AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Det er en fyr som har flørtet med meg en stund, og nå i det siste har det vel gått opp for han at jeg ikke vil ligge med han og er absolutt ikke interessert. Jeg hadde han på skype der han i går skreiv til meg, og jeg svarte bare høflig tilbake. Han spurte hvordan det gikk i kjærlighetslivet og sånt, og jeg svarte sånn som det var at jeg har møtt en utrolig hyggelig fyr som behandler meg bra og at vi nå dater. Da svarte han at han trodde jeg var en badboy type jente, og da svarte jeg at det gjør jeg ikke og at min oppfatning er at det er ungjenter og kvinner som er ungjenter i hodet som liker sånne mannfolk. Dette var tydeligvis noe han følte seg svært truffet av og sa "ja, for du vet jo alt" og masse andre greier om at jeg var psykisk ustabil, har problemer, er dum, later som jeg har type og at det var helt umulig at jeg kunne like meg selv siden at ingen kunne like meg. Selvsagt så føler jeg meg ikke akkurat så truffet av drittslenginga hans siden han ikke kjenner meg og dette bekrefter det i tillegg til at jeg ikke vet hvor jeg har latet som jeg har type, men virker kanskje som om at han mente at jeg ikke dater noen og bare later som eller noe sånt. Jeg ble helt ærlig ganske satt ut, så jeg svarte at han var utrolig umoden og at han fikk se til å vokse opp og ba han ha et fint liv før jeg blokkerte han. Han tålte tydeligvis ikke at en jente ikke er interessert i han, og han har jo sagt tidligere at han får det han vil, men så fikk han ikke det med meg. Anonymous poster hash: fa3a1...9da 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Dette høres ut som en jeg var litt på flørteren med før.. Navnet begynner vel ikke på M? I en by på A? :-pAnonymous poster hash: 9f7a7...c06
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Det er en fyr som har flørtet med meg en stund, og nå i det siste har det vel gått opp for han at jeg ikke vil ligge med han og er absolutt ikke interessert. Jeg hadde han på skype der han i går skreiv til meg, og jeg svarte bare høflig tilbake. Han spurte hvordan det gikk i kjærlighetslivet og sånt, og jeg svarte sånn som det var at jeg har møtt en utrolig hyggelig fyr som behandler meg bra og at vi nå dater. Da svarte han at han trodde jeg var en badboy type jente, og da svarte jeg at det gjør jeg ikke og at min oppfatning er at det er ungjenter og kvinner som er ungjenter i hodet som liker sånne mannfolk. Dette var tydeligvis noe han følte seg svært truffet av og sa "ja, for du vet jo alt" og masse andre greier om at jeg var psykisk ustabil, har problemer, er dum, later som jeg har type og at det var helt umulig at jeg kunne like meg selv siden at ingen kunne like meg. Selvsagt så føler jeg meg ikke akkurat så truffet av drittslenginga hans siden han ikke kjenner meg og dette bekrefter det i tillegg til at jeg ikke vet hvor jeg har latet som jeg har type, men virker kanskje som om at han mente at jeg ikke dater noen og bare later som eller noe sånt. Jeg ble helt ærlig ganske satt ut, så jeg svarte at han var utrolig umoden og at han fikk se til å vokse opp og ba han ha et fint liv før jeg blokkerte han. Han tålte tydeligvis ikke at en jente ikke er interessert i han, og han har jo sagt tidligere at han får det han vil, men så fikk han ikke det med meg. Anonymous poster hash: fa3a1...9da Tydelig at han har fryktelig dårlig selvtillit
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Dette høres ut som en jeg var litt på flørteren med før.. Navnet begynner vel ikke på M? I en by på A? :-pAnonymous poster hash: 9f7a7...c06 Hehe, nei. Uff, finnes det flere av samme typen altså Anonymous poster hash: fa3a1...9da
Gjest .-L-. Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Tydelig at han har fryktelig dårlig selvtillit Synes det virker mer som han har et stort ego. Når han ble avist gikk han til angrep og kaller ts for alt mulig tull. Det er en psykologisk forsvarsmekanisme som tas i bruk for å beskytte eget selvbilde. Projeksjon eller regresjon i dette tilfelle. Det er ikke noe moden respons på å bli avist, good ridance for ts 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Synes det virker mer som han har et stort ego. Når han ble avist gikk han til angrep og kaller ts for alt mulig tull. Det er en psykologisk forsvarsmekanisme som tas i bruk for å beskytte eget selvbilde. Projeksjon eller regresjon i dette tilfelle. Det er ikke noe moden respons på å bli avist, good ridance for ts Putt han tilbake i fryseboksen før han blir farlig. Anonymous poster hash: 8590b...a18
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Synes det virker mer som han har et stort ego. Når han ble avist gikk han til angrep og kaller ts for alt mulig tull. Det er en psykologisk forsvarsmekanisme som tas i bruk for å beskytte eget selvbilde. Projeksjon eller regresjon i dette tilfelle. Det er ikke noe moden respons på å bli avist, good ridance for ts hadde han hatt god selvtillit hadde han ikke reagert sånn så det er vel en kombi av ego og ræva selvtillit
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Og jeg har ikke forsvart fyren. Usikre folk som lar det gå ut over andre er ikke noe attraktive
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Det er synd det er så mange mennesker med så fårlige manerer, og så (vil jeg tro) dårlig selvbilde. (Egentlig høres han ut som en manipulerende tosk og egoist).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå