Gå til innhold

Hva ville du du likt og fått av en hemmelig beundrer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere likt og fått viss dere hadde en hemmelig beundrer?

Så det holder seg søtt og ikke blir for creepy.

Setter pris på svar ifra alle både gutter og jenter så vi kan se hva folk mener over et bredt spektrum.

Og så kan vi jo ta med og hva ville du gitt i en gave som en hemmelig beundrer?

Så kan vi se om det stemmer overens med hva du har lyst til og få.

Og viss det er noen som har opplevd dette hva fikk dere og hva syntes du om det var det søtt eller creepy?

Anonymous poster hash: cf90d...bb9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Creepy: En kollega la lapper på pulten min der det stod masse om hvor pen jeg er, at han var så interessert og håpte jeg ville legge merke til ham og at han ville se på det som et tegn fra oven om jeg fant ut hvem han var.

For det er jo ikke lite tydelig når han brukte enhver unnskyldning for å klemme eller stryke meg på ryggen, spørre om han skulle hente kaffe (selv om jeg sa nei takk hver gang), ventet på meg etter jobb for å følge meg til bilen, snoke etter meg på nettet (jeg vet at han gjorde det fordi han klaget over at han ikke fant meg), holde av olass til meg i møter, bake kake til meg på bursdagen min (den turte jeg ikke smake på), fiske etter informasjon om meg fra andre kollegaer, få sendt blomster hjem til meg, løpe ut fra jobb klokken fire for å børste snø av bilen min.

Det verste er at fyren ikke stanset selv om jeg sa at jeg er gift. Jeg påpekte det flere ganger til og med, og ba ham la meg være i fred uten at det hjalp. *grøss*

Kort sagt, ikke gjør noe han gjorde i alle fall! :-)

Jeg har ellers aldri hatt noen "hemmelige beundrere", tror jeg...

Anonymous poster hash: 2371a...1e6

• Liker 2
Gjest extra
Skrevet

Creepy: En kollega la lapper på pulten min der det stod masse om hvor pen jeg er, at han var så interessert og håpte jeg ville legge merke til ham og at han ville se på det som et tegn fra oven om jeg fant ut hvem han var.

For det er jo ikke lite tydelig når han brukte enhver unnskyldning for å klemme eller stryke meg på ryggen, spørre om han skulle hente kaffe (selv om jeg sa nei takk hver gang), ventet på meg etter jobb for å følge meg til bilen, snoke etter meg på nettet (jeg vet at han gjorde det fordi han klaget over at han ikke fant meg), holde av olass til meg i møter, bake kake til meg på bursdagen min (den turte jeg ikke smake på), fiske etter informasjon om meg fra andre kollegaer, få sendt blomster hjem til meg, løpe ut fra jobb klokken fire for å børste snø av bilen min.

Det verste er at fyren ikke stanset selv om jeg sa at jeg er gift. Jeg påpekte det flere ganger til og med, og ba ham la meg være i fred uten at det hjalp. *grøss*

Kort sagt, ikke gjør noe han gjorde i alle fall! :-)

Jeg har ellers aldri hatt noen "hemmelige beundrere", tror jeg...

Anonymous poster hash: 2371a...1e6

For noen situasjoner du beskriver :sjokkert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Hemmelige beundrere er creepy uansett.

Anonymous poster hash: c0e7f...5b0

Anonymous poster hash: c0e7f...5b0
  • Liker 2
Gjest Blyanten
Skrevet

Er bare creepy. Hadde en slik en stund for noen år siden. Fikk meldinger på telefonen min fra skjult nummer om jeg gjorde meg kostbar, vedkommende hadde sett meg på byen, hvorfor jeg hadde ignorert han, om jeg ikke visste hvor mye bedre han ville være for meg. Hvorfor jeg gikk kledd slik og slik osv. Aner den dag i dag ikke hvem det var. Kontaktet politiet, men var ikke noe hjelp der å få.

Skrevet

Det er smigrende at noen viser at de er en beundrer, men det holder med å vise det 1 gang. F.eks å kjøpe en lukseriøs forseglet (fra butikken) liten sjokolade pose/eske og skrive et bitte lite kort til: Takk for at du er du.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei takk! Hemmelige beudnrere har jeg aldri satt pris på. Oppmerksomhet fra slik har blitt ignorert/gått rett i søppelet. En person som ikek kan si til meg og stå for sin beundring av meg øsnker jeg ikke å bruke for mye tid på. Da heller ikke få noe oppmerksomhet fra. I verden slik den er mangler vi masse med oppmerksomhet og anerkjennelse mennsker mellom. Da er verdien og effekten av å bli satt pris på betydelig mye større når den kommer direkte fra beundreren sin munn, blikk eller berøring.

Skrevet

En introduksjon! For starters.. :P

Gjest Cartman
Skrevet

En koffert full av spenn, samt en konvolutt med et personlig brev hvor det stod at jeg fra nå av ville motta flere slike kofferter med penger. På den måten hadde jeg hatt et lønnsomt avstandsforhold :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Ville følt det veldig ubehagelig om det skulle komt noe på døren fra noen jeg ikke aner hvem er

Anonymous poster hash: 9326e...275
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

En periode jeg flyttet til en annen by for å fortsette utdanningen min fikk jeg stadig små konvolutter i bokskapet mitt. Ufattelig creepy. Små utklipte hjerter, en nøkkel og en lapp der det sto "Nøkkelen til hjertet mitt (om du finner meg). En annen gang skolepassbildet mitt som var klippet ut som et hjerte (HVOR I H*****E får en annen person tak i det??. En annen gang en kinobillett og en lapp med "sees vi?" (Jeg tro aldri. Jeg rev den demonstrativt i to der og da i tilfelle denne galningen sto og fulgte med). Da det begynte å dukke opp lignende brev i postkassa mi var det heldigvis bare et par måneder igjen av skoletiden og jeg flyttet.

Nei til hemmelige beundrere. Om de liker meg så godt kan de heller komme og si det til meg.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

En hemmelig beundrer? Nei takk! At ei som jeg ikke kjenner viser interesse for meg er skikkelig creepy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...