AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Okei.. så.. Vi får besøk av en kjenning i dag som er så utrolig, utrolig, utrooolig snakkesalig. Hun babler i ett, snakker om alt mulig mellom himmel og jord og stopper ikke snakke. I tillegg roper hun når hun snakker. Jeg har bestemt meg for at det klarer jeg ikke høre på i flere timer og må finne på noe å gjøre fra klokka 17 til 21 i kveld. Hva i all verden kan jeg finne på? Jeg bor i en by så mulighetene er der jo, men hvor kan jeg dra? Skal jeg bare ta buss over hele byen, dra innom alle butikker jeg ser?? Kan man trene på treningssenter gratis for å teste det ut? Kanskje jeg kan henge der... haha! Huff.. Anonymous poster hash: 449a5...ca2
brightness Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Noen treningssentre har gratis prøvetimer, noen må man betale på.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Gå på kino. JA!! Da blir det kino, haha... TS Anonymous poster hash: 449a5...ca2
Mrs Smith Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Biblioteket, ta med deg en bok på cafe, dra på dansetrening. 1
Infinite Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Jeg ville dratt på shopping! Fire timer går jo ganske fort hvis man er glad i å shoppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå