AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Hei! Jeg prøvde nettopp brasiliansk voksing for første gang med lycon-voks, men jeg må reise ganske langt og det er ganske mye dyrere enn vanlig stripsvoks. Det er selvfølgelig verdt det hvis det virkelig er bedre, men er det egentlig så stor forskjell? I tillegg syntes jeg det tok fryktelig lang tid (en time), og jeg ble vokset på samme sted gjentatte ganger, følte at de tok veldig lite av gangen, og da blir det selvfølgelig vondt i lengden. Er ikke 100% glatt etter første gang, men det har jeg hørt er helt normalt. Noen som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: 59c64...fe1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Ville rapportert innlegget og bedt moderator flytte det til Hud hår og velvære. Dette er jo seksualitetsforumet. Men når det er sagt så har jeg aldri vært så fin og glatt som den gangen jeg ble vokset med Lycon voks. Men merker du ikke forskjell så er det jo bare å gå der det er billigst. Anonymous poster hash: 4ab7d...d7a
Gjest ashanti Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg merker stor forskjell hvertfall. Men jeg hadde store problemer med inngrodde hår før, det er jeg nesten kvitt etter at jeg begynte med lycon. Hørtes rart ut at det tok 1 time å vokse, på meg har det aldri tatt lenger enn rundt 10 min, men hun jeg går til er veldig flink, erfaren og effektiv. Tror det kommer ann på hvor mye erfaring personen som vokser deg har. Hun jeg går til går evnt over med pinsett hvis det er noen småhår som ikke har kommet med. Hvis du ikke merker noen forskjell er det jo ikke noe vits for deg å fortsette med lycon, men jeg går aldri i verden tilbake til stripsvoks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå