AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 etter ca et helt år (!!) siden det ble slutt, tenker jeg fortsatt på han, savner han. ved juletider tenkte jeg ikke så mye på han, men nå kjenner jeg at jeg begynner å savne han... jeg vet ikke hvorfor, de siste 5 dagene har vært ille. jeg prøver å finne sammenhenger om hvorfor jeg har begynt å tenke på han, mulig det var pga. det var på denne tiden av året (sommeren) jeg møtte han. enkelte sanger styrer jeg unna. har også slutta nesten helt å feste, pga han dukker opp på hver bidige fest jeg drar på. jeg vil IKKE savne han, tenke på han, han var ikke noe bra eller snill mot meg. uheldigvis var han min første kjæreste og jeg var dypt forelska... jeg slo opp pga oppførselen hans, noe jeg ikke angrer på. dette kan ikke være normalt, å tenke på han så mye etter et helt år... men hvordan komme seg videre? unnskyld at dette ble rotete, men jeg er rådvill Anonymous poster hash: 4f9ec...ec8
FalconPunch Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Ikke føl deg unormal. Dette er mye vanligere en hva du skulle tro. For å komme deg videre så må du velge å ha andre (ting) å tenke på. Se etter søte gutter når du er utenfor hjemmets vegger.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 jeg har kjæreste, vært sammen i 3 mnd. det er det mest triste med situasjonen egentlig. har dårlig samvittighet, burde ikke tenke på en eks da... ts Anonymous poster hash: 4f9ec...ec8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Dette er klassisk. Helt vanlig. Bare hold fast ved at det var en grunn til at det ble slutt, dere er ung og har mulighet til å møtes igjen senere i livet. Mange pleier å tenke at "det er nå eller aldri". Jeg var som deg, dypt forelsket i min første. Herregud så vondt det var når det ble slutt. Gjorde vondt i mange år. Men jeg gikk videre, fikk en ny kjæreste, levde livet, osv osv... Den dag i dag. Så holder vi på igjen. Mangfoldige år senere. Så lev livet. Ha det gøy. Aldri si aldri. <3 takk for kommentar, men jeg vil ikke bli sammen igjen - han var rett og slett motbydelig. derfor er dette så vanskelig; an var ekkel mot meg, men jeg savner han. jeg holder på å bli sprø Anonymous poster hash: 4f9ec...ec8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Var i akkurat samme situasjon som deg for en stund siden. brøt ut av mitt første forhold som varte i ganske mange år, fant en ny fantastisk gutt og falt helt pladask. Utover forholdet tenkte jeg fortsatt på eksen, og savnet han av og til. det avtok mer og mer og nå tenker jeg ikke på han første lenger. Det går over men det er helt normalt Anonymous poster hash: 0f8fe...620
FalconPunch Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Gjest Leo Nardo Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Vil tro det ganske er vanlig. Har aldri hatt et langvarig kjæresteforhold, men sist gang jeg var (ulykkelig) forelsket tenkte jeg på henne daglig i kanskje over et år, selv om jeg i perioden møtte og lå med mange andre kvinner. Tenker fortsatt på henne av og til, men har ikke lenger noen sterke følelser eller tiltrekning for henne. Så om jeg kan gjøre det med en kvinne jeg ikke en gang var sammen med eller i det hele tatt hadde sex med, så kan ikke jeg se at det er umulig å oppleve det samme med noen man har vært sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå