Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker først å si at jeg er splittet i 1000000 biter her jeg sitter.

Jeg har blitt invitert hjem på 17. mai til følgende.

MAMMA - har ikke holdt 17. mai med henne på flere år fordi hun vimser og er vanskelig å finne.

PAPPA - har ikke holdt 17. mai med han på flere år av samme grunn som mamma.

Bestevenninna - Jeg digger henne... elsker henne! men hun endrer adferd når hun er sammen med kjæresten og jeg mistenker at en feiring alene med dem vil bli funky. I tillegg bor hun 2 timer unna slik jeg evt må overnatte.

Gammel venninne - 6 jenter og koldbord, og denne venninna har det tøft om dagen og trenger folk rundt seg innimellom. Vi må kle oss veldig pent og det er en mulighet for en viss mengde drama.

Gammel venninne 2 -Fyll og fanteri kan vi kalle denne jenta, men hun utkongurerer seg selv med fyll igrunn... :/

Familien til eksen - Jeg har blitt invitert av familien til eksen. måp ivei for det gjorde jeg! Vi er venner og det er slik familien der ser på meg som fast inventar på alt, jeg er til og med venn med nye dama til eksen min. Høres sykt ut men sant! Hun har til og med snakket om at jeg bli fadder til sønnen som ble født for 2 uker siden.

Ny venninne - Jeg har det alltid moro sammen med henne, hun bor nærme og jeg setter virkelig pris på en god diskusjon med henne. Vi er relativt like i lynnet, men bestevenninna er ikke glad i henne fordi de er gamle bekjente og kjemien mellom dem stemte ikke.

bli hjemme og lage hjemmelaget mat og kose meg med kake alene i sofaen!

Det er så vanskelig å velge... Jeg har mest lyst til å dra til denne nye venninna fordi jeg ikke liker tanken på familiedrama, sitte alene, venninnedrama, føle meg som det 3. hjulet og det å dra til eksen er i utgangspunktet ikke pent eller respektfult over for nye jenta selv om det ikke er noe problem mellom oss.

Jeg er så delt... hadde jeg kunnet ville jeg kjørt rundt og vært hos alle i en time hver, men bestevenninna setter en god stopper for dette om jeg må kjøre 4 timer tur retur.

Hva ville du gjort?!

Anonymous poster hash: eb17c...7a5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det du har lyst til! Ny venninne - LETT!

Anonymous poster hash: df12a...669
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har et luksusproblem:) Hilsen ei er alene hver eneste 17.mai

Anonymous poster hash: 11032...e82
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har et luksusproblem:) Hilsen ei er alene hver eneste 17.mai

Anonymous poster hash: 11032...e82

Det er ikke noe jeg har slitt med i mange år kan du si... :sjokkert: Stort sett har jeg sittet og sett på paraden på tv og kost meg glugg alene.

Skrevet

Jeg ønsker først å si at jeg er splittet i 1000000 biter her jeg sitter.

Jeg har blitt invitert hjem på 17. mai til følgende.

MAMMA - har ikke holdt 17. mai med henne på flere år fordi hun vimser og er vanskelig å finne.

PAPPA - har ikke holdt 17. mai med han på flere år av samme grunn som mamma.

Bestevenninna - Jeg digger henne... elsker henne! men hun endrer adferd når hun er sammen med kjæresten og jeg mistenker at en feiring alene med dem vil bli funky. I tillegg bor hun 2 timer unna slik jeg evt må overnatte.

Gammel venninne - 6 jenter og koldbord, og denne venninna har det tøft om dagen og trenger folk rundt seg innimellom. Vi må kle oss veldig pent og det er en mulighet for en viss mengde drama.

Gammel venninne 2 -Fyll og fanteri kan vi kalle denne jenta, men hun utkongurerer seg selv med fyll igrunn... :/

Familien til eksen - Jeg har blitt invitert av familien til eksen. måp ivei for det gjorde jeg! Vi er venner og det er slik familien der ser på meg som fast inventar på alt, jeg er til og med venn med nye dama til eksen min. Høres sykt ut men sant! Hun har til og med snakket om at jeg bli fadder til sønnen som ble født for 2 uker siden.

Ny venninne - Jeg har det alltid moro sammen med henne, hun bor nærme og jeg setter virkelig pris på en god diskusjon med henne. Vi er relativt like i lynnet, men bestevenninna er ikke glad i henne fordi de er gamle bekjente og kjemien mellom dem stemte ikke.

bli hjemme og lage hjemmelaget mat og kose meg med kake alene i sofaen!

Det er så vanskelig å velge... Jeg har mest lyst til å dra til denne nye venninna fordi jeg ikke liker tanken på familiedrama, sitte alene, venninnedrama, føle meg som det 3. hjulet og det å dra til eksen er i utgangspunktet ikke pent eller respektfult over for nye jenta selv om det ikke er noe problem mellom oss.

Jeg er så delt... hadde jeg kunnet ville jeg kjørt rundt og vært hos alle i en time hver, men bestevenninna setter en god stopper for dette om jeg må kjøre 4 timer tur retur.

Hva ville du gjort?!

Ny veninne. Selvom din besteveninne ikke liker den nye vennen din så skal du bare gi faen i hva henne syns. Hvis du har det bra med den nye vennen din så vær med henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du kan spare deg for denne tråden. Tenk på de som ikke har noen steder å være! Dette er ikke et problem, og dette kan du løse fint uten å dele dette på kg!

Anonymous poster hash: 02aa5...b8a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det du har lyst til, men takk for de andre invitasjonene og ønsk dem en flott 17.mai:)

Anonymous poster hash: c4ef6...54c
Skrevet

Synes du kan spare deg for denne tråden. Tenk på de som ikke har noen steder å være! Dette er ikke et problem, og dette kan du løse fint uten å dele dette på kg! Anonymous poster hash: 02aa5...b8a

For en teit ting å si. Hun spør om råd. Det er ikke opp til deg å bestemme hvorvidt hun har et problem eller ikke.

Jeg synes du burde være med den nye venninnen TS. Det er jo det du egentlig vil :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns egentlig det er litt frekt å ikke ha bestemt seg natt til 16.mai.

Det er mye som skal ordnes med matlaging, bordekking, etc.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du kan spare deg for denne tråden. Tenk på de som ikke har noen steder å være! Dette er ikke et problem, og dette kan du løse fint uten å dele dette på kg!

Anonymous poster hash: 02aa5...b8a

Enig.

Dessuten syns jeg ts virker kravstor - som at ingen er bra nok for henne...

Anonymous poster hash: c8ae9...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...