AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Hva synes du om at man har nakenbilder av eksen liggende som ble tatt på skype uten at hun visste om det? Så lenge man ikke har tenkt å vise de til noen?Anonymous poster hash: 918fc...71e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Har du tatt de uten lov og er ferdig med henne i tillegg, slett dem. Anonymous poster hash: 20cc1...57c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Har du tatt de uten lov og er ferdig med henne i tillegg, slett dem.Anonymous poster hash: 20cc1...57c Enig. Uansett, hva skal du med nakenbilder av eksen? Jeg ville ikke hatt nakenbilder av min eks. Tror du skjønner at å ta bilder av noen uten at de vet det ikke er greit, men jeg sier det likevel: det er ikke greit!Anonymous poster hash: bb074...47b 1
Red-Ruby Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Av moralske grunner: slett. Av grunner til din egen mentale helse: slett Av din grunn for å dra en kjapp en: behold. Du kan nå veie for og imot selv 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Av moralske grunner: slett. Av grunner til din egen mentale helse: slett Hvilken påvirkning har dette på min mentale helse? Og moralsk, hva er problemet siden ingen får vite om det?Anonymous poster hash: 918fc...71e
Red-Ruby Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Hvilken påvirkning har dette på min mentale helse? Og moralsk, hva er problemet siden ingen får vite om det?Anonymous poster hash: 918fc...71e Eh, moral er ikke basert på om folk vet om det eller ikke, herregud. Det er fortsatt umoralsk å drepe selv om ingen vet at du har drept. Så det er umoralsk å beholde bilde som exen din ikke har latt deg beholde,ja. Mental helse? er neppe så lett å komme seg over en jente du stadig runker til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Eh, moral er ikke basert på om folk vet om det eller ikke, herregud. Det er fortsatt umoralsk å drepe selv om ingen vet at du har drept. Så det er umoralsk å beholde bilde som exen din ikke har latt deg beholde,ja. Mental helse? er neppe så lett å komme seg over en jente du stadig runker til. Om en person blir drept, så er det negativt for den det gjelder, samt de pårørende. Noe tilsvarende dette er det ikke om man har nakenbilder av en person som ikke vet om det. Hva om vi fortsatt treffes for sex? Anonymous poster hash: 918fc...71e
Gjest Funky Punk Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Skjønner ikke helt. Tok du bildet uten at hun visste om det, eller har du fortsatt bilde uten at hun vet om det? Har du tatt bilde uten at hun vet om det så burde du DEFINITIVT slette det, for det ee bare stygt gjort. Om hun visste du tok bilde og syns det var greit så kan du vel beholde det så lenge du føler for. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ga tilbake de nakenbildene de nakenbildene jeg hadde av eksen til eksen.
jabx Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Kanskje han har lyst til å runke til x'en, hvem vet? Men det er en risiko for at noen får tilgang til maskinen de ligger på, og vips ligger de ute på nett. Da er du "fucked" (og hun, selvsagt).
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Men det er en risiko for at noen får tilgang til maskinen de ligger på, og vips ligger de ute på nett. Da er du "fucked" (og hun, selvsagt). Det er nok heller usannsynlig.Anonymous poster hash: 918fc...71e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Skjønner ikke helt. Tok du bildet uten at hun visste om det, eller har du fortsatt bilde uten at hun vet om det? Har du tatt bilde uten at hun vet om det så burde du DEFINITIVT slette det, for det ee bare stygt gjort. Om hun visste du tok bilde og syns det var greit så kan du vel beholde det så lenge du føler for. Hun holdt et 'show' for meg, sa jeg ikke skulle ta stillbilder men tok vel en 100 stk likevel. Men er det så gale da, når verken hun eller noen andre noen gang får vite?Anonymous poster hash: 918fc...71e
Gjest Funky Punk Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Hun holdt et 'show' for meg, sa jeg ikke skulle ta stillbilder men tok vel en 100 stk likevel. Men er det så gale da, når verken hun eller noen andre noen gang får vite?Anonymous poster hash: 918fc...71e Det er veldig galt. Om hun skulle finne ut av det så kan du anmeldes. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Du har nakenbilder av din eks som hun ikke en gang vet at du har produsert? Det alene bør bekymre deg selv for hva slags person du er. Slett dem og aldri gjør noe slik noen som helst gang igjen. 1
jabx Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Om hun skulle finne ut av det så kan du anmeldes. For hva?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Det er veldig galt. Om hun skulle finne ut av det så kan du anmeldes. Er det ulovlig å ta stillbilde i en webcamsamtale? Og videre, så er jo poenget at verken hun eller noen andre vil finne det ut. Anonymous poster hash: 918fc...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå