AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Igår sov jeg over hos en fyr jeg har snakket med i to ukers tid. Vi så film og slappet av og bare tok ting med ro.. Så når jeg skulle gå så spør jeg: kan jeg ikke sove hos deg da? så sier han: ja, det er koselig, du så så uskyldig ut så jeg hadde ikke forventet dette.. Så sover vi sammen og det ene fører til det andre og vi har sex.. Etterpå så sover vi (eller han, jeg var enda våken), så ligger jeg meg inntil han å han pjusker meg på armen.. Så våkner vi litt seinere på natten og har en runde til, og samme greien etterpå med pjusking.. Så sovner vi, våkner idag tidlig og skal dra (jeg på jobb og han ut igjen på sjøen).. Så når han går ut av bilen gir han meg en klem å sier "jaa, vi får ta det litt som det kommer da" Er det negativt? Føler han sa det på en negativ måte.. Anonymous poster hash: c439f...22e
Red-Ruby Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 ingen kan gjette hva han mente nei. Kan være begge deler,du får vel bare se. Men hva forventer du egentlig? dere var jo sammen bare en kveld og hadde bare sex, skjønner godt at du vil møte han og bli bedre kjent,og at det hadde vært hyggelig,men hva så om det ikke skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 ingen kan gjette hva han mente nei. Kan være begge deler,du får vel bare se. Men hva forventer du egentlig? dere var jo sammen bare en kveld og hadde bare sex, skjønner godt at du vil møte han og bli bedre kjent,og at det hadde vært hyggelig,men hva så om det ikke skjer? ja, det er sant.. Men skal jeg spørre om han vil se film hos meg en dag eller skal jeg bare la han komme til meg? vil jo bli bedre kjent, han virket som en veldig hyggelig og koselig gutt:) Anonymous poster hash: f91f4...43a
Red-Ruby Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 ja, det er sant.. Men skal jeg spørre om han vil se film hos meg en dag eller skal jeg bare la han komme til meg? vil jo bli bedre kjent, han virket som en veldig hyggelig og koselig gutt:) Anonymous poster hash: f91f4...43a Ja,var det han som inviterte deg hjem til seg? Isåfall vent litt, snakk litt vanlig med han og bare spør du! Skader ikke! er bare vondt å ha for store forventninger så tidlig, du vil jo ikke bli såret..Handler om å holde holdet kaldt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Du bør ikke virke for desperat og mase på han. Å det var jo du som tok initiativet til å sove over hos han - ikke han... Anonymous poster hash: 9807e...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Ja,var det han som inviterte deg hjem til seg? Isåfall vent litt, snakk litt vanlig med han og bare spør du! Skader ikke! er bare vondt å ha for store forventninger så tidlig, du vil jo ikke bli såret..Handler om å holde holdet kaldt. Ja, føler jeg har litt store forventninger.. Har snakket et par ord idag, men så svarte han ikke på det siste jeg skrev, så ballen er på hans side nå da.. Du bør ikke virke for desperat og mase på han. Å det var jo du som tok initiativet til å sove over hos han - ikke han... Anonymous poster hash: 9807e...6d4 Ja, det er sant.. Skal jeg la han ta intiativ nå da? Er så redd han ikke gidder eller likte meg osv Anonymous poster hash: f91f4...43a
Red-Ruby Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor har du satt alle dine forventninger, følelser og lykke på akkurat denne manen du har nylig blitt kjent med? Er han virkelig så fantastisk eller er følelsen av at noen liker deg overveldende? Det finnes mange kjekke,snille og høflige gutter der ute, som sikkert vil ha en kvinne som deg! Ikke la deg selv bli helt revet med når du møter på en av dem som vil det. Jeg sier ikke at du skal ligge rundt,eller flørte med hundre menn samtidig, men hvorfor sette all din lykke denne måten? