Gå til innhold

Stor virusfare ved å streame serier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst å se sesong to av en serie jeg har fulgt med på på TV, og tenker derfor å streame. Har aldri gjort det før, og lurer på om det er stor virusfare?

Har mac, og ingen antivirusprogram. Skal selvsagt ikke laste ned noe eller trykke på ting som dukker opp.

Anonymous poster hash: e973f...3ad
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvilken side du bruker.

Men generellt tror jeg det er ganske trygt.

Anonymous poster hash: 75cf6...bba
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du har en mac så kan du nok ta det helt med ro.

Kos deg med seriene dine :)

Anonymous poster hash: 2ac45...de5

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, ok. Takk for svar! Har dere noen forslag til sider? Er f.eks. tubeplus trygt?

Skrevet

Bare pass på at når det kommer popups som f.eks. sier "du må installere dette for å kunne se programmet" eller lignende er det fare for virus om du gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Bare pass på at når det kommer popups som f.eks. sier "du må installere dette for å kunne se programmet" eller lignende er det fare for virus om du gjør det.

Ok, men dersom jeg lukker alle popups uten å installere noe, da er jeg ganske safe eller?

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan man streamer ettersom jeg ikke gjør det selv. Men hvis man må bruke en browser, så foreslår jeg at det installeres Firefox fordi man der kan installere add-ons som hindrer pop-ups. :)

Anonymous poster hash: b04b6...fbc
AnonymBruker
Skrevet

Couchtuner og Project Free TV bruker jeg. Installer ad blocker så slipper du irriterende pop-ups og reklame. Og aldri last ned noe eller registrer deg, det er unødvendig. :)

Anonymous poster hash: 3aef5...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...