*Mocca* Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Vi skal på Tusenfryd på 17. mai. Men så begynte vi å undre oss på, går man annerledes kledd på Tusenfryd på 17. mai? Tenker at man pynter seg ikke i samme grad som ved feiring på skoler, men det er heller kanskje ikke dagen for joggebukser?
Cowboy4cows Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Nei, tenker mer at det er kanskje bare en skjorte og jeans kanskje? Ekke noen ekspert men...
*Mocca* Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2014 Ja, tenkte meg sånn behagelig men pent.... Ikke kosetøy, men som du sa jeans og skjorte, topp og gode sko....
Jens Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Enten er du med på 17. mai feiringen, og pynter deg av respekt for dagen, eller så boikotter du som du gjør og da spiller det ingen rolle hva du har på deg, er nå min mening. 5
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kler meg uansett i i jeans og topp og hadde nok valgt det samme da 17 mai er 17 mai så hakket mer pynta ville jeg nok vært
Irja Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Enten er du med på 17. mai feiringen, og pynter deg av respekt for dagen, eller så boikotter du som du gjør og da spiller det ingen rolle hva du har på deg, er nå min mening. Oi oi oi... 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Enten er du med på 17. mai feiringen, og pynter deg av respekt for dagen, eller så boikotter du som du gjør og da spiller det ingen rolle hva du har på deg, er nå min mening. Enig. Da får du bare subbe rundt i grilldress som den harrytassen du er.Anonymous poster hash: 54084...bb9 4
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Ta på deg "litt penere" hverdagsklær som tåler en dag på Tusenfryd. Og gode sko!!! Kos dere! 1
Jens Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Ta på deg "litt penere" hverdagsklær som tåler en dag på Tusenfryd. Og gode sko!!! Kos dere! det er da ingen på Tusenfryd som bryr seg om hva du går med der. Grilldress er nydelig antrekk!
Gelica Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Herremin, kan ikke folk få velge selv hvordan de vil feire 17. mai? Så utrolig mye negative kommentarer om det i diverse tråder her..... Man kan ha respekt for både fedreland og grunnlov uansett om man ikke står som sild i tønne å veiver med et flagg. Mitt tips til deg ang. bekledning er som noen andre her også foreslår. Ta på deg noe litt finere enn hverdagsklær og gode sko. Kos deg på Tusenfryd og ha en fin 17. mai :-) 2
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 det er da ingen på Tusenfryd som bryr seg om hva du går med der. Grilldress er nydelig antrekk! Nei, det er kanskje ingen som bryr seg. Men det er jo tross alt nasjonaldagen . Hvordan andre ønsker å feire den syns jeg ikke vi skal bry oss med, det viktigste er at man har det hyggelig . Nå er jeg en 100 % positiv person som egentlig velger å tenke det beste om alle og i ditt tilfelle så har jeg valgt å tro at du er en hyggelig person og at svaret ditt var humoristisk ment Ha en fin 17.mai feiring! Med eller uten grilldress! 1
Infinite Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Enten er du med på 17. mai feiringen, og pynter deg av respekt for dagen, eller så boikotter du som du gjør og da spiller det ingen rolle hva du har på deg, er nå min mening. Well said!
*Mocca* Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2014 Nå ba jeg ikke om KG's mening om måten vi velger å feire 17.mai på i år. Men ja vi har ikke valgt en tradisjonell feiring i år, ingen av oss trives egentlig med opplegget som er på skole, eller stå som sild i tønne i byen. I år har vi valgt å gjøre som VI har lyst til, ikke hva alle andre mener vi bør gjøre.... Takk til alle for tips om antrekk. Da blir det omtrent som vi har tenkt. Vi feirer nemlig dagen til tross for at vi ikke feirer den på tradisjonell måte. Vi går i tog på morgenen og drar så til tusenfryd, når vi kommer hjem skal vi kose oss med god mat, kake og is.... Og i år kommer vi faktisk til å nyte dagen! Vi skal kose oss masse! 1
Irja Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Hva mener du med den kommentaren? At det du skrev var idiotisk. 2
gjärd Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Og det eneste jeg klarte å tenke på da jeg leste igjennom denne tråden var ; "er virkelig tusenfryd åpent 17 mai?!" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå