Gå til innhold

Er det lov å håpe at eksen savner deg? Er det lov å håpe at han angrer i nåtiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med eksen i sted. Og spurte om han savnet meg?. Da var svaret: Vet du hva vi lever i nåtiden, og det må du og gjøre!. Ja det gjør jeg , men jeg lurer på om du savner meg i nåtiden. Hvordan tenker du, sa han. Du må jo være helt unormal som kan savne noe fra fotid. Det går ikke ann, sa han.

Er jeg rar som tenker som jeg gjør. Jeg ville bare høre, for jeg trodde at han mulig hadde følelser pga måten han er på mot meg.

Anonymous poster hash: 2fc83...38d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han savner deg ikke, move on. Han er som han er for å ikke være slem.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det lov å håpe, men det er også viktig å håndtere svaret.

Anonymous poster hash: 9c48b...08e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar for å tenke på han - i og med at dere tydeligvis fortsatt har kontakt. Men du fikk jo svar på det du lurte på - han har kommet seg videre og ønsker at du også gjør det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar for å tenke på han - i og med at dere tydeligvis fortsatt har kontakt. Men du fikk jo svar på det du lurte på - han har kommet seg videre og ønsker at du også gjør det. :)

Jeg vil egentlig ikke ha kontakt. Men vi har pga barna. Og jeg ba han ikke snakke for mye med meg for jeg lider når jeg snakker med han. Kun viktige ting,men han tar kontakt på uviktige også. Og da spurte jeg om han tenkte på meg eller... og da kom svaret: Lev i nåtiden. Jeg forstår ikke hvordan du kan tenke på fortid, for det gjør ingen. Alle lever i nåtiden. Savner jo ikke ting fra fortid sa han. Det er nuet som teller og du må leve nå. Jeg er enig. Vi snakkes minst mulig sa han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i hvert fall et klart svar. Avslag rett frem på papiret :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva du egentlig vil. Først så sier du at du håper han savner deg. Så sier du at du ikke vil ha kontakt. Vil du ha han tilbake? Er det det du vil frem til?

Tror ikke han savner deg. Han har forresten en merkelig måte å svare på. Han kunne bare sagt nei.

Anonymous poster hash: b68bd...a5d
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva du egentlig vil. Først så sier du at du håper han savner deg. Så sier du at du ikke vil ha kontakt. Vil du ha han tilbake? Er det det du vil frem til?

Tror ikke han savner deg. Han har forresten en merkelig måte å svare på. Han kunne bare sagt nei.

Anonymous poster hash: b68bd...a5d

Jeg ville egentlig bare vite om han savnet meg. Men om jeg ville tatt han tilbake? Det tror jeg neppe etter alt som har skjedd. Men ville bare ha følelsen av å være savnet. Var sikkert bare dumt å si det.

Jeg hadde også en følelse av at han savner meg, for måten han tok kontakt på og måten han er på mot meg. Han er en person som holder mye skjult. Men derfor ville jeg også vite.

Bedre å vite enn å aldri vite. Vi lever bare en gang. Nå vet jeg at han ikke er noe å tenke på i det hele tatt. Og at jeg må slutte å tro at han savner meg.

Skrevet

han er nok bare snill.

AnonymBruker
Skrevet

snill og snill? Synes ikke det er noe snillt å forlate meg. Men men.... jeg må leve med det.

Han sier at grunnen er at jeg er en type jente som aldri vil klare å holde seg i et forhold i lengden.

Skrevet

Han savner deg ikke, move on. Han er som han er for å ikke være slem.

Det er ikke så dumt sagt nei!

Skrevet

han kommer ikke til å fortelle deg sannheten uansett hvordan du spør

AnonymBruker
Skrevet

han kommer ikke til å fortelle deg sannheten uansett hvordan du spør

Tr.starter: Det tror ikke jeg heller. Jeg holder avstand, samarbeider om barna, og prøver ikke å tro at han føler noe som helst for meg lenger. Han kan skrive som han gjør tiltider. Og oppføre seg som han gjør, men det er bare tull. Er sikkert meg som missforstår han.

Han forgudet meg før. Derfor forstår jeg egentlig ingenting. Men ikke alltid folk kan forstås. Og utifra at han sier at han ikke gidder å snakke om dette mer selv, så skrev jeg at det var bare et spørsmål om noe jeg fikk følelsen av, men at jeg synes det var bedre å spørre enn å ha aldri spurt.

Jeg må bare koble han helt ut. Er veldig rart når man har kontakt anngående barn. Noen andre som har vært i slike forvirrende situasjoner? Der man har barn sammen, eksen skriver og snakker som om han føler for deg ennå, og hver gang du ikke tenker på han så kommer han med noen unødvendige hilsener....- som kan misstokes?

Skrevet

Tr.starter: Det tror ikke jeg heller. Jeg holder avstand, samarbeider om barna, og prøver ikke å tro at han føler noe som helst for meg lenger. Han kan skrive som han gjør tiltider. Og oppføre seg som han gjør, men det er bare tull. Er sikkert meg som missforstår han.

Han forgudet meg før. Derfor forstår jeg egentlig ingenting. Men ikke alltid folk kan forstås. Og utifra at han sier at han ikke gidder å snakke om dette mer selv, så skrev jeg at det var bare et spørsmål om noe jeg fikk følelsen av, men at jeg synes det var bedre å spørre enn å ha aldri spurt.

Jeg må bare koble han helt ut. Er veldig rart når man har kontakt anngående barn. Noen andre som har vært i slike forvirrende situasjoner? Der man har barn sammen, eksen skriver og snakker som om han føler for deg ennå, og hver gang du ikke tenker på han så kommer han med noen unødvendige hilsener....- som kan misstokes?

Tror du kanskje han sender disse "unødvendige" meldingene bare av gammel vane? Dersom dere har delt et liv, er det sikkert vanskelig å bli kvitt noen slike vaner som for eksempel å fortelle hverandre om ting som skjer i livet, etc.?

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kanskje han sender disse "unødvendige" meldingene bare av gammel vane? Dersom dere har delt et liv, er det sikkert vanskelig å bli kvitt noen slike vaner som for eksempel å fortelle hverandre om ting som skjer i livet, etc.?

Trådstarter: Jeg vet ikke.... Jeg trodde at han skrev det han skrev og oppførte seg slik pga følelser for meg. Jeg fikk ihvertfall feilt inntrykk sikkert, for jeg klarte ikke å tro at han sendte de, og oppførte seg slik uten å kjenne følelser.Han har oppført seg som om han er sjalu, og vil ha kontroll.... Men men, fikk et enkelt svar:. fortid er fortid, og hvorfor bry seg om at vi i det hele tatt har vært et par, sa han. Jeg forstår deg ikke! Lev videre og drit i alt . Jeg tar ordene til meg og driter langt i fyren!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...