Silfen Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Er det noen som har selverfart brukt ikke reseptbelagte medisiner eller andre ting (farris, youghurt, blåbær osv) som har hatt god effekt, og hva brukte du? Har aldri hatt sopp i hele mitt liv, verken her eller der, men nå føles det som om tungen min er forbrent på varm suppe og den er helt hvit. Ekle greier.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Munnskyllevann. Og børste tungen (selvom det blør). Anonymous poster hash: 93f35...b6a
Silfen Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2014 Ja, der sliter jeg litt. *brekningsrefleks* Men har kjøpt corsodyl gel, som muligens skulle hjelpe.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 nei, eg har aldri hatt sopp. men huska då eg studerte naturfag så hadde me om tyttebær. Og me lærde at det var eit bakteridempande stopp i tyttebær. Bestemora mi sa alltid at dei som hadde sopp måtte ete tyttebær
Silfen Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2014 Det er det i blåbær også. Og jeg har kjøpt blåbær. Som er bedre enn tyttebær. Men kjerringråd sier så mangt, så veldig greit dersom noen har personlige erfaringer.
SmallTalk Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Ikke at jeg er noe ekspert på dette, men du kan jo ta en titt på denne linken: http://www.rolv.no/urtemedisin/sykdommer/candida.htm Kanskje du får noen tips der.
Silfen Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2014 Der var det mye rart, hehe. Corsydolen hjalp kjempegodt. Brenner nesten ikke i munnen i det hele tatt i dag. Eller så var det blåbærsmoothien jeg skylte munnen med, hehe.
Minya Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Tyttebær er faktisk brukt mot munnsopp hos ammende babyer, så det er nok verdt et forsøk. Både syltetøy med lite sukker og saft funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå