AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Hei. Innledning: En kvinne min mann omgås i sin krets i forbindelse med en hobby har prøvd å kapre ham. Han har i forbindelse med denne hobbyen blitt kontaktet av henne noen ganger på facebook og på sms. Han syntes imidlertid hun begynte å bli masete og til slutt (i fylla) erklærte hun at hun syntes han var dritdeilig.(han er ærlig og forteller meg dette fordi det var flere til stede og han syntes det var best å si det til meg) Jeg har truffet henne ved noen anledninger og hilst på henne (utvekslet noen ord) Hun vat at han er gift med meg og at vi har små barn. Hun har fortalt en venn av min mann at hun virkelig gikk inn for å få min kjære på kroken, men at hun ikke fikk noen respons. Nå kommer det jeg lurer på hva dere tenker om: Jeg er så sint på denne mærra! Hun har truffet meg ved flere anledninger og vet GODT at min mann er gift med små barn. Sist jeg traff henne tok hun meg i hånden og sa: " så hyggelig at du er med"! Rett etterpå prøver hun aktivt å stjele mannen min. Hvordan skal jeg forholde meg når jeg møter henne neste gang ? Hva ville dere gjort ? Jeg klarer ikke å smile og late som ingen ting. Har lyst til å komme på noe smart å si så jeg får det ut av systemet.... Hva ville dere gjort ? Holdt kjeft eller sagt noe ? Anonymous poster hash: 177dc...129 1
King in the North Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Hva ville dere gjort ? Holdt kjeft eller sagt noe ? Anonymous poster hash: 177dc...129 Her handler det vel egentlig om å heve seg over hennes oppførsel, samtidig som du får tydelig frem at du vet hva som har skjedd og at det ikke er greit. En rolig konfrontasjon der du sier det rett ut at det sømmer seg ikke å aktivt prøve seg på gifte menn etc tenker jeg Konklusjonen er i hvertfall at jeg ville sagt noe, om det er slik at dere møtes sporadisk 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg tror faktisk jeg ville sagt ved neste anledning "Hyggelig å se deg igjen. Det jeg kommer til å si nå får du ingen anledning til å svare på, du behøver ikke dvele ved det, det er kun til informasjon: har du noe respekt for andre mennsker så holder du deg unna min mann." Anonymous poster hash: 9ae5f...a8d 8
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Hadde ønsket henne bedre lykke neste gang.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Neste gang du møter på henne bare si noe sånt som; "Jeg hater virkelig tøser som prøver seg på andre menn, spesielt GIFTE menn med BARN", mens du ser henne i øya og legger trykk på gifte og barn.. Så bare gir du faen i hele kjerringa etter det! Vær heller glad mannen din er ordentlig og ikke ga etter når hun prøvde seg Anonymous poster hash: 57b1f...25f 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Neste gang du møter på henne bare si noe sånt som; "Jeg hater virkelig tøser som prøver seg på andre menn, spesielt GIFTE menn med BARN", mens du ser henne i øya og legger trykk på gifte og barn.. Så bare gir du faen i hele kjerringa etter det! Vær heller glad mannen din er ordentlig og ikke ga etter når hun prøvde seg Anonymous poster hash: 57b1f...25f Mente selvfølgelig tøser som prøver seg på opptatte menn, ikke bare menn* Anonymous poster hash: 57b1f...25f
Gjest Violetta Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Neste gang du møter på henne bare si noe sånt som; "Jeg hater virkelig tøser som prøver seg på andre menn, spesielt GIFTE menn med BARN", mens du ser henne i øya og legger trykk på gifte og barn.. Så bare gir du faen i hele kjerringa etter det! Vær heller glad mannen din er ordentlig og ikke ga etter når hun prøvde seg Anonymous poster hash: 57b1f...25f Det blir i så fall med en viss fare for å gjøre seg selv til latter... 5
Tba Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Det blir i så fall med en viss fare for å gjøre seg selv til latter... Hvorfor det? Det må da være sosialt akseptabelt å bli forbanna på slike søplemennesker som går inn for ødelegge en familie. 3
LatersBaby Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde tatt det opp med henne på en rolig måte hvor hun hadde fått vite at du vet hva som har skjedd, og du ikke ønsker at det skal gjenta seg. 2
Frisørdama Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Så fin mann du har fått, som både er ærlig og trofast. Jeg skjønner godt at du vil si noe, det ville jeg hatt lyst til også. Men dessverre har jeg ingen super snerten kommentar på lur. Jeg tror jeg hadde bare hadde oversett henne totalt og hvis hun hadde tatt initiativet til å hilse eller prate hadde jeg bare sagt noe veldig kaldt som "du burde vel ligge litt lavt nå, vel" så hadde jeg snudd og gått. 5
hjertesukka Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Etter å ha utvekslet høflighetsfraser, ville jeg pekt i retning mannen min og sagt: "...og han er MIN, bare så du vet det". Og snudd på hælen. 1
