Gå til innhold

Nettbutikker du aldri bruker igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettbutikker er generelt en favoritt for meg, men noen vegrer jeg meg for å bruke igjen.

Glassoginterior.no er en versting når det gjelder levering. Jeg har bestilt hos dem tre ganger totalt og det har tatt over to måneder å få varene hver gang. Det er totalt latterlig, og man mister virkelig hele poenget.

Anonymous poster hash: 8ea4c...88c
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg så overskriften, så tenkte jeg med en gang på glassoginteriør jeg også. Alle gangene jeg har bestilt, har det vært feil med leveringen. Enten har jeg ikke fått alt jeg har bestilt, eller så har jeg fått feil varer. Nå har jeg ikke bestilt der det siste året, så kanskje de har skjerpet rutinene siden da. Uansett kommer jeg ikke til å handle der mer.

Anonymous poster hash: 45ada...896
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en pakke fra Imerslund en gang. Det finnes vel ikke lenger (musikkbutikk), men det tok faktisk tre måneder før jeg fikk pakken. Jeg sendte mail og spurte om det var vanlig at det tok tre måneder, og nei.

Der var det noen ansatte som ikke hadde gjort jobben sin. Fikk endel utstyr som gave pga forsinkelsen, len turte aldri å kjøpe noe derfra igjen.

Anonymous poster hash: 90ef6...aed

Skrevet (endret)

Var en side som het sonextyear, tror heldighvis den er stengt nå fordi det var ren svindel.

Endret av novacane
AnonymBruker
Skrevet

helti100.no:

Tok noen få dager før jeg fikk pakken, men noe manglet, og to av tingene var ødelagte.

Jeg sendte mail til kundeservice, men fikk ingen svar.

Skrev til dem på facebook, og de ba meg sende mail igjen. Jeg gjorde det, men fikk ikke noe svar.

Venta noen dager til, før jeg sendte nok en mail.

Fortsatt ingen svar, så da skrev jeg på nytt til dem på facebook. Og endelig, etter over 2 uker fikk jeg svar. De skulle sende tingene som manglet, så det ordnet seg til slutt etter mye om og men.

Reagerte på at de sletta det jeg skrev til dem på facebook. Jeg skrev ikke noe stygt, jeg skrev i helt vanlig høflig tone til dem, så synes det var teit at de sletta det jeg hadde skrevet.

Burde ihvertfall tåle kritikk, noe jeg fikk inntrykk av at de ikke gjorde..

Anonymous poster hash: 8270f...eda
Skrevet

Hapoo.no.

Bestilte en allværsdress til hunden min der, samme type som den jeg har, skulle ha i reserve. Betalte med bankkort, det reserverte de såklart med EN gang. Så tok det 1,5 mnd før pakken kom. Da benyttet jeg meg av angreretten på trass, rett og slett for at de brukte så lang tid. Da jeg etter en mnd ikke hadde fått pengene tilbake, ringte jeg. Og ringte. Og ringte. La igjen på svareren, sendte sms, mail, kontaktet de på facebook. Iløpet av 1 mnd skjedde det ingenting. Da jeg skrev en ny mail 2 mnd etter returen å truet med forbrukerrådet fikk jeg endelig svar. Returen var mottatt og pengene skulle føres tilbake innen kort tid. Det tok 2 uker. Så fra jeg bestilte varen og de trakk pengene, gikk det 4 måneder før pengene var tilbake. MINE penger. Handler aldri der igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Platekompaniet.no

De nektet å selge meg varen til avtalt pris (dette var ingen feilprising). Fikk arrogante svar og direkte feilaktige opplysninger tilbake fra sjefen til nettbutikken. Prøvde å ro seg unna.

Angrer på at jeg ikke tok det videre (mer enn jeg gjorde), men det var tross alt som å diskutere med en vegg.

Synd for de, men nå kommer alle bestillingene mine fra utlandet. Levert kjappere og billigere.

Anonymous poster hash: 7e78d...7ca

AnonymBruker
Skrevet

Extraoptical:

De sendte meg noen andres brille, og da jeg kontaktet dem med spørsmål om retur fikk jeg sure svar. Det tok tre måneder før jeg fikk tilbake pengene.

Anonymous poster hash: 3b487...41a

AnonymBruker
Skrevet

TSH.no

Bestilte kjole som ble betalt på forhånd. Fikk aldri noen kjole fra de.

Fikk aldri svar på henvendelse og mailer. ALDRI mer!

Blir irritert hver gang jeg ser en eller annen kjendis på rød løper i kjole fra TSH :sinnatagg:

Anonymous poster hash: 83b61...463
Gjest bustyvel
Skrevet

Hapoo.no.

Bestilte en allværsdress til hunden min der, samme type som den jeg har, skulle ha i reserve. Betalte med bankkort, det reserverte de såklart med EN gang. Så tok det 1,5 mnd før pakken kom. Da benyttet jeg meg av angreretten på trass, rett og slett for at de brukte så lang tid. Da jeg etter en mnd ikke hadde fått pengene tilbake, ringte jeg. Og ringte. Og ringte. La igjen på svareren, sendte sms, mail, kontaktet de på facebook. Iløpet av 1 mnd skjedde det ingenting. Da jeg skrev en ny mail 2 mnd etter returen å truet med forbrukerrådet fikk jeg endelig svar. Returen var mottatt og pengene skulle føres tilbake innen kort tid. Det tok 2 uker. Så fra jeg bestilte varen og de trakk pengene, gikk det 4 måneder før pengene var tilbake. MINE penger. Handler aldri der igjen.

+1. Useriøs butikk, som ingen burde handle på. Dritlang leveringstid og ekstremt sure ansatte. Og også de sletter innlegg på FB-siden sin...

AnonymBruker
Skrevet

Multicom. Elendig kundeservice!

Anonymous poster hash: adc25...ae6
AnonymBruker
Skrevet

Multicom. Elendig kundeservice!

Det er faktisk trist å se hvordan multicom har rotet de til de siste årene. Fra å ha vært min faste butikk på slutten av 90 og starten av 2000tallet til å bli en useriøs, dårlig, dyr og treg nettbutikk.

Her er det noen som ikke har fulgt med i timen.

Anonymous poster hash: 7e78d...7ca

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg først benyttet Multicom i -93. Det var da de fantastiske mobilene kom, som ikke veide 30 kilo og så ut som noe kolosser. :D

Har siden forsøkt å bestille en del ting fra dem, og felles for det jeg har bestilt er at det står at de har flere eksemplarer på lager. Men det ender med at jeg etter dagevis venting på varen, må etterlyse. Etter ytterligere noen dager får jeg svar fra kundeservice om at de ikke har varen på lager. Ingen beklagelser for den ulempen de påfører meg ved dette. Til slutt sluttet jeg å stole på dem, og har holdt meg konsekvent unna.

Ser også at det er en del som reklamerer på laptops de har kjøpt der, og det virker som de konsekvent avviser alle kundens rettigheter og krav, selv om det viser seg gang på gang ved klaging til Forbrukerrådet viser seg at kunden har rett, og Multicom til slutt må bite i det sure eplet.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Vakkerhud.no fordi de brukte over en mnd på å sende en foundation uten å gi beskjed. Reservasjonen trakk de fra kontoen med en gang, noe som faktisk ikke er lovlig før pakken er sendt.

Blush.no dårlig service og gamle/fake produkter.

Brumby.no - treige og sa de hadde sendt varen lenge før de hadde gjort det da jeg etterlyste pakken. Forhåndsbetalte og det manglet en vare i pakken mens den andre tingen ikke var som på bildet og beskrivelsen. Sendte mail ang hvordan man gjorde det med bytting, men fikk aldri svar. Endte med at jeg reiste dit 20 mil hver vei siden jeg trengte pengene for både manglende vare og den som ikke var som på bildet for å få kjøpt nytt. Synd servicen er så dårlig, for utvalget er veldig bra.

Multicom.no fordi de er treige. Bestilte pc der som tok år og dag å få enda den var på lager. Fordelen med multicom var at pcen kostet 500 kr mindre der enn andre steder, men neste gang betaler jeg heller litt mer og får varen mye før.

Strawberrynet.com fordi jeg har fått gamle varer derfra.

Skrevet

Cdon.com, for måten de håndterte det da vi ikke fikk varene våre. Mannen hadde bestilt bursdagsgave, beløpet ble trukket, leveringstiden var godt innenfor fristen for å rekke dagen min. Enden på visa ble at varen ikke fantes i sortimentet lenger, de brukte over 2 mnd på å svare på henvendelsene, pengene kom først en eeeeevigheeet etter det igjen, og ikke så mye som en halv beklagelse.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Extraoptical:

De sendte meg noen andres brille, og da jeg kontaktet dem med spørsmål om retur fikk jeg sure svar. Det tok tre måneder før jeg fikk tilbake pengene.

Anonymous poster hash: 3b487...41a

jeg har kjempegod erfaring med extraoptical

Anonymous poster hash: 917f6...567

AnonymBruker
Skrevet

Sparkjøp. Så fint ut i katalogen, men da det kom så ble jeg skuffet.

Nå har vi fått Sparkjøp her, og jeg skjønner ikke folk som kjøper klær og sko derifra.

Snakker om kjerringklær, stygge klær hele veien.

Anonymous poster hash: 917f6...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...