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Ja, føler jeg har litt store forventninger.. Har snakket et par ord idag, men så svarte han ikke på det siste jeg skrev, så ballen er på hans side nå da.. Ja, det er sant.. Skal jeg la han ta intiativ nå da? Er så redd han ikke gidder eller likte meg osv Anonymous poster hash: f91f4...43a La han ta intiativet. Du finner fort ut om han da gidder/ liker deg. Gjør han ikke det, er han ikke verdt å bruke tid på. Anonymous poster hash: 9807e...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville senket skuldrene og latt han ta initiativ nå. Det er veldig fort gjort for oss jenter at vi umiddelbart går all in etter at det har vært sex i bildet, for alle gutter er det ikke slik. Mitt tips: ikke bli for intens, vær den søte jenta som han fattet interesse for i utgangspunktet, og gjør de tingene i hverdagen du gjorde før du møtte han. :-) Er kjemien der så vil det gå fremover i et naturlig tempo, det handler om gjensidighet Anonymous poster hash: 29cfa...728 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor har du satt alle dine forventninger, følelser og lykke på akkurat denne manen du har nylig blitt kjent med? Er han virkelig så fantastisk eller er følelsen av at noen liker deg overveldende? Det finnes mange kjekke,snille og høflige gutter der ute, som sikkert vil ha en kvinne som deg! Ikke la deg selv bli helt revet med når du møter på en av dem som vil det. Jeg sier ikke at du skal ligge rundt,eller flørte med hundre menn samtidig, men hvorfor sette all din lykke denne måten? Wee, du har så rett! Er vel "rusen" av bekreftelse og sånn jeg liker.. Og når jeg ikke får det så blir jeg veldig utolmodig og desperat Han bare var så skjønn og virket så snill at jeg gjerne kunne tenkt meg å bli mer kjent med han, men men.. Får vente til han tar kontakt.. La han ta intiativet. Du finner fort ut om han da gidder/ liker deg. Gjør han ikke det, er han ikke verdt å bruke tid på. Anonymous poster hash: 9807e...6d4 Ja, da gjør jeg det! Anonymous poster hash: f91f4...43a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville senket skuldrene og latt han ta initiativ nå. Det er veldig fort gjort for oss jenter at vi umiddelbart går all in etter at det har vært sex i bildet, for alle gutter er det ikke slik. Mitt tips: ikke bli for intens, vær den søte jenta som han fattet interesse for i utgangspunktet, og gjør de tingene i hverdagen du gjorde før du møtte han. :-) Er kjemien der så vil det gå fremover i et naturlig tempo, det handler om gjensidighet Anonymous poster hash: 29cfa...728 Ja sant.. Må ikke være desperat Men vi har snappet sånn omtrent hele dagen i to uker nå, skal jeg bare la vær å sende snaps nå da eller skal jeg bare sende random snaps som før (han svarte ikke alltid på de heller, men oftes sendte vi personlige snaps)? Er det det du mener med at jeg skal gjøre det jeg pleier å gjøre? Anonymous poster hash: f91f4...43a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Ja sant.. Må ikke være desperat Men vi har snappet sånn omtrent hele dagen i to uker nå, skal jeg bare la vær å sende snaps nå da eller skal jeg bare sende random snaps som før (han svarte ikke alltid på de heller, men oftes sendte vi personlige snaps)? Er det det du mener med at jeg skal gjøre det jeg pleier å gjøre? Anonymous poster hash: f91f4...43a Ja, altså, det høres ut som du lett kan havne i en situasjon nå hvor du overtenker hver minste handling. Liker han deg, så er det ikke snaps'ene det står på ;-) Prøv å ikke gjør det om til et spill hvor man haler og drar i oppmerksomheten på ulike vilkår, bare gjør det du føler er naturlig. Har du LYST til å sende han en snap - så gjør det. Sender du en snap kun for å gjøre det - kanskje du skal la være. Tenker jeg da.. Anonymous poster hash: 29cfa...728
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Ja, altså, det høres ut som du lett kan havne i en situasjon nå hvor du overtenker hver minste handling. Liker han deg, så er det ikke snaps'ene det står på ;-) Prøv å ikke gjør det om til et spill hvor man haler og drar i oppmerksomheten på ulike vilkår, bare gjør det du føler er naturlig. Har du LYST til å sende han en snap - så gjør det. Sender du en snap kun for å gjøre det - kanskje du skal la være. Tenker jeg da.. Anonymous poster hash: 29cfa...728 ja, jeg er veldig sånn som overtenker masse og sånn.. Det skal jeg huske på Kan sende snap når jeg sender noe som kan sendes til alle på listen, da blir det ikke så personlig, og da forsetter jeg på en måte som før også? Anonymous poster hash: f91f4...43a
