AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 TIttelen sier vel sitt, men får vel høre likevel. Når damer tatoverer seg rundt anus (f.eks. en sol, stjerne, ring etc.), da er det vel ganske garantert at hun tar den i toeren? Møtte ei dame på byen som hadde det, men jeg skjønte det ikke der og da. Men kompisene mine mente senere at jeg hadde gått glipp av moro i bonushullet hennes, og at alle som tatoverer seg der selvsagt holder "åpnen bar". Jeg er for så vidt enig i ettertid, men vet jo ikke da jeg ikke har all verdens erfaring akkurat der. Er det slik, jenter? Anonymous poster hash: 9d9a5...f96 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Hva man skal lese på KG, altså..... Må være det særeste forumet som finnes Anonymous poster hash: 89ccb...a4e 11
Frisørdama Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Det her må jo være tull? Det er vel ingen som tatoverer seg rundt anus??? 3
embla1807 Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Ja, jeg vet om en som har det, og hun er med på det meste. Anbefaler ingen å ta det, fordi det tar veldig lang tid før tatoveringen gror når man stadig har bakterier rundt områder og avføring som kommer nær tatoveringen stadig vekk.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Det her må jo være tull? Det er vel ingen som tatoverer seg rundt anus??? Er ikke tull, jeg så det med mine egne øyne. Og den var ekte. Bare å google det Ja, jeg vet om en som har det, og hun er med på det meste. Anbefaler ingen å ta det, fordi det tar veldig lang tid før tatoveringen gror når man stadig har bakterier rundt områder og avføring som kommer nær tatoveringen stadig vekk. Høres ut som "my kind of woman". At noen gidder å ta det er en annen sak, jeg ville aldri gjort noe slik selv. Men man er jo ganske dedikert til knulling når man gjør slikt, for dette er jo en tattoo man aldri får se selv, kun for de som skal knulle deg TS Anonymous poster hash: 9d9a5...f96
Konghung Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 TIttelen sier vel sitt, men får vel høre likevel. Når damer tatoverer seg rundt anus (f.eks. en sol, stjerne, ring etc.), da er det vel ganske garantert at hun tar den i toeren? Møtte ei dame på byen som hadde det, men jeg skjønte det ikke der og da. Men kompisene mine mente senere at jeg hadde gått glipp av moro i bonushullet hennes, og at alle som tatoverer seg der selvsagt holder "åpnen bar". Jeg er for så vidt enig i ettertid, men vet jo ikke da jeg ikke har all verdens erfaring akkurat der. Er det slik, jenter? Anonymous poster hash: 9d9a5...f96 Du får ekstrapoeng av meg for gode uttrykk! :-)
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 fantastisk uttrykk. men det er ikke sjokolade jeg vil ha når jeg er på besøk TIttelen sier vel sitt, men får vel høre likevel. Når damer tatoverer seg rundt anus (f.eks. en sol, stjerne, ring etc.), da er det vel ganske garantert at hun tar den i toeren? Møtte ei dame på byen som hadde det, men jeg skjønte det ikke der og da. Men kompisene mine mente senere at jeg hadde gått glipp av moro i bonushullet hennes, og at alle som tatoverer seg der selvsagt holder "åpnen bar". Jeg er for så vidt enig i ettertid, men vet jo ikke da jeg ikke har all verdens erfaring akkurat der. Er det slik, jenter? Anonymous poster hash: 9d9a5...f96 Anonymous poster hash: 2426e...3a6 1
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Det jeg lurer mest på er hvordan damen ligger i tatovørstolen når den "heldige" tatovøren begynner på jobben Det må være en "dritjobb" (Pun intended) 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=QfYe_sh7k9o Anonymous poster hash: 89ccb...a4e
Fuckman1983 Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 En venninne av meg gjorde det for en stund siden og det var visst sykt vondt. Har ikke fått gleden av å se den selv desverre, men hun er visst fornøyd med den og får gode tilbakemeldinger av gutta hun møter
Timza Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Holy shit, crazy ass chickitas hu i den andre videoen der.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Huff....Det må gjøre vondt!!! Må være ærlig å si at jeg hadde blitt litt skuffa om jeg skulle sutte på en dame og hun har dekket hele rumpehullet med en tatoo. Jeg er kanskje en av de få som syntes selve rumpehullet (sånn estetisk sett på utsiden av kroppen) er vakkert. det er liksom en stor del av hele "godteposen" til damene. Ikke kludre det til folkens Et annet grusomt eksempel er jo denne kjente damen her som totalt har ødelagt den søte nusselige rumpa si med en fin, men allt for dekkende tatovering i3.mirror.co.uk/incoming/article2296559.ece/alternates/s615/Cheryl-main.jpg Hun er så søt...også gjør hun dette med en av de flotteste partene på en damekropp Lenke gjort ikke-klikkbar. Stjernesol, mod. Endret 16. mai 2014 av Stjernesol
Acinonyx Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Hun er så søt...også gjør hun dette med en av de flotteste partene på en damekropp Fin måte å dekke cellulittene på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå