Gå til innhold

Tabbet meg ut på fest med kollega

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fullt klar over hvor dum jeg har vært og at noen av dere synes dette er uprofesjonelt.

For noen år siden på julebordet klina jeg en del med en kollega.. Må bare si at det var han som var veldig på, jeg liker å få oppmerksomhet, så derfor ble det sånn.. Han overnattet hos meg.. Det ble bare klining og tafsing selv om han ville mye mer enn det.. Fikk vite på mandagen etter at han hadde kjæreste..

For noen helger siden var det jobbfest og han var der.. Vi var ute og spiste middag.. Jeg hadde sovet dårlig i en del dager før og hadde nesten ikke spist noe mat.. Det endte derfor med at jeg ble veldig full (de fleste var fulle). Hovedrettene ble ikke servert før 23.30(!) og denne spiste selvfølgelig jeg ingenting av.. Jeg satt i nærheten av han og snakket (nesten) bare med han.. Hadde fortsatt samme kjæreste, men nå bodde de sammen..

På mandag får jeg vite at jeg på et tidspunkt hadde sittet på fanget hans og en annen kollega har "meglet" mellom oss og sagt til meg at han har jo samboer!! Jeg skjønner virkelig ingenting! Jeg kjenner meg selv så godt at hvis jeg hadde blitt "avvist" eller han var irritert på meg fordi jeg hadde vært innopåsliten, ville jeg blitt sur og ikke gitt han oppmerksomhet resten av kvelden..

Det irriterer meg sånn at jeg nesten ikke husker en drit!! Går det an å være så dum!

Spørsmålet mitt er egentlig burde jeg sende mail/melding og beklage for hvordan jeg oppførte meg på lørdag eller blir bare det kleint? Nå vet jeg jo ikke om han var på eller jeg..

Anonymous poster hash: 375ad...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem skulle du beklaget til?

AnonymBruker
Skrevet

Til han jeg satt på fanget til som har samboer...

Skrevet (endret)

All moral og etterpåklokskap til sides: Hadde ikke han ville ha hatt deg sittende på fanget så hadde du ikke satt der (med mindre noen måtte slepe deg bort, men det høres ikke ut som det var det som var tilfellet). Skjønner det er pinlig, kleint osv, men det var ikke opp til deg å trekke grenser.

Endret av ekkoet
  • Liker 2
Skrevet

Nei.Jeg synes ikke du har noe å beklage egentlig. Forstår at det som har skjedd kan føles flaut for deg, men det er jo egentlig han som har skjemt seg mest ut, slik jeg ser det.

Skrevet

Til han jeg satt på fanget til som har samboer...

Ok, jeg tror jeg misforsto litt... Så han ville ikke at du skulle sitte på fanget ditt og ba deg om å gå? Og du nektet å flytte deg? Hvis det var tilfelle så kunne det nok være passelig med en unnskyldning ja... men er det ikke greiere å ta face-to-face hvis dere jobber sammen?

Skrevet

Da vet jeg i allefall at vi ikke ansetter deg.

Skrevet

Jeg ville beklaget. Shows some class ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg tror jeg misforsto litt... Så han ville ikke at du skulle sitte på fanget ditt og ba deg om å gå? Og du nektet å flytte deg? Hvis det var tilfelle så kunne det nok være passelig med en unnskyldning ja... men er det ikke greiere å ta face-to-face hvis dere jobber sammen?

Jeg husker ikke at jeg satt på fanget en gang! Men hvis han ikke ville hatt meg på fanget, hadde jeg ikke sittet der.. Aldri i verden om jeg bare hadde satt meg ned - så tøff er jeg ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo så greit at du vet hvem jeg er også, så du ikke får ansatt meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

All moral og etterpåklokskap til sides: Hadde ikke han ville ha hatt deg sittende på fanget så hadde du ikke satt der (med mindre noen måtte slepe deg bort, men det høres ikke ut som det var det som var tilfellet). Skjønner det er pinlig, kleint osv, men det var ikke opp til deg å trekke grenser.

