Gå til innhold

2 dater og så var det slutt..eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr 2 ganger. Hyggelig hver gang.

Etter dette har jeg tatt initiativ til flere møter, og han har sagt det vil han gjerne. Men det har ikke skjedd noe siden vi begge har vært opptatte med jobb etc... Likevel reagerer jeg litt på at han ikke har prøvd å lage ny avtale.

Han tar imidlertid fortsatt kontakt bare for å prate. Hyggelig nok men..ingenting skjer!

Jeg fant nylig ut han har profil på en annen dating-side enn den siden vi møtes på...

Hva skal jeg tro?

Holder han meg på gress eller gikk han lei og vil ha meg i vennesonen?

Anonymous poster hash: f3a79...287
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan prøve å si til han feks "Si gjerne ifra en dag du har tid så kan vi jo prøve å få til en kopp kaffe!" el.l for da har du gitt han muligheten til å bestemme. Så gir du det kanskje... tjah.... 1-2 uker og hvis det ikke skjer noe da, så er han ikke interresert! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan prøve å si til han feks "Si gjerne ifra en dag du har tid så kan vi jo prøve å få til en kopp kaffe!" el.l for da har du gitt han muligheten til å bestemme. Så gir du det kanskje... tjah.... 1-2 uker og hvis det ikke skjer noe da, så er han ikke interresert! :)

Skal prøve på det:)

Det har gått nesten 2 uker allerede ,siden vi sist møttes..kanskje løpet er kjørt.

Anonymous poster hash: f3a79...287

AnonymBruker
Skrevet

Har det litt på samme måte. Datet en fyr i 2 måneder før det dabbet litt av, men nå i det siste har jeg fått meldinger av han, men det er det samme hos deg, virker som han bare vil holde kontakt, men tar aldri initiativ til å faktisk treffes, så skjønner ikke helt hva han vil..

Anonymous poster hash: 44381...d29

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Her tenker du katastrofetanker uten grunn. Det kan jo hende at han synes du er så langt over ham at han ikke tror at du anser ham som en mann attraktiv nok til å vurderes som partnermateriale. Gjør som kaffekjærring over her anbefaler. Da vet han at han kan ta kontakt for treff.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han er i tenkeboksen..Ikke vent for lenge på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...