Gå til innhold

Bryr kvinner seg mer om hårfarge og slikt enn menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De færreste menn bryr seg så mye om hårfarge og slikt enn kvinner synes jeg det kan virke som. Er slikt generelt sett viktigere for kvinner?

Anonymous poster hash: 801d1...ef0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nekter jeg å tro, for mannen min er det viktig at jeg har den hårfargen jeg har.

Ikke alle menn er like og opptatt av det samme, ikke alle kvinner er like og opptatt av det samme.

Jeg har til og med hørt menn(gutter?) kommentere ting som "blondiner funker for natten,men brunetter gifter man seg med" og så videre. Jeg tror faktisk at påstanden din er feil. "De færreste menn bryr seg.."

etter min erfaring selvsagt, har null statistikk på om menn bryr seg om farge.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Mange vil nok ha en preferanse om de får er direkte spørsmål om hvilken hårfarge de foretrekker. Men jeg nekter å tro at noen velger eller velger bort noen på bakgrunn av hårfarge. Og det gjelder både kvinner og menn.

• Liker 1
Skrevet

Klart vi bryr oss men det er også forskjellen på kjønnene.

Vi bryr oss, dere blander dere.

Skrevet

Klart vi bryr oss men det er også forskjellen på kjønnene.

Vi bryr oss, dere blander dere.

Hva mener du med "blander dere"?

• Liker 1
Gjest Dalma
Skrevet

Meh, det er nok av mannfolk som lirer av seg kommentarer i hytt og pine om ting de ikke vet noenting om, hårfarging deriblant.

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Er ikke alle menn glad i hår?

Spesielt langt. Og da tror jeg de bryr seg om farge også.

Skrevet

Hva mener du med "blander dere"?

Bry seg (om) vs. blande seg (inn), comprende?

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste har en preferanse, enten de sier det eller ei, uavhengig av kjønn.

Jeg hadde jo aldri funnet på å be en fyr om å endre farge på håret!

og også blitt mindre fornøyd hvis han nektet meg å endre farge på mitt ;)

Skrevet (endret)

Det å ha en dealbreaker på hårfarge, øyenfarge, stjernetegn og lignende, er vel noe man slutter med når man er ferdig på ungdomsskolen.

Endret av Ultiva
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid falt for mørkhårede menn. Har faktisk aldri vært sammen med en blond en. Synes ikke de er noe pene i det hele tatt og faller rett og slett ikke for blonde menn. Jeg er ikke 14is, men nærmere 40is og ferdig med ungdomskolen for mange herrens år siden...

Anonymous poster hash: 1254d...42b

Skrevet

Jeg har falt for både mørkhårede og lyshårede menn, 50/50 tror jeg. Har ingenting å si :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid falt for mørkhårede menn. Har faktisk aldri vært sammen med en blond en. Synes ikke de er noe pene i det hele tatt og faller rett og slett ikke for blonde menn. Jeg er ikke 14is, men nærmere 40is og ferdig med ungdomskolen for mange herrens år siden...

Anonymous poster hash: 1254d...42b

Slik som clintern?

clint-eastwood-a-fistful-of-dollars.jpg

Mange kjekke blonde menn også, kanskje du bare har fått noen ideer :)

Skrevet

Hårfarge er ekstremt vitkig på menn for meg!

AnonymBruker
Skrevet

Hårfarge er ekstremt vitkig på menn for meg!

Hva er grunnen til det da?

Skrevet

Hva er grunnen til det da?

Fordi jeg synes hårfrisyren til menn er viktig før jeg finner de attraktive, og hårfage har jo mye å si.

Gjest lillelarve
Skrevet

Hårfarge har ingenting å si for meg (Ok, kanskje bortsett fra turkis, grønt, rosa eller slike farger. Det er nok ikke min smak).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...