Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ganske ny på denne siden, så beklager viss innlegget mitt er litt rotete..

Jeg håper noen kan gi meg litt tips angående huden min, eller gode produkter jeg kan teste ut?

Jeg har ganske fet hud, mye hudormer, er litt rød av og til (litt prikkete eller flekkete her og der) og den ser rett og slett skitten ut. Jeg har sjelden kviser.

Jeg renser huden min hver morgen og kveld med en rensekrem (fra optiva eller simply, varierer litt)

deretter bruker jeg toner fra eucerin dermo purifyer, som jeg er ganske fornøyd med.

deretter bruker jeg fuktighetskrem beregnet på fet og uren hud. Jeg har prøvd mange forskjellige kremer men jeg finner ikke en som jeg er fornøyd med, jeg føler de slutter å virke etter en stund.

Huden min blir super oljete, og jeg er ganske lei av det...

Her er noen kremer jeg har prøvd, som jeg kommer på i farten:

- Acnicyl everyday cream ( er vell denne jeg har vært mest fornøyd med av alle)

- Eucerin dermopurifyer krem

- La roche posay effaclar duo

- La roche posay effaklar K

- Aco spotless daily moisturiser

- Vichy normaderm krem

- Formula 10.0.6 (med grønn skrift på?)

- Tea tree & witch hazel dag og nattkrem (føler ikke de gir nok fuktighet, blir litt stram i huden)

Jeg skrubber huden min 1-2 ganger i uken med Tea tree & witch hazel scrub.

Av og til bruker jeg fuktighetsserum (optiva) under ansiktskrem, men føler ikke det gjør noen stor forskjell.

Bruker La roche posay fuktighetsmaske et par ganger i uken, bruker den ofte over natten

Bruker også slike nesestrips for å ta bort hudormer, et par ganger i uken (fra nivea og tea treee & witch hazel) De funker bra, men de kommer alltid tilbake :grine:

Bruker ikke så mye sminke, av og til pudder fra bourjois og bareMinerals.

Hvis dere trenger å vite om kostholdet mitt så spiser jeg sjelden snop, chips osv. Jeg spiser mye frukt og grønnsaker, drikker litt ofte energydrikker som jeg vet jeg bør begrense inntaket av. Jeg prøver å drikke mye vann, tar multivitaminer daglig... og b vitaminer i perioder.

Har en jobb så jeg er i bevegelse nesten hele dagen, går veldig mye.

Går også tur av og til i skogen, men jeg trener ikke noe særlig.

Jeg vet ikke om jeg burde endre på renseproduktene, eller om noen har tips til hvilke kremer jeg kan bruke.

Jeg liker ikke så godt å bruke rense geler eller mousse, men jeg er villig til å prøve det meste

Håper på svar raskt :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er snart 20 viss de har noe å si :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...