tid og krefter å være med heller da. Jeg trenger ikke holde han i hånden og stirre han inn i øynene hele tiden mens jeg er med han, men jeg vil jo se han litt oftere... Vet ikke hva mer jeg skal gjøre. Prøver å ikke mase, prøver å mase. Prøver å la han ta iniativ, tar iniativ selv. Klager ikke, er bare glad og hyggelig og søt når vi endelig er med hverandre.... TS Anonymous poster hash: 90637...adb
Betasuppe Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Puler dere når dere treffes? Hvordan er han isåfall før / etter?
Anglofil Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 For meg virker dette litt merkelig. Greit nok at man er sliten osv, men litt tid klarer man alltids å få plass til hvis man virkelig vil være sammen med kjæresten sin. Hvis han ikke kan gi noe godt svar ville jeg nok kanskje stilt meg spørsmålet om han egentlig var like interessert i å være sammen med deg som du er i ham. Mvh Yvonne 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Ville snakket med han en dag og forsikret meg om at han er hjemme, så hadde jeg kommet på overraskelsesbesøk med noe digg å spise/drikke ol.
Chien Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Det hadde ikke jeg orket. Hele poenget med en kjæreste er borte, om kjæresten ikke har tid eller ønske om å være sammen, syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Takk for mange svar. Jeg vil ikke være dramaqueen og lage problemer ut av ingenting, derfor måtte jeg spørre om jeg bare var kravstor. Vi har ofte sex når vi er sammen, men ikke alltid. Han er helt vanlig før og etter. Når vi først er sammen har vi det utrolig bra, da sier han hele tiden hvor fin jeg er og at jeg er verdens beste, kysser på meg og alt. Han virker veldig glad i meg på en ekte måte. Visst jeg ikke vil ha sex er det greit. Jeg føler ikke han bruker meg. Han sier han er veldig trøtt, men som sagt føler jeg ikke det er en unnskyldning. Jeg har jo mye å gjøre med jobb, hest og eksamener i tillegg til at jeg er ganske sosial. Men man får jo tid til det man ønsker tenker jeg. Som sagt så trener han, og gamer. Nå driver han også og bygger litt på en bil, noe han har drevet med i en måneds tid. Og derfor er han så "opptatt". TsAnonymous poster hash: 90637...adb
cocoon Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Han sier han er veldig trøtt, men som sagt føler jeg ikke det er en unnskyldning. Jeg har jo mye å gjøre med jobb, hest og eksamener i tillegg til at jeg er ganske sosial. Men man får jo tid til det man ønsker tenker jeg. Som sagt så trener han, og gamer. Nå driver han også og bygger litt på en bil, noe han har drevet med i en måneds tid. Og derfor er han så "opptatt". TsAnonymous poster hash: 90637...adb Så han prioriterer alt annet enn deg? Han kan si hva han vil, men handlingene snakker jo for seg selv... Hvis han hadde hatt lyst til å være med deg, ville han tatt seg tid til det!
Gjest Heartbeat Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Beklager å si det, men enten er han deprimert eller så er han rimelig lei av deg. Hadde han villet være sammen med deg, hadde han vært det
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Vi skal være sammen i helgen (føler jeg tvang han...) så jeg får snakke med han skikkelig da.. Uten å være dum tror jeg ikke han er lei meg. Vi har jo pratet litt om det, og han sier han VIL prioritere meg men at det ikke blir sånn og at han er redd for å miste meg. Vet også at han er en person som holder seg for seg selv og ikke viser at han er lei seg eller at noe plager han om det gjør det. Så lurer litt på om han kanskje kan være deprimert ja... Han har en familiesituasjon som er ganske spesiell... TsAnonymous poster hash: 90637...adb
Red-Ruby Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Hvis han ville,så hadde han.. Fra mitt synspunkt så hadde jeg blitt lei av å snakke fint på dette tidspunktet. Fortell han hva du trenger(på en fin måte) og spør hva han kan gjøre med det.
Ingoo Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Hva med å prøve å ikke ta kontakt i det hele tatt i f eks 1-2 uker? Og bare se om han sender meldinger/ringer, eller tar initiativ til å treffes.. Hvis ikke han gjør det kan du jo konfrontere ham med det..? Skjønner situasjonen, samme har skjedd med meg. Han bare slutta å ta kontakt, og i over 2 mnd var det baaare jeg som tok kontakt, og han virka avvisende osv. Skikkelig kjipt. Jeg gråt og var skikkelig nedenfor selv om vi ikke hadde krangla i det hele tatt. Slo opp til slutt, og har aldri angra
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Han tar kontakt, sender meg meldinger hver dag, sier han elsker meg osv. Visst jeg ikke svarer med en gang pleier han ringe meg eller sende en ny meldig. Og når vi er sammen er det veldig veldig bra, da er han kjempeforelsket i meg og prater om fremtidsplanene våre osv. Det er liksom bare det at vi sees veldig sjeldent... Føler ikke jeg kan regne med han slik som andre kjærestepar gjør. TsAnonymous poster hash: 90637...adb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Vi skal være sammen i helgen (føler jeg tvang han...) så jeg får snakke med han skikkelig da.. Uten å være dum tror jeg ikke han er lei meg. Vi har jo pratet litt om det, og han sier han VIL prioritere meg men at det ikke blir sånn og at han er redd for å miste meg. Vet også at han er en person som holder seg for seg selv og ikke viser at han er lei seg eller at noe plager han om det gjør det. Så lurer litt på om han kanskje kan være deprimert ja... Han har en familiesituasjon som er ganske spesiell... TsAnonymous poster hash: 90637...adb Du, jeg har vært i en veldig lik situasjon, og det endte med at jeg slo opp med han... og det var en lettelse! Føler meg mye friere og gladere nå, og trives med å være singel. Når det ikke engang føles som at man har en kjæreste, hva er vitsen? Det er bare slitsomt og nedbrytende å måtte presse på sånn. Når jeg slo opp med han sa han seg enig i at det var nok det beste....... så han også skjønte at ting ikke var helt som de skulle. Anonymous poster hash: 26387...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 Du, jeg har vært i en veldig lik situasjon, og det endte med at jeg slo opp med han... og det var en lettelse! Føler meg mye friere og gladere nå, og trives med å være singel. Når det ikke engang føles som at man har en kjæreste, hva er vitsen? Det er bare slitsomt og nedbrytende å måtte presse på sånn. Når jeg slo opp med han sa han seg enig i at det var nok det beste....... så han også skjønte at ting ikke var helt som de skulle. Anonymous poster hash: 26387...2f4 Jeg har tenkt litt på det, men jeg vil ikke bare slå opp heller. For jeg vet han er glad i meg, jeg tror kanskje det er noe som plager han. Vet han har det ganske vanskelig mtp familien, men han snakker sjeldent om sånt.... Så har jo vi det så fint når vi først er sammen. Men ja, jeg må vel bare snakke med han skikkelig. Kan jo være han faktisk vil slå opp selv..... ts Anonymous poster hash: 90637...adb
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Beklager å si det, men enten er han deprimert eller så er han rimelig lei av deg. Hadde han villet være sammen med deg, hadde han vært det Tenkte det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå