Gå til innhold

leander sengen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi vurderer denne.. er det noen andre som har erfaringer med den, både positiv og negativ?

Anonymous poster hash: 2cd0d...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Leandersengen. Er veldig fornøyde, det er jo en vakker kvalitetsseng. Sålangt har vi bare hatt den som sprinkelseng, høy og lav. Ingenting å utsette på høyt nivå, lavt nivå er ganske lavt nede... dvs. at det blir litt langt å bøye seg over i senga- men det positive er da at ungen ikke klarer å klatre ut. Barnet vårt er 2, og har ikke sjangs å klarte ut enda. Vi bevarer nok sprinklene på ei stund til. Skikkelig god kvalitetsmadrass som hører med (og vi har også overmadrass)- liker ikke tanken på at ungen skal ligge på en tynn skumgummisak som man av og til ser.

Ellers er det jo kjempekjekt at senga vokser med barnet, men vi er altså ikke kommet så langt.

Vi er såpass fornøyde at vi ønsker å kjøpe lik seng til 2.mann. MEN; i og med at det er en dyr seng kan det hende at vi kjøper en ikeaseng eller noe liksågreit. Er det verdt pengene? (vi vurderte det dithet, i og med at du har seng frem til barnet er iallfall 8-9 eller noe, og det følger med madrass/forlengelse osv.

En bittelitt negativ ting: senga er ganske tung, og med "brede ben"- dvs at jeg ikke kunne bruke sånne små klosser til å heve senga med ved forkjølelse- men jeg fikk nå stablet inn noen bøker under hodeenden når jeg hadde behovet. men litt tungvindt.

Så ja, har du pengene er det en flott investering! Men intet must..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...