Med tanke på hva som har skjedd tidligere og at han faktisk hadde kjæreste da (selv om han nektet for det da jeg spurte), begynner jeg å helle mot at han kanskje ville ha meg på fanget.. Jeg har ALDRI bare satt meg ned på fanget til noen tidligere..

Skrevet (endret)

Jeg husker ikke at jeg satt på fanget en gang! Men hvis han ikke ville hatt meg på fanget, hadde jeg ikke sittet der.. Aldri i verden om jeg bare hadde satt meg ned - så tøff er jeg ikke!

Ja det virker jo mest logisk egentlig. Kan du spørre kollegaen som du fikk info av om mer nøyaktig hva som skjedde? Virker ikke som at du hadde fått så mange detaljer.

Endret av cocoon
Skrevet

Jeg tenker at du godt kan sende en liten e-post og beklage, eller si det til han når du møter han (det er kanskje mer naturlig). Da får du kanskje en beklagelse i retur, og i hvert fall høre litt mer av hva som faktisk skjedde.

Det er uansett ganske uskyldig å bare sitte på fanget da, så jeg hadde ikke vært flau om jeg var deg.

Har selv opplevd noe lignende da. Bare at da hadde JEG kjæreste, og en kompis som var interesser regelrett tvang meg til å sitte på fanget ved bruk av makt (og helte i meg drikke). Det ble også en "situasjon" på festen, der et par andre ble forbanna på han fyren.

Skjønner uansett at folk rundt reagerte, men teit at det var deg de liksom belærte med at han hadde samboer. Det var jo han de skulle minnet på at han har samboer.

Egentlig er det han som burde beklage.

Skrevet (endret)

Med tanke på hva som har skjedd tidligere og at han faktisk hadde kjæreste da (selv om han nektet for det da jeg spurte), begynner jeg å helle mot at han kanskje ville ha meg på fanget.. Jeg har ALDRI bare satt meg ned på fanget til noen tidligere..

Han ville vel kanskje se om han fikk deg til sengs denne gangen da kanskje?

Han høres uansett ut som en utro drittsekk siden han ble med deg hjem første gangen selv om han hadde kjæreste, og nå med samboer, synes det er greit å ha andre damer på fanget.

Du har ingenting å unnskylde, og det er HAN som har skjemt seg ut.

Endret av Sandie
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden vil bli ansatt av en 17 åring..?

Anonymous poster hash: 2c8eb...5f3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du godt kan sende en liten e-post og beklage, eller si det til han når du møter han (det er kanskje mer naturlig). Da får du kanskje en beklagelse i retur, og i hvert fall høre litt mer av hva som faktisk skjedde.

Det er uansett ganske uskyldig å bare sitte på fanget da, så jeg hadde ikke vært flau om jeg var deg.

Har selv opplevd noe lignende da. Bare at da hadde JEG kjæreste, og en kompis som var interesser regelrett tvang meg til å sitte på fanget ved bruk av makt (og helte i meg drikke). Det ble også en "situasjon" på festen, der et par andre ble forbanna på han fyren.

Skjønner uansett at folk rundt reagerte, men teit at det var deg de liksom belærte med at han hadde samboer. Det var jo han de skulle minnet på at han har samboer.

Egentlig er det han som burde beklage.

Ja, jeg har tenkt på mail.. Problemet med face to face er at jeg nesten aldri ser han på jobb.

Det er ikke så mange på jobb som vet om det som skjedde på julebordet. Derfor kan det jo se ut som om jeg prøver meg på en som har kjæreste - og at det er jeg som blir belæret..

Kanskje jeg bare skal glemme hele greia og heller beklage hvis jeg møter på han på jobb..?

AnonymBruker
Skrevet

Få kontroll på inntaket av alkohol :)

Helt enig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden vil bli ansatt av en 17 åring..?

Anonymous poster hash: 2c8eb...5f3

Ikke la deg lure. Ifølge bloggen hans er han mye eldre. I 40-årene tror jeg.

Anonymous poster hash: 1baa2...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...