AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Har lyst å se sesong to av en serie jeg har fulgt med på på TV, og tenker derfor å streame. Har aldri gjort det før, og lurer på om det er stor virusfare? Har mac, og ingen antivirusprogram. Skal selvsagt ikke laste ned noe eller trykke på ting som dukker opp. Anonymous poster hash: e973f...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Kommer helt an på hvilken side du bruker. Men generellt tror jeg det er ganske trygt. Anonymous poster hash: 75cf6...bba 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Siden du har en mac så kan du nok ta det helt med ro. Kos deg med seriene dine Anonymous poster hash: 2ac45...de5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Hmm, ok. Takk for svar! Har dere noen forslag til sider? Er f.eks. tubeplus trygt? Anonymous poster hash: e973f...3ad
Gjest Peanut Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Ville installert Sophos Antivirus for å være på den sikre siden jeg. http://www.sophos.com/en-us/products/free-tools/sophos-antivirus-for-mac-home-edition.aspx Har det på Macn min selv. ^^,
Eriks Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Bare pass på at når det kommer popups som f.eks. sier "du må installere dette for å kunne se programmet" eller lignende er det fare for virus om du gjør det.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Bare pass på at når det kommer popups som f.eks. sier "du må installere dette for å kunne se programmet" eller lignende er det fare for virus om du gjør det. Ok, men dersom jeg lukker alle popups uten å installere noe, da er jeg ganske safe eller? Anonymous poster hash: e973f...3ad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Nå vet jeg ikke hvordan man streamer ettersom jeg ikke gjør det selv. Men hvis man må bruke en browser, så foreslår jeg at det installeres Firefox fordi man der kan installere add-ons som hindrer pop-ups. Anonymous poster hash: b04b6...fbc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Couchtuner og Project Free TV bruker jeg. Installer ad blocker så slipper du irriterende pop-ups og reklame. Og aldri last ned noe eller registrer deg, det er unødvendig. Anonymous poster hash: 3aef5...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå