AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Skal i bursdag til en nær venninnne....helt vanlig tall, ikke noe rundt jubileum. Vil det være sært å gi to store håndklær fra Gant eller Lexington? Ville dere blitt skuffet og å fått det i gave? Tenker å legge oppi noen småting i tillegg. Takker for tips og tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 2261c...af6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Fint og koselig det! :-) Anonymous poster hash: 95968...a55
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Helt ærlig, ja jeg hadde blitt skuffa over å få håndkler i gave. Kanskje greit om man akkurat har flyttet for seg selv og ikke eier noe særlig, men ellers: nei. Anonymous poster hash: 9203f...f03
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg er en 27 år gammel kvinne som må si helt ærlig at jeg ikke hadde hørt om verken Gant eller Lexington før jeg las om det her på KG. Personlig ville jeg satt mer pris på en god flaske vin;-) Men for all del, hvis det er noe du vet hun liker så er det jo en fin gave. Men synd å bruke penger på dyre håndklær hvis hun er som meg og ikke ville skjønt at det var noe spesielt med akkurat disse håndklærne.Anonymous poster hash: 203f8...002 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde blitt superglad for den gaven! Men det er kanskje litt i overkant til en vanlig bursdag? Anonymous poster hash: ac6f9...9b8
King in the North Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde blitt superglad for den gaven! Men det er kanskje litt i overkant til en vanlig bursdag? Anonymous poster hash: ac6f9...9b8 Mer enig med deg, enn de som tenker at de ville blitt skuffet fordi de heller ville hatt alkohol eller cash. Hvor gamle er dere som blir skuffet over en så flott gave?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Kan jo nevne at hun er godt over 30 og veldig interessert i interiør og kvalitetsmerker. Penger og alkohol er helt uaktuelt å gi. Var bare spendt på hva andre synes og mener om å evt. få en slik gave. Selv hadde jeg blitt glad. Tenkte jeg kunne legge oppi noen gode hud/hår produkter i tillegg Synes ikke det er er for mye. Jeg får tross alt flotte gaver i retur. Anonymous poster hash: 2261c...af6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Jeg ville likt det Bryr meg ikke så mye om hvilket merke som står på, men gode håndduker synes jeg er herlig å få uansett. Venninnen din er heldig Anonymous poster hash: 64ecc...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå