Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har delt vanskelighetene deres med oss her på KG, som ble utsatt for vold, utroskap, mobbing, overgrep osv. Hvordan går det med dere idag?

Anonymous poster hash: 25ca6...728

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mamma drikker fortsatt. Woho.

Anonymous poster hash: ca805...350
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du lurer?

Gjest Tingelinling
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du lurer?

Jeg lurer også på det. Noen ganger forteller folk voldsomme historier her inne, om bestevenninner de ha fersket sammen med mannen sin, om stalkere og andre traurige opplevelser.

Jeg lurer på hvordan de håndterte det, hvordan det gikk i ettertid og sånn, rett og slett fordi det er erfaringsdeling. En annen årsak er at jeg liker å få slutten på historier mennesker deler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på det. Noen ganger forteller folk voldsomme historier her inne, om bestevenninner de ha fersket sammen med mannen sin, om stalkere og andre traurige opplevelser.

Jeg lurer på hvordan de håndterte det, hvordan det gikk i ettertid og sånn, rett og slett fordi det er erfaringsdeling. En annen årsak er at jeg liker å få slutten på historier mennesker deler.

Det hun sa. Av og til får en innblikk i livssituasjoner som er både triste og forferdelige. Eller om folk som tar et dristig valg. Har ingen baktanker med det jeg spør om, annet enn at jeg håper de har det bra.

Ts

Anonymous poster hash: 25ca6...728

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fortelle.. Skrev for lenge siden om min mann som plutselig ble voldelig etter flere års ekteskap. Selv har jeg ropt "løp!" her inne i lignende tilfeller, men det er annerledes når man står i det selv.

Det var grusomt, forferdelig.

Men vi nekta å gi opp.

Men jeg stilte ham et ultimatum - søk hjelp ellers er det over. Via fastlege og krisesenter, og senere psykolog og sinnemestringskurs fikk vi faktisk hjelp. Mannen fant "roten" til problemet, vi jobba hardt med å forandre oss begge to.

Idag er vi trygge, lykkelige og sammen. Hvor klisje det enn er var det et verktøy vi brukte for å komme nærmere hverandre. Idag er jeg 100% trygg og stoler 100% på han. Vi har det godt. Det gikk.

Anonymous poster hash: 4d820...31b

Skrevet

Det går i grunn helt strålende. Jeg har det kjempefint og nyter tiden med ny samboer. Føler livet endelig smiler til meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for å være helt ærlig, ikke så bra.

Anonymous poster hash: 1c767...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...