Sandie Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Vanskelig å tyde kommentaren hans. Var dette første date dere hadde? Du skriver han jobber på sjøen.Kan det være jobbsituasjonen som gjør at han sier dere får ta ting litt som det kommer? Som andre skriver her ville jeg også unngått mas. La det gå noen dager før du tar kontakt. Forhåpentligvis gjør han det først. Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Vanskelig å tyde kommentaren hans. Var dette første date dere hadde? Du skriver han jobber på sjøen.Kan det være jobbsituasjonen som gjør at han sier dere får ta ting litt som det kommer? Som andre skriver her ville jeg også unngått mas. La det gå noen dager før du tar kontakt. Forhåpentligvis gjør han det først. Lykke til:) ja han jobber på sjøen og skulle egentlig ut igjen idag, men han er syk så da slapp han.. Men jeg sendte en "random" snapp til alle på listen, så da svarte han meg og sånn dette er jo noe jeg pleier å gjøre, så er vel ikke mas det? når den ikke er rettet mot han? Anonymous poster hash: f91f4...43a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 ja han jobber på sjøen og skulle egentlig ut igjen idag, men han er syk så da slapp han.. Men jeg sendte en "random" snapp til alle på listen, så da svarte han meg og sånn dette er jo noe jeg pleier å gjøre, så er vel ikke mas det? når den ikke er rettet mot han? Anonymous poster hash: f91f4...43a Nå tar jeg snart den "Lille venn"-tonen. Men du må SLAPPE AV! Dette skal være noe du kan nyte! Du tenkte sikkert ikke så mye over alt i begynnelsen, prøv å fisk frem igjen den følelsen. Nå høres det ut som du er mer besatt enn betatt, og det er ikke noe hyggelig for verken han eller deg. Om det er mas eller ikke - det er det du som vet, om det er noe du pleier å gjøre likeså. Vær deg selv, det var deg han begynte å like i utgangspunktet! Og husk at det er HAN du skal bli forelsket i isåfall, ikke oppmerksomheten, idéen om han osv. Anonymous poster hash: 29cfa...728 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Nå tar jeg snart den "Lille venn"-tonen. Men du må SLAPPE AV! Dette skal være noe du kan nyte! Du tenkte sikkert ikke så mye over alt i begynnelsen, prøv å fisk frem igjen den følelsen. Nå høres det ut som du er mer besatt enn betatt, og det er ikke noe hyggelig for verken han eller deg. Om det er mas eller ikke - det er det du som vet, om det er noe du pleier å gjøre likeså. Vær deg selv, det var deg han begynte å like i utgangspunktet! Og husk at det er HAN du skal bli forelsket i isåfall, ikke oppmerksomheten, idéen om han osv. Anonymous poster hash: 29cfa...728 ja, du har helt rett.. Føler jeg bare måå ha bekreftelse og oppmerksomhet, men sånn skal det jo ikke være! Han svarte ikke på den siste jeg sendte nå heller så nå skal jeg bare la han være.. årh, er så vanskelig å la vær å ta kontakt, men er heller ikke gøy når jeg føler meg "avvist", så da må jeg bare la vær i utgangspunktet.. Anonymous poster hash: f91f4...43a
Gjest Blyanten Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Synes ikke han virker, så veldig keen på noe seriøst ut av hva han sier. Først det han trodde du var så uskyldig og så jaa, vi får ta det litt som det kommer da. Men når det er sagt, så overanalyserer vi damer alt mulig også.. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Synes ikke han virker, så veldig keen på noe seriøst ut av hva han sier. Først det han trodde du var så uskyldig og så jaa, vi får ta det litt som det kommer da. Men når det er sagt, så overanalyserer vi damer alt mulig også.. Var det dumt av meg å "motbevise" denne uskyldigheten kanskje? Anonymous poster hash: f91f4...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå