Gå til innhold

musikk under festen- hva har dere gjort/planlagt?

Hva har vi valgt?  

1. 1. Hva har vi valgt?

• annet
      4
    • levende musikk
      17
    • Brenne cd'er
      18
    • DJ
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har ikke fått ut fingeren ennå. Men jeg er nysgjerrig på hva DERE gjør? brenner dere cd'er? har dere leid inn DJ? Bruker dere en venn? Eller har dere leid inn levende musikk? Hvor mye koster det dersom dere har leid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt å bruke MP3 og kjøre alt fra pc. Lager en ferdig "kjøreplan", men har muligheter for å endre underveis!

Skrevet

Tror faktisk ikke man kan stemme om man ikke er logget inn.

Skrevet

Min kjaere har gjordt det mest romantiske - leid inn vaar yndlings musiker. Han skal spille en sang under vielsen og saa bryllupsvals + litt mer under mottagelsen (resten har vi brent cd'er).

Den beste bryllupsgave jeg kunne faa...

:D

Skrevet

Her i gården er det MP3 for alle penga. Da har vi full kontroll, og slipper klønete enmannsband som ikke kan jobben sin. Skal selvfølgelig ha levende musikk under seremonien da. Solist med klassis musikk i tillegg til bruremasjene :)

Skrevet

Er det ikke fryktelig trasig med MP3 og brente CD'er? :-? Ikke ta det ille opp, for det er ikke ment slik. Jeg respekterer naturligvis deres valg - er bare så opptatt av musikk selv, og kunne personlig aldri tenke meg noe annet enn levende musikk. (Ikke dans-band, da.....) :wink:

Skrevet

Eg er så heldig å ha ein far som spiller i band, så då skal han og dei andre i gruppa spille på bryllupsfesten vår :) Han tenkte at han fekk gjort like mykje vetigt oppå scena som han ville få gjort viss han var ein av "gjestane" (viss dere forstår). Dei andre klarer jo fint å spille aleine også, så han kan jo ta seg litt pauser innimellom.

Så her blir det altså dansemusikk...Vanligvis så tar dei 8000,- for ein spillejobb!

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det ikke fryktelig trasig med MP3 og brente CD'er?  :-? Ikke ta det ille opp, for det er ikke ment slik. Jeg respekterer naturligvis deres valg - er bare så opptatt av musikk selv, og kunne personlig aldri tenke meg noe annet enn levende musikk. (Ikke dans-band, da.....)  :wink:

Smak og behag. Personlig synes jeg det er mye mer tragisk med et halvdårlig band/enmannsorkester som bare kan kjedelige sanger og som glemmer brudevalsen. nei, det gidder vi ikke å betale flere tusen for. Men med CD'er får vi akkurat den musikken vi selv ønsker, og vi slipper å bli skuffet over å ha brukt masse penger på dårlig musikk. Men hadde vi hatt masse penger, hadde vi nok brukt en god slump på å få et ordentlig orkester til å spille.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke noe OK med et dårlig band, men det skal heldigvis ikke vi ha. Har hørt de ved flere anledninger og de er utrolig dyktige og spiller mye forskjellig. Vi velger ut hvilke sjangre de tar for seg. De har en vanvittig kul sound!!! Det er jo selvfølgelig viktig å VITE hva man bestiller og ikke tar et band ut fra en annonse eller lignende uten å vite hva de står for.

Skrevet

Vi skal ha levende musikk, men passer selvsagt på at det ikke er et dårlig band.

Blir en band vi har kjennskap til :wink:

Skrevet

Fetteren min og en kompis av han skal være DJ (har jobb som det...)

De får streng beskjed om hva slags musikk som skal spilles, det vil si; vi gir dem cder de kan spille fra. de er veldig flinke, men har vel kanskje litt ungdomlig musikk smak (de er 18 og 19 år) som ikke nødvendigvis ikke passer i bryllup. Det viktigste er jo at de spiller musikk som passer sammen og til annledningen + at det ikke blir for skarpe overganger..

Skrevet

Jeg var i bryllup i helgen. Der hadde de danseband som spilte god gammel swing/rock osv. IKKE svensktopp. (Men mye 80-talls)

Det var helt topp. Fullt av folk på dansegulvet hele tiden.

Så nå har jeg bestemt meg for at levende musikk er det vi skal ha. Må bare få tak i et godt band.

(Det var forresten meg som startet tråden. Glemte å logge meg inn.)

Skrevet

Vi lager en samling brente CD'er, plukker ut 'slagere' fra mammas CD hylle og skal også ha levende musikk - en fyr som spiller piano. Han tar seg av CD spillingen også. Tror det blir koslig!

Trenger forresten en vals - noen som kan sende meg forslag på mail -

tas i mot med TAKK :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...