Saleried Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes alle forslag her var dårlige, som fra en skikkelig dårlig såpeserie på formiddags-tv. Bare overse henne hovent. Gi henne følelsen av at du ser ned på henne, fordi hun er liten. Få henne til å føle seg latterlig, som det falske og patetiske tjuvskrevet hun er. Kun dersom hun tar kontakt med deg spør du henne, med hevede øyenbryn og et aldri så lite mobbesmil i munnviken, om hun ikke er flau over å være så falsk. Si mannen din fortalte deg at hun hadde gått over streken for hvordan dannede mennesker oppfører seg. Ikke vær sint på henne. Det kan trigge hennes følelse av å være noen, om hun klarer å dytte deg ut av emosjonell balanse. Se ned på henne. Le av henne. Gi henne selvforakt. Te deg som den vinneren du er. 9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Har opplevd noe lignende i forhold, forskjellen var at vi ikke var gift og ikke hadde barn, men hadde reagert på samme måte om vi hadde det. Jeg lot meg ikke provosere av henne, han kom jo til meg å fortalte det fordi han ikke likte det, jeg bare fniste av det og sa han fikk ordne opp i det selv. 2
super-s Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville konfrontert henne rolig og saklig, og sagt noe sånt som "Jeg hadde satt pris på om du lar være å prøve deg på mannen min". Ikke lag noe drama, og unngå å fremstå som en sjalu bitch. Det går nok mer utover deg selv enn noen andre hvis du blir usaklig. 2
MissPierce Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Ei venninne av meg opplevde det samme som deg, Å da vi var på en fest sammen hvor denne damen var, begynte vi med vilje å prate om det mens hun satt med oss. Vi pratet om hvem i all verden denne damen kunne være siden mannen hennes ikke hadde sagt hvem hun var. Hvor flaut det måtte være for denne damen å bli prøve seg på en opptatt mann på den måten, og bli avvist så grovt som det. Å hva i all verden som får folk til å nedverdige seg selv sånn osv... Å hun var sååååå enig i alt. Vi hadde det veldig morro på hennes vegner for å si det sånn... 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Etter å ha utvekslet høflighetsfraser, ville jeg pekt i retning mannen min og sagt: "...og han er MIN, bare så du vet det". Og snudd på hælen.Jeg ville konfrontert henne rolig og saklig, og sagt noe sånt som "Jeg hadde satt pris på om du lar være å prøve deg på mannen min". Ikke lag noe drama, og unngå å fremstå som en sjalu bitch. Det går nok mer utover deg selv enn noen andre hvis du blir usaklig. Etter å ha utvekslet høflighetsfraser, ville jeg pekt i retning mannen min og sagt: "...og han er MIN, bare så du vet det". Og snudd på hælen. Jeg tror faktisk jeg ville sagt ved neste anledning "Hyggelig å se deg igjen. Det jeg kommer til å si nå får du ingen anledning til å svare på, du behøver ikke dvele ved det, det er kun til informasjon: har du noe respekt for andre mennsker så holder du deg unna min mann." Anonymous poster hash: 9ae5f...a8d Dette bare innbyr til konkurranse. For alt du vet kan det å ødelegge for deg være hennes hovedmotivasjon bak å legge seg etter en som er gift og har små barn. Hun ønsker hans (og alle andres) bekreftelse på at hun er bedre enn deg, og er villig til å gå over lik for å "vinne" det evolusjonære kappløpet. Viser du deg sint eller såret bekrefter du at hun i det minste utgjør en trussel, og at hun har en mulighet til å vinne, om hun bare legger seg litt i selen. Hev deg over henne du. Det er kun i sine egne øyne hun er en konkurrent. Gi henne ektefølt nedlatenhet. Anonymous poster hash: cd464...868 3
Gjest lillelarve Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville tatt det opp med henne på en rolig og ikke-dramatisk måte for å la henne vite at du vet hva som foregår og at verken du eller din mann aksepterer hennes oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Hadde nok kommet med en hoverende og frekk kommentar! Slik at hun står igjen med skjegget i postkassa Anonymous poster hash: 0897b...47d 1
Pimp Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Hva med å ikke bry seg? Hvis du stoler 100% på mannen din, lar du henne holde på. Hun vinner jo ikke uansett. Det er bedre å la henne finne ut på egen hånd enn å gni det inn. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Har opplevd noe lignende i forhold, forskjellen var at vi ikke var gift og ikke hadde barn, men hadde reagert på samme måte om vi hadde det. Jeg lot meg ikke provosere av henne, han kom jo til meg å fortalte det fordi han ikke likte det, jeg bare fniste av det og sa han fikk ordne opp i det selv. Huff, håper han går ifra deg:)Anonymous poster hash: 4afd0...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå