Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjipeste tiden å være nyforelsket på er jo nå i eksamenstiden.. Jeg sitter låst på lesesalen med regnestykker og egne tanker, i mens han avslutter master, søker jobber og jobber ved siden av. Med andre ord: han er så busy med viktige ting og jeg sitter bare her (jada, eksamen er viktig for meg også, men det er ikke like utfordrende).

Han er selvsagt elendig på å svare på sms som menn flest, men jeg er rimelig sikker på at han blir glad for å se at han er påtenkt, min kjære er en rimelig sjalu type som liker å ha litt oversikt på sin lille frøkens gjøre og laden.

I går f.eks var et klassisk eksempel, jeg sender en sms jeg selv hadde blitt veldig glad for å få. fire timer senere sender han meg en random link på facebook med intern humor (så jada, han tenker i hvertfall på meg :rodmer: ). Svaret på sms kommer kl 21 på kvelden, 12 timer etter at jeg sendte den. Skal jammen ha is i magen!

Men kommunikasjonen blir så skjev, jeg er klar over hans travle hverdag og prøver å følge opp så godt jeg kan, men det går relativt tregt den andre veien.
Det er jo en unntaktstilstand nå og spesiell tid i livet hans, så jeg forsøker å finne balansen på passe oppmerksomhet uten å virke masete/ kontrollerende.

Hvor mye kontakt har dere gjennom travle hverdager?

Anonymous poster hash: 0893c...6ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet (endret)

Har det akkurat slikt selv. Vi begge leser til eksamen. Vi prøver å få til slik at vi er litt sammen på biblioteket bare for å være sammen, men da jeg i tillegg har kurs 3 dager i uka og han så og si alltid er borte i helgene så blir det lite tid til hverandre.

Men på en annen side så prøver jeg hvert fall å holde kontakt på sms/fb, men som oftest lite/eller ingen svar å få tilbake. Der er det litt av og på, men som oftest ender det bare opp med at jeg føler meg ekstremt masete. Menmen, alt er jo superfint så fort vi faktisk er sammen, det er bare tiden vi ikke er det jeg føler lite engasjement/interesse fra hans side. Selv om jeg har full forståelse for eksamenstida.

Så jeg tror man bare for å ha ekstremt med is i magen, så blir det nok bedre til slutt :)

Endret av Medio
AnonymBruker
Skrevet

Har det akkurat slikt selv. Vi begge leser til eksamen. Vi prøver å få til slik at vi er litt sammen på biblioteket bare for å være sammen, men da jeg i tillegg har kurs 3 dager i uka og han så og si alltid er borte i helgene så blir det lite tid til hverandre.

Men på en annen side så prøver jeg hvert fall å holde kontakt på sms/fb, men som oftest lite/eller ingen svar å få tilbake. Der er det litt av og på, men som oftest ender det bare opp med at jeg føler meg ekstremt masete. Menmen, alt er jo superfint så fort vi faktisk er sammen, det er bare tiden vi ikke er det jeg føler lite engasjement/interesse fra hans side. Selv om jeg har full forståelse for eksamenstida.

Så jeg tror man bare for å ha ekstremt med is i magen, så blir det nok bedre til slutt :)

Jeg har det akkurat på samme måte med min.. kan ikke gjøre noe annet enn å ha is i magen/holde seg selv opptatt..

Da vet jeg i hvertfall at jeg ikke er alene om å ha det slik. Vel, sendte han en oppmuntring for tre timer siden, så da er det bare syv timer til jeg hører noe da B-) Men, jeg vet jo at det kommer til slutt og sålenge det er jeg som er jenta hans så holder jeg ut. Gleder meg til den vanlige hverdagen hvor man har mer enn eksamenslesing i hodet.

:-)

Anonymous poster hash: 0893c...